Bekijk volle/desktop versie : Emigratie naar kennis



01-07-2008, 00:34
Assalamoe 3alaikoem warahmatoellaahi wabarakatoe broeders & Zusters,

Islamic Da3wah bestaat als sinds het jaar 2005 en Alhamdoulillaah komen er steeds veranderingen bij kijken. Wij hebben gekeken naar een plek waar heel veel broeders & Zusters bij elkaar komen via internet en marokko.nl is er een voorbeeld van, wij hebben gezien hoe broeders & zusters met elkaar communiceerden en het verbaaste ons om dat te zien. dit ten eerste is niet van de soennah. en mensen zonder kennis die grote uitspraken doen en dingen zelf interpreteren. in 1 woord: Fitnah!!

er zijn hier ook moderators maar doen er niks aan om deze catogoriën te onderhouden en dat vind ik heel jammer.

wij hebben toen besloten om onze eigen Community op te starten met een aangename lay-out die te bezoekken is op http://forums.da3wah.nl wij zullen er alles aan doen om zo veel mogelijk up to date te blijven en affalige topics te sluiten. er wordt ook op taalgebruik gelet en gevaarlijke uitspraken. mensen die de forum verzieken zullen verbannen worden. wij allen verlangen naar een schone forum zodat wij zo veel mogelijk de juiste kennis kunnen opvatten en wij moslims moetten juist een voorbeeld zijn.

ik hoop jullie te ontmoetten op Islamic Da3wah Community inshaAllaah

Moge Allaah ons de juiste kennis laten vergaren en ons leiden op het rechte pad en ons beschermen tegen het laaie helle vuur

01-07-2008, 00:38



Citaat door al_Albaani:
Assalamoe 3alaikoem warahmatoellaahi wabarakatoe broeders & Zusters,

Islamic Da3wah bestaat als sinds het jaar 2005 en Alhamdoulillaah komen er steeds veranderingen bij kijken. Wij hebben gekeken naar een plek waar heel veel broeders & Zusters bij elkaar komen via internet en marokko.nl is er een voorbeeld van, wij hebben gezien hoe broeders & zusters met elkaar communiceerden en het verbaaste ons om dat te zien. dit ten eerste is niet van de soennah. en mensen zonder kennis die grote uitspraken doen en dingen zelf interpreteren. in 1 woord: Fitnah!!

er zijn hier ook moderators maar doen er niks aan om deze catogoriën te onderhouden en dat vind ik heel jammer.

wij hebben toen besloten om onze eigen Community op te starten met een aangename lay-out die te bezoekken is op http://forums.da3wah.nl wij zullen er alles aan doen om zo veel mogelijk up to date te blijven en affalige topics te sluiten. er wordt ook op taalgebruik gelet en gevaarlijke uitspraken. mensen die de forum verzieken zullen verbannen worden. wij allen verlangen naar een schone forum zodat wij zo veel mogelijk de juiste kennis kunnen opvatten en wij moslims moetten juist een voorbeeld zijn.

ik hoop jullie te ontmoetten op Islamic Da3wah Community inshaAllaah

Moge Allaah ons de juiste kennis laten vergaren en ons leiden op het rechte pad en ons beschermen tegen het laaie helle vuur


Aghi ik kom op jou forum, en het eerste wat ik zie is een grote laster topic richting shaeihk bin baaz rahimahullah. Slechte moderatie dus?
http://forums.da3wah.nl/showthread.php?t=270

01-07-2008, 01:03

Citaat door impreza:
Aghi ik kom op jou forum, en het eerste wat ik zie is een grote laster topic richting shaeihk bin baaz rahimahullah. Slechte moderatie dus?
http://forums.da3wah.nl/showthread.php?t=270


ik heb het ook gezien en het is toen metteen verwijdert dit soort uitspraken accepteren wij niet op onze forum en wij hebben meteen degene die de topic heeft geplaatst gewaarschuw en wanneer het nogmaals gebeurd zal degene verbannen worden. tuurlijk zal er dingen geplaatst worden en wanneer een moderator het ziet kan ie het gelijk verwijderen. ik raad ook bezoekers aan die zoiets zien het gelijk te melden zodat we gelijk aktie kunnen ondernemen.

barakallaahoe fiekom, wassalamoe 3alaikoem warahmatoellaahi wabarakatoe

01-07-2008, 09:39
Itla3 InshAllah!

01-07-2008, 09:56


itla3 InshAllah!

01-07-2008, 21:51
!!!!!!!!!!!

02-07-2008, 08:40
Itla3 InshAllah!

04-07-2008, 11:02
!!!!!!!!!!!!!!!

05-07-2008, 16:39
Itla3 InshAllah!

10-07-2008, 13:36
itla3 InshAllah!

12-07-2008, 13:26
assalamu alaikum warahmatullahi wabarakatuhu


ik zal zeker u site bezoeken,

bedankt voor u raad.

21-08-2008, 06:14

Citaat door al_Albaani:
Assalamoe 3alaikoem warahmatoellaahi wabarakatoe broeders & Zusters,

Islamic Da3wah bestaat als sinds het jaar 2005 en Alhamdoulillaah komen er steeds veranderingen bij kijken. Wij hebben gekeken naar een plek waar heel veel broeders & Zusters bij elkaar komen via internet en marokko.nl is er een voorbeeld van, wij hebben gezien hoe broeders & zusters met elkaar communiceerden en het verbaaste ons om dat te zien. dit ten eerste is niet van de soennah. en mensen zonder kennis die grote uitspraken doen en dingen zelf interpreteren. in 1 woord: Fitnah!!

er zijn hier ook moderators maar doen er niks aan om deze catogoriën te onderhouden en dat vind ik heel jammer.

wij hebben toen besloten om onze eigen Community op te starten met een aangename lay-out die te bezoekken is op http://forums.da3wah.nl wij zullen er alles aan doen om zo veel mogelijk up to date te blijven en affalige topics te sluiten. er wordt ook op taalgebruik gelet en gevaarlijke uitspraken. mensen die de forum verzieken zullen verbannen worden. wij allen verlangen naar een schone forum zodat wij zo veel mogelijk de juiste kennis kunnen opvatten en wij moslims moetten juist een voorbeeld zijn.

ik hoop jullie te ontmoetten op Islamic Da3wah Community inshaAllaah

Moge Allaah ons de juiste kennis laten vergaren en ons leiden op het rechte pad en ons beschermen tegen het laaie helle vuur


Amien!

Masa'Allaah, Moge Allaah jou belonen!