Bekijk volle/desktop versie : dames heb er zin in!



30-06-2008, 23:35
ik heb zin in mn bruiloft, alles regelen en letten op de details!
Wie heeft dit ook.
Ik heb nog tot eind okt dan moet het in orde zijn,
ik ga nog op vakantie een weekje, maar ja even rust he,

alle aankomende bruidjes regel je dingen en laat je dagje de D DAY worden hahahahaha


30-06-2008, 23:38


ooo spannend he !

vond het zelf ook leuk om alles te gaan regelen!

fijne vakantie meid en geniet er van!

suc6 met alles!

liefs laila/ moi333

30-06-2008, 23:46
aaa wat leuk ik ga ook eind okt trouwen ...
Citaat door mizzapart:
ik heb zin in mn bruiloft, alles regelen en letten op de details!
Wie heeft dit ook.
Ik heb nog tot eind okt dan moet het in orde zijn,
ik ga nog op vakantie een weekje, maar ja even rust he,

alle aankomende bruidjes regel je dingen en laat je dagje de D DAY worden hahahahaha


01-07-2008, 00:04
Nou als het eenmaal dichterbij komt, ga je toch wel nadenken? heb ik alles? ben ik wat vergeten.


ik maak een lijst voor mezelf met alles wat ik nodig heb.

ik trouw in marokko dus dat wordt nog lastiger, heb gelukkig wel een bruidsjurk hoepel.sluier,corset, schoentjes, speldjes, make up.

Witte takshita, voor de henna.

Veeeeel zomer kleding.
echt te veel. schandalig.

ik trouw eind juli inchallah wens de dames die alles moeten regelen veeelk suc6 en geniet er vooral van

01-07-2008, 00:34


Ik kan ook haast niet wachten, en ik moet nog een half jaar.

01-07-2008, 00:40
ik kan ook amper wachten meiden!!!!!!!!!!!!! Ik moet ook nog iets meer dan half jaar wachten, ik heb het 14 februari inshallah.
Ik weet niet wat ik met de bruidsmeisjes moet doen...en ik heb net de tekst van uitnodigingen klaar, en fotograaf geregeld.
WETen jullie wanneer je ongeveer de uitnodigingen moet laten maken?
IK heb er ook echt zin in, maar subhanallah, steeds voel ik me moed inzakken...ik weet niet hoe het komt,ineens krijg ik er weer volop zin in, en dan ineens zakt al mijn moed,gaat het wel zoals ik wil? Gaat alles goed?Heb ik tot die tijd een huis?? Gaat er niks fout, zijn mijn jurken wel mooi? Sinds ik aan het organiseren ben enzo en regelen,voel ik me raar, hebben jullie dat ook? Ik zit met iets, maar weet niet wat!!

01-07-2008, 00:45

Citaat door ImI180:
ik kan ook amper wachten meiden!!!!!!!!!!!!! Ik moet ook nog iets meer dan half jaar wachten, ik heb het 14 februari inshallah.
Ik weet niet wat ik met de bruidsmeisjes moet doen...en ik heb net de tekst van uitnodigingen klaar, en fotograaf geregeld.
WETen jullie wanneer je ongeveer de uitnodigingen moet laten maken?
IK heb er ook echt zin in, maar subhanallah, steeds voel ik me moed inzakken...ik weet niet hoe het komt,ineens krijg ik er weer volop zin in, en dan ineens zakt al mijn moed,gaat het wel zoals ik wil? Gaat alles goed?Heb ik tot die tijd een huis?? Gaat er niks fout, zijn mijn jurken wel mooi? Sinds ik aan het organiseren ben enzo en regelen,voel ik me raar, hebben jullie dat ook? Ik zit met iets, maar weet niet wat!!




Dat heb ik ook! precies hetzelfde!
zo n rot gevoel.
een moment spring je echt een gat in de llucht. ben je zo lief tegen je verloofde man.
op de andere moment ga je een beetje twijfelen over alles dingen regelen over de bruiloft, Ik denk dat het de shitan is die bezig is.
met influisteringen.

Om ons het gevoel te geven dat het slecht gaat en zodat we ons rot voelen.
en als het zo doorgaat een eind aan maken.


zo rot.

01-07-2008, 00:48
dat kan inderdaad....
Ik had er bijvoorbeeld vanmiddag weer zin in, ik was bezig met dakka marakchia zoeken enzo..
Nu opeens voel ik me zo verdrietig ofzo, iets geks!
Alslof ik geen zin meer heb, ik ben iniedergeval blij als die dag voorbij is, zoveel minder stress. IK ben bijvoorbeeld bang dat mensen hun kinderen mee nemen, etc...OEFF JNOEN IK KRIJG SJEITAN GEDACHTES

01-07-2008, 00:56
succes!!!!!!!!!!!!!!

01-07-2008, 07:50

Citaat door ImI180:
dat kan inderdaad....
Ik had er bijvoorbeeld vanmiddag weer zin in, ik was bezig met dakka marakchia zoeken enzo..
Nu opeens voel ik me zo verdrietig ofzo, iets geks!
Alslof ik geen zin meer heb, ik ben iniedergeval blij als die dag voorbij is, zoveel minder stress. IK ben bijvoorbeeld bang dat mensen hun kinderen mee nemen, etc...OEFF JNOEN IK KRIJG SJEITAN GEDACHTES



Ik begrijp hoe je voelt, ik ga dan zelfs huilen

01-07-2008, 10:08
Beste dames,

Als jullie nog opzoek zijn naar decoratie voor een mooie prijsje dan kunnen jullie mij pmen!

Nisrin Decoratie