Bekijk volle/desktop versie : Ik heb mijn pc beveiligd, (Draadloos internet), en nu moet ik de laptops.



30-06-2008, 23:09
Salaam alikoum warahmatullahi wabarakatuhu

Ik ben eruit gekomen om mijn pc te beveiligen, draadloos internet zeg maar.
Maar ik ben vergeten hoe ik het met mijn laptop moet doen, is een lange tijd geleden.

Wie biedt zijn hulp aan? Ghair inshallah

Wa salaam alikoum waramhatullahi wabarakatuhu

30-06-2008, 23:26


Als je je Router hebt beveiligd, dan hoef je dat niet apart voor elke PC te doen ..

30-06-2008, 23:37

Citaat door gmail:
Als je je Router hebt beveiligd, dan hoef je dat niet apart voor elke PC te doen ..



Neen, ff verkeerd van mij. Ik bedoelde meer, hoe moet ik die draadloze internet weer krijgen op mijn laptop. Want er gaat iets mis met mijn verbinding op de laptop.

Er staat op 'Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden'.

Hoe krijg ik dat in orde?

30-06-2008, 23:39
gwn bij start - verbinding maken dan geeft hij je inet aan, desnoods zoek je hem, dan voer je de wachtwoord, staat onder je router of je zoekt even je papieren

30-06-2008, 23:46



Citaat door Challenged:
gwn bij start - verbinding maken dan geeft hij je inet aan, desnoods zoek je hem, dan voer je de wachtwoord, staat onder je router of je zoekt even je papieren


Waar voer ik het wachtwoord in?

Start -->verbinding maken, heb ik al gedaan. Ik krijg gegeven dat het geen toegang krijgt 'beperkte of geen verbindingsmogelijkheden'


Dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netwerkadres aan de computer heeft toegewezen.

Hoe moet ik dat netwerkadres toewijzen aan de computer?

30-06-2008, 23:49
En dit krijg ik als ik op herstellen klik=

Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid. Het IP ADRES vernieuwen.

30-06-2008, 23:51
heb je je verbindings "schuif" knopje wel open staan ? ergens langs de zijkant, onderkant van je laptop ?

30-06-2008, 23:54

Citaat door Challenged:
heb je je verbindings "schuif" knopje wel open staan ? ergens langs de zijkant, onderkant van je laptop ?



Ik snap het niet zo. Is dat nodig dan?

Heb een HP Compaq nc 6120

30-06-2008, 23:57
Moet ik geen keycode aangeven op mijn laptop?