Bekijk volle/desktop versie : ROMANTIEK: bestaat dat bij marokkaanse jongens

Pagina's : 1 [2] 3

01-03-2002, 01:54
TEN EERSTE

WA IS DA VALENTIJN???
DAS IETS VOOR IEROEMIEEJEN

TEN TWEEDE DAS EEN DAG WAAR NE GAST MOET GELD OP TAFEL LEGGEN OM ZIJN VRIENDIN IETS TE KOPEN
DUS VALENTIJNDAG HIHI DOOR MEISJE IS UITGEVONDEN???

KAN DA??

TEN SLOTTE VALENTIJN TE COMMERCIEEL GEWORDEN SOO NO VALENTIJN

AJA PS: ALS MEN IETS WILT VIEREN OFZO, OF MET JE VRIENDIN IETS ROMANTISCH WILT DOEN HOEFT JE NIET EEN JAAR TE WACHTEN VOOR DIE STOMME DOMME VALENTIJNSDAG HAHA

XXXXXXXXIESSSSSXXXXXXXXXXXXXX MWAH

04-03-2002, 13:27

Ahlenn a wlad ou bnet magrba......

Ik ben het met Hichame eens... MIEDEN jullie zullen het niet geloven, maar ECHT er zijn genoeg marokkaanse jongens die gevoel voor romantiek hebben!!!!
De verloofde van mijn vriedin heeft een romantische etentje georganiseerd in een marokkaanse restaurant en hij heeft de band ZELF een liedje laten spelen voor zijn schatje!!!! Romantisch he.....

ROMANTIEK: bestaat dat bij marokkaanse jongens?? Antwoord is JA, die bestaat bij sommige jongens.

Thallaou Widad

04-03-2002, 15:49

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
Salaamo3alaikom

ewa saffi romatiek wat voor domme onderwerp is dit romatiek komt
alleen voor in films niet in het echte leven.

Besalaama
Zeker nog nooit mee gemaakt in het echte leven?

10-02-2003, 19:54
Romantiek en Marokaan?? hhmmmmmmm.. .......dat is net zo iets als kerst in de zomer

10-02-2003, 19:55

Jongens romantisch .. ze zijn blij als er marmita op tafel is

10-02-2003, 20:16
wat is valentijn???

Masriya

10-02-2003, 20:19
Ik denk dat de meeste Marokkaanse meiden niet echt laten blijken romantiek te willen beleven en dat daar de Marokkaanse jongens op reageren met.....juistem: geen romantiek

Dan valt nog te discussieren...Wat is Romantiek.... is dat echt een paar kaarsjes? of kan het ook zonder die kaarsjes??

02-10-2007, 20:57
sinds wanneer vieren we valentijndag? En trouwens; er zijn zat Marokkaanse jongens die romantisch kunnen zijn..

04-06-2013, 13:41
Allemaal hoofdletters. =|

04-06-2013, 13:46
Totally mindfucked.

04-06-2013, 13:49
Whoaw. Heb nu pas de tekst gelezen. What the?

04-06-2013, 13:49

Citaat door fat0shj:
Allemaal hoofdletters. =|
Topic dateert dan ook uit het jaar 2002. Toen was dat heel normaal

04-06-2013, 13:51

Citaat door LBaydaMonAmour:
Topic dateert dan ook uit het jaar 2002. Toen was dat heel normaal
ZULLEN WIJ VOORTAAN OOK ZO MET ELKAAR COMMUNICEREN?

04-06-2013, 13:56

Citaat door fat0shj:
ZULLEN WIJ VOORTAAN OOK ZO MET ELKAAR COMMUNICEREN?
JA LATEN WE DAT MAAR DOEN. IK VIND DIT WEL HEEL MAKKELIJK HOOR. SCHEELT JE DE ALT TOETS INDRUKKEN. IK BEN DAAR TE LUI VOOR IEDERE KEER. MAAR HET LIJKT NU ALSOF IK SCHREEUW. ACH, 1 DING IS ZEKER. AANDACHT KRIJG JE WEL

04-06-2013, 13:58

Citaat door LBaydaMonAmour:
JA LATEN WE DAT MAAR DOEN. IK VIND DIT WEL HEEL MAKKELIJK HOOR. SCHEELT JE DE ALT TOETS INDRUKKEN. IK BEN DAAR TE LUI VOOR IEDERE KEER. MAAR HET LIJKT NU ALSOF IK SCHREEUW. ACH, 1 DING IS ZEKER. AANDACHT KRIJG JE WEL
DIT ZIET D'R ECHT VET LELIJK UIT JONNE, WTF ZO, NU NOG LELIJKER. DIT KLINKT INDD NET ALS SCHREEUWEN, GAUW EEN VERHAALTJE TIKKEN ZODAT HET LIJKT ALSOF IK OOK WAT TE VERMELDEN HEB NET ALS DE TS. IK WIL OOK DE KLEUR ROZE ALS OP JOUW AVA, DIE IS MOOI, HEB ALTIJD FOUTE BARBIE ROZE KLEUREN NAGELLAK MET TEVEEL GLITTERS.

Pagina's : 1 [2] 3