Bekijk volle/desktop versie : Klik Hier A.u.b.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



30-06-2008, 15:33
Assalamoe aliakoem,

Ik ben al 1 jaar getrouwd maar kan nog steeds geen gemeenschap hebben. Ik heb veel pijn als mijn echtgenoot naar binnen probeert te gaan. Ik ben al bij de huisarts geweest en die zegt dat ik vaginisme heb. Ik heb ook een aantal maanden bij de bekkenbodemfysiotherapeute gelopen maar het heeft niet geholpen. We hebben heel veel dingen geprobeerd van glijmiddel tot lotusbladeren. Helaas heeft niets geholpen. We denken dat ik dkaff heb, dus op 'slot' zit d.m.v. sihr.

Het is voor ons een hele moeilijke tijd en vooral ik moet er 24 uur per dag aan denken. Gelukkig is mijn echtgenoot heel geduldig. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met een goede lfkih die d.m.v. de koran de dkaff kan weghalen of miscchien iets anders.

Ik ben ook benieuwd wie het ook is overkomen en hoe het verholpen is. Je kunt mij ook een pm sturen. Alleen serieuze reacties a.u.b.

Ik hoop inchallah op een snelle reactie en dat ik inshallah snel beter wordt Amin ya Rab.

01-07-2008, 11:27


ik hoor er wel veel over! bij een buurmeisje van mij was t ook gebeurt. haar stiefmoeder (die haar haatte) had dat bij haar gedaan. en degene die t heeft gedaan kan t ook weer weghalen heb ik begrepen, verder niemand! maar ik weet t niet zeker. sommige moeders doen dat bij hun dochters zodat ze niet verkracht kunnen worde, en dan als ze gaan trouwen halen ze t weer weg. maar als ze overlijden tussentijds heeft dat meisje een groot probleem. want wat ik begrepen had is dat alleen die moeder het dan weer weg kan halen. maar ik ga t nog na vragen voor je bij mn moeder ja, die had t me verteld over die buurmeisje. en ik ga ook vragen wat je er tegen kan doen. je hoort snel van me ja?
xxxx

01-07-2008, 20:05
Een beetje vreemd als alleen diegene die het heeft gedaan het weg kan halen......

Allaah is toch echt de ENIGE die jou kan genezen.
Zoek een Imam die alleen met de Qur'an geneest als je nog niemand hebt dan kan ik je een telefoonnr geven.

Allahi 3tikoem Sbar oe shaffa'

01-07-2008, 20:28

Citaat door specialgift:
ik hoor er wel veel over! bij een buurmeisje van mij was t ook gebeurt. haar stiefmoeder (die haar haatte) had dat bij haar gedaan. en degene die t heeft gedaan kan t ook weer weghalen heb ik begrepen, verder niemand! maar ik weet t niet zeker. sommige moeders doen dat bij hun dochters zodat ze niet verkracht kunnen worde, en dan als ze gaan trouwen halen ze t weer weg. maar als ze overlijden tussentijds heeft dat meisje een groot probleem. want wat ik begrepen had is dat alleen die moeder het dan weer weg kan halen. maar ik ga t nog na vragen voor je bij mn moeder ja, die had t me verteld over die buurmeisje. en ik ga ook vragen wat je er tegen kan doen. je hoort snel van me ja?
xxxx


Rasoeloe Allaah zegd wie een waarzegger bezoekt of een tovenaar Allaah soubhana hoewa ta'ala zal zijn gebed 40 dagen niet accepteren en in een andere overlevering wie hem gelooft( in zijn waarzeggerij of in zijn tovenaarij) is ongelovige,

Allaah soubhana hoewa ta'ala is degene die hem kan genezen , door koran recitaties en smeekbedes die zijn overgeleverd , het beste is dat degene die geraakt is met deze sihr zelf leest voor zichzelf indien hij daartoe instaat is, en als hij daar niet toe instaat is leest een imaam voor hem

02-07-2008, 09:16



Citaat door Medinah_2006:
Een beetje vreemd als alleen diegene die het heeft gedaan het weg kan halen......

Allaah is toch echt de ENIGE die jou kan genezen.
Zoek een Imam die alleen met de Qur'an geneest als je nog niemand hebt dan kan ik je een telefoonnr geven.

Allahi 3tikoem Sbar oe shaffa'


Assalam alaikoem,

Kun je mij miscchien het tel.nr. geven? Mijn dank is groot!

02-07-2008, 11:23
Salamo3alaykom..

Ik kan me voorstellen dat je in een heel groot dilemma zit. Vreselijk voor jullie!
Een neef van mij en zijn vrouw hadden het ook toen zij trouwden, meer dan een jaar konden ze geen gemeenschap hebben. Ze zijn het blijven proberen en hebben imaams bezocht, en zijn Du3a blijven doen tot dat de vrouw zwanger is geworden zonder dat haar man echt (bij haar binnen is geweest). Ze is in princie ontmaagd door de baby die er uiteindelijk uit kwam.

Blijf Du3a doen, en een du3a die uit het hart komt wordt zeker verhoord incha-allah!

wassalaam..

07-07-2008, 03:50

Citaat door dik:
Salamo3alaykom..

Ik kan me voorstellen dat je in een heel groot dilemma zit. Vreselijk voor jullie!
Een neef van mij en zijn vrouw hadden het ook toen zij trouwden, meer dan een jaar konden ze geen gemeenschap hebben. Ze zijn het blijven proberen en hebben imaams bezocht, en zijn Du3a blijven doen tot dat de vrouw zwanger is geworden zonder dat haar man echt (bij haar binnen is geweest). Ze is in princie ontmaagd door de baby die er uiteindelijk uit kwam.

Blijf Du3a doen, en een du3a die uit het hart komt wordt zeker verhoord incha-allah!

wassalaam..


Salaam,
Meen je dit nou echt!! Subhanellah....

Amal.

07-07-2008, 13:51

Citaat door amoela87:
Salaam,
Meen je dit nou echt!! Subhanellah....

Amal.


jah, helaas meen ik dit echt..zo iets bestaat echt!! Blijf du3a doen lieverd en blijf het gewoon proberen en incha-allah zal het jullie ook lukken! Ik hoop het heel heel erg voor jullie! het lijkt mij gewoon vreselijk en degene die jullie dit heeft aangedaan moeten jullie echt aan Allah swt overlaten en niet gaan vloeken of slechte du3a voor die persoon gaan doen! Dat is alleen in de voordeel van die persoon..Zeg "Allah zal hem/haar wel boeten" en echt waar, Allah zal hem/haar zijn/haar verdiende boete geven...

Wassalaam..