Bekijk volle/desktop versie : Klik Hier A.u.b.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



30-06-2008, 15:33
Assalamoe aliakoem,

Ik ben al 1 jaar getrouwd maar kan nog steeds geen gemeenschap hebben. Ik heb veel pijn als mijn echtgenoot naar binnen probeert te gaan. Ik ben al bij de huisarts geweest en die zegt dat ik vaginisme heb. Ik heb ook een aantal maanden bij de bekkenbodemfysiotherapeute gelopen maar het heeft niet geholpen. We hebben heel veel dingen geprobeerd van glijmiddel tot lotusbladeren. Helaas heeft niets geholpen. We denken dat ik dkaff heb, dus op 'slot' zit d.m.v. sihr.

Het is voor ons een hele moeilijke tijd en vooral ik moet er 24 uur per dag aan denken. Gelukkig is mijn echtgenoot heel geduldig. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met een goede lfkih die d.m.v. de koran de dkaff kan weghalen of miscchien iets anders.

Ik ben ook benieuwd wie het ook is overkomen en hoe het verholpen is. Je kunt mij ook een pm sturen. Alleen serieuze reacties a.u.b.

Ik hoop inchallah op een snelle reactie en dat ik inshallah snel beter wordt Amin ya Rab.

01-07-2008, 11:27


ik hoor er wel veel over! bij een buurmeisje van mij was t ook gebeurt. haar stiefmoeder (die haar haatte) had dat bij haar gedaan. en degene die t heeft gedaan kan t ook weer weghalen heb ik begrepen, verder niemand! maar ik weet t niet zeker. sommige moeders doen dat bij hun dochters zodat ze niet verkracht kunnen worde, en dan als ze gaan trouwen halen ze t weer weg. maar als ze overlijden tussentijds heeft dat meisje een groot probleem. want wat ik begrepen had is dat alleen die moeder het dan weer weg kan halen. maar ik ga t nog na vragen voor je bij mn moeder ja, die had t me verteld over die buurmeisje. en ik ga ook vragen wat je er tegen kan doen. je hoort snel van me ja?
xxxx

01-07-2008, 20:05
Een beetje vreemd als alleen diegene die het heeft gedaan het weg kan halen......

Allaah is toch echt de ENIGE die jou kan genezen.