Bekijk volle/desktop versie : Helppppppp!!!



30-06-2008, 10:48
Selaam,

Ik ben op zoek naar een nummertje (weet niet hoe het heet en wie het zingt) waarin een stel (volgens mij libanees) elkaar toezingt na lang verloren tijd. Het begin speelt zich af op een feest, elegant stijlvol en zo. Als eerste begint de man te zingen, vraagt volgens mij hoe het gaat en zo en en dat ze niks veranderd was en zo, vervolgens zingt de vrouw dat ze hem nooit vergeten is en dat hij de ware is etc. In de clip speelt zich ook een scene af waarin ze door de lucht zweven naar elkaar toe....op youtube bestaat ook een engels ondertitelde versie.

Wie weet waar ik het over hebt....en om welk nummer het gaat

Hoop echt dat iemand het nummer herkend, ben hier namelijk al heel lang naar opzoek.

Thanx alvast.

Sparky

P.s. poentje gegarandeerd

30-06-2008, 10:59



Citaat door Sparky:
Selaam,

Ik ben op zoek naar een nummertje (weet niet hoe het heet en wie het zingt) waarin een stel (volgens mij libanees) elkaar toezingt na lang verloren tijd. Het begin speelt zich af op een feest, elegant stijlvol en zo. Als eerste begint de man te zingen, vraagt volgens mij hoe het gaat en zo en en dat ze niks veranderd was en zo, vervolgens zingt de vrouw dat ze hem nooit vergeten is en dat hij de ware is etc. In de clip speelt zich ook een scene af waarin ze door de lucht zweven naar elkaar toe....op youtube bestaat ook een engels ondertitelde versie.

Wie weet waar ik het over hebt....en om welk nummer het gaat

Hoop echt dat iemand het nummer herkend, ben hier namelijk al heel lang naar opzoek.

Thanx alvast.

Sparky

P.s. poentje gegarandeerd



Hey schatje ik denk dat ik weet welke liedje je bedoelt!De man die heet marwan khoury en de vrouw carola samaha.het liedje noemt Ya rab.een heel mooi liedje en die man heeft nog andere mooie liedjes echt leuke; ik hoop dat ik je geholpen als het niet zoo is laat wat weten en ik zoek verder voor je groetjes

30-06-2008, 11:14
Damnnnnnn meid, wat ben jij goed zeg!!!

Dit is inderdaad het nummer dat ik bedoelde

Heb je dit nummer toevallig ook in mp3 formaat?

Thanx alvast....poentje is onderweg

Sparky

30-06-2008, 11:17

Citaat door Sparky:
Damnnnnnn meid, wat ben jij goed zeg!!!

Dit is inderdaad het nummer dat ik bedoelde

Heb je dit nummer toevallig ook in mp3 formaat?

Thanx alvast....poentje is onderweg

Sparky


sorry meid in mp3 formaat heb ik het niet!! maar je kan dat downloaden via limewire zeker wel

30-06-2008, 11:24


Jammer, maar toch thanx voor de moeite!!!!


Iemand anders wel in het bezit van dit nummer in mp3 formaat??

Thanx

Sparky