Bekijk volle/desktop versie : kleren en speelgoed van je eerste kind?



Pagina's : [1] 2 3 4

29-06-2008, 22:35
Wat deden jullie met kleren en speelgoed van jullie eerste kind? Hielden jullie het goede bij en het minder goede weggeven of deden jullie gewoon alles weg en bij de volgende kind terug van het begin af?

Ik wil weten of ik het wel op de juiste manier doe

29-06-2008, 22:38


Alles wat nog goed was heb ik bewaard. En komt me nu mooi van pas

Rest heb ik wel weggedaan (meubels etc, nam me teveel ruimte in)

29-06-2008, 22:38
Ik heb pas alles verkocht, zo wat voelt dat heerlijk om minder troep in huis te hebben

29-06-2008, 22:40

Citaat door shebekia80:
Ik heb pas alles verkocht, zo wat voelt dat heerlijk om minder troep in huis te hebben


Ja héérlijk om minder in huis te hebben!
Heb ook allerlei dingen zoals luieremmer, sterilisator etc. verkocht. Bij de volgende kind wil ik die dingen niet eens gewoon omwille van gebrek aan ruimte.

29-06-2008, 22:41



Citaat door Niyah:
Alles wat nog goed was heb ik bewaard. En komt me nu mooi van pas

Rest heb ik wel weggedaan (meubels etc, nam me teveel ruimte in)


Is handig idd! Maar heb je daar plaats voor?

29-06-2008, 22:44

Citaat door Bumbabeloe:
Is handig idd! Maar heb je daar plaats voor?



Ik heb alle newborn kleding bewaard in een vuilniszak in de schuur, babyspeelgoed was niet zoveel dus daar ook bij gedaan. Tis het enige zowat, heel veel dingen heb ik weggedaan en koop ik niet eens opnieuw omdat ze overbodig zijn zoals je zelf al zei, sterilisator etc.

29-06-2008, 22:47

Citaat door Niyah:
Ik heb alle newborn kleding bewaard in een vuilniszak in de schuur, babyspeelgoed was niet zoveel dus daar ook bij gedaan. Tis het enige zowat, heel veel dingen heb ik weggedaan en koop ik niet eens opnieuw omdat ze overbodig zijn zoals je zelf al zei, sterilisator etc.


Ja hé, bij je eerste kind wil je alles hebben...bij de tweede is het zied m3a triq!

New born alleen?
Ik heb de beste kleren nog bewaard, en hij is al 2. Misschien moet ik nog een keer gaan sorteren

29-06-2008, 22:47
heb alle meubels bewaart alles uit elkaar geschroeft en op zolder gezet
speel goed paar dingen bewaart en de rest naar marokko gestuurdt
geld ook voor kleertjes stuur alles naar marokko
daar zijn ze er supper blij mee

29-06-2008, 22:48

Citaat door Bumbabeloe:
Ja hé, bij je eerste kind wil je alles hebben...bij de tweede is het zied m3a triq!

New born alleen?
Ik heb de beste kleren nog bewaard, en hij is al 2. Misschien moet ik nog een keer gaan sorteren



Nee de rest ook, in vuilniszakken. Maar overal op gezet welke leeftijd/maat het is zodat ik ze niet open hoef te maken

Ik heb ook heel veel kinderkleding die ik weg wil geven in maghreb maar er heeft zich nog geen vervoer aangediend helaas.....

29-06-2008, 22:49

Citaat door xxxboy&:
heb alle meubels bewaart alles uit elkaar geschroeft en op zolder gezet
speel goed paar dingen bewaart en de rest naar marokko gestuurdt
geld ook voor kleertjes stuur alles naar marokko
daar zijn ze er supper blij mee


Ook de goede kleren van je eerste kind?

Pfff ik moet echt weer gaan sorteren, heb teveel bewaard...en wie zegt dat ik nog een zoon krijg?

29-06-2008, 22:49
Heb alles doorgegeven aan mijn zusje, aangezien zij nu een kleine meisje heeft, dus die heeft de kruiken, kleertjes, schoentjes, borstpomp etc etc, meubels gebruik ik nog steeds...

29-06-2008, 22:50

Citaat door Niyah:
Nee de rest ook, in vuilniszakken. Maar overal op gezet welke leeftijd/maat het is zodat ik ze niet open hoef te maken

Ik heb ook heel veel kinderkleding die ik weg wil geven in maghreb maar er heeft zich nog geen vervoer aangediend helaas.....


Bij ons hier is er een moskee waar je ALLES kan weggegeven. Ideaal!!

Kleren sturen ze met de bus voor de armen daar.

29-06-2008, 22:53



Citaat door Bumbabeloe:
Bij ons hier is er een moskee waar je ALLES kan weggegeven. Ideaal!!

Kleren sturen ze met de bus voor de armen daar.



Wat heerlijk zeg!! Had ik ook maar zoiets in de buurt...vroeger hadden we islamic relief maar die zamelen geen kleding meer in helaas.....

29-06-2008, 22:55

Citaat door Niyah:
Wat heerlijk zeg!! Had ik ook maar zoiets in de buurt...vroeger hadden we islamic relief maar die zamelen geen kleding meer in helaas.....


Ja echt, alles nemen ze aan. Op die manier kan je ook makkelijker weggeven ipv naar containerpark.

29-06-2008, 23:00
ik heb alles weggegeven van mijn eerste op een paar kleine newborn pakjes na die ik schattig vind om te bewaren de rest heb ik alles weggegeven en wat hij nu elke keer niet meer past geef ik ook allemaal weg.

Pagina's : [1] 2 3 4