Bekijk volle/desktop versie : mag dat...



29-06-2008, 13:00
mag je mascara & oogpotlood & eayliner, gebruiken voordat je getrouwd bent ??

29-06-2008, 13:01


ik denk hett wel hoorw..

29-06-2008, 13:03

Citaat door xMarokaantje:
mag je mascara & oogpotlood & eayliner, gebruiken voordat je getrouwd bent ??



eerlijk gezegdt niet en als je getrouwt bent mag je dat doen alleen voor je man dus alleen thuis en waarneer je naar buiten gaat moet het weer der af

29-06-2008, 13:03
nou ik denk het niet want ze denken dat je je opmaakt voor de mannen en niet voor je zelf maar jah iedereen zen keus

29-06-2008, 13:06


mijn moeder zegt dat het mag , alleen geen eayliner, dat maakt het opvallend. ( nie dat ik eayliner doe ofzo )

29-06-2008, 13:07

Citaat door nador_chika:
eerlijk gezegdt niet en als je getrouwt bent mag je dat doen alleen voor je man dus alleen thuis en waarneer je naar buiten gaat moet het weer der af



wrm doe je het dan alleen thuis. ik ga me echt niet opmaken voor thuiis.

29-06-2008, 13:09

Citaat door xMarokaantje:
wrm doe je het dan alleen thuis. ik ga me echt niet opmaken voor thuiis.



dan maakje eigen voor je man want als je eigen opmaakt en mee naar buiten gaat dan gaan andere mannen/jongens naar je kijken en daarom moeten wij vrouwen in de islaam ons bedekken

29-06-2008, 13:12
Nee, mag eigenlijk niet.
Als je getrouwd bent, mag je jezelf alleen heel mooi opmaken voor je man.
En als je buitenshuis bent, afhalen.

29-06-2008, 22:21
maar wat ik niet snap is ; ik ben nog niet getrouwd heb geen relatie hoef geen relatie, ben gelukkiger zonder boy, wrm mag je dan geen mascara of oogpotlood doen ?

29-06-2008, 22:29

Citaat door xMarokaantje:
maar wat ik niet snap is ; ik ben nog niet getrouwd heb geen relatie hoef geen relatie, ben gelukkiger zonder boy, wrm mag je dan geen mascara of oogpotlood doen ?



om dat andere naar je kijken en dat mag niet versta je goed marokaans

29-06-2008, 22:37
ik had zo mooi leeszing op youtube die wordt gegeven in marokko maar die is weg verwijdert

29-06-2008, 22:45

Citaat door nador_chika:
ik had zo mooi leeszing op youtube die wordt gegeven in marokko maar die is weg verwijdert



IK KAN BETER NEDERLANDS DAN JOUU, DUS WAT PRAAT JIJ HIERR.. ALS JE SO GRAAG JE LEZING WIL VERTELLEN ( DIE LEKKER VERWIJDERD IS ) DAN MOET JE ZELF EEN TOPIC OPENEN , TOCH NIET ZO MOEILIJK. EN NIET GROOT KOMEN DOEN ACHTER BEELDSCHERM.

29-06-2008, 22:45


ik heb voor je gezocht dus hier is de link

http://www.xxxxxxxxx.nl/content/view/280/56/

29-06-2008, 23:05

Citaat door xMarokaantje:
IK KAN BETER NEDERLANDS DAN JOUU, DUS WAT PRAAT JIJ HIERR.. ALS JE SO GRAAG JE LEZING WIL VERTELLEN ( DIE LEKKER VERWIJDERD IS ) DAN MOET JE ZELF EEN TOPIC OPENEN , TOCH NIET ZO MOEILIJK. EN NIET GROOT KOMEN DOEN ACHTER BEELDSCHERM.



zo had ik het niet helemaal bedoelt dus niet gelijk in verdedeging gaan want ja kon ook en berber zijn dus ging ik het vragen

als ik je heb beledigt sorry daarvoor maar ik had het goed bedoelt en over die leezing is niet van mij is van en man in marokko die daar leeszings geeft
e hij had daar een leezing over


maar gayr inscha Allah