Bekijk volle/desktop versie : De vreselijke service van Royal Air Maroc



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

29-06-2008, 12:26
Wat is dat toch de laatste tijd met Royal Air Troep. Je betaald de hoofdprijs voor een ticket en vervolgens wordt je in een goedkoop cheap ass vliegtuig gestopt van dochter Atlas of een andere vliegmaatschappij. Uren en uren wachten, terwijl je al in het vliegtuig zit!! Geen eten, geen drinken, wat zijn dat voor beestachtige taferelen?

Wie herkent dit? Boycotten die kutmaatschappij!!

29-06-2008, 12:30


Ja erg he. Ik moet het elke dag aanzien

29-06-2008, 12:32

Citaat door Gracie:
Ja erg he. Ik moet het elke dag aanzien


U werkt voor Royal Air Troep?

29-06-2008, 12:42

Citaat door Mediterrano:
U werkt voor Royal Air Troep?


Nee gelukkig niet, maar wij mogen hun troep wel opruimen. Het is dit jaar wel erg extreem en de zomer is nog net begonnen. Maar ze doen er wel wat aan, dus hoop dat de vertragingen en het inhuren van buitenlandse toestellen snel word opgelost. Want afgelopen week was een ramp. Toestel dat naar Amsterdam moest komen, was technisch. Hebben ze een toestel ingehuurd bleek dat deze nog erger aan toe was. Incl de personeel. Maar goed, hoop inshallah dat dit beter gaat.

29-06-2008, 12:44


Heb jij al gevlogen?

29-06-2008, 12:47

Citaat door Gracie:
Nee gelukkig niet, maar wij mogen hun troep wel opruimen. Het is dit jaar wel erg extreem en de zomer is nog net begonnen. Maar ze doen er wel wat aan, dus hoop dat de vertragingen en het inhuren van buitenlandse toestellen snel word opgelost. Want afgelopen week was een ramp. Toestel dat naar Amsterdam moest komen, was technisch. Hebben ze een toestel ingehuurd bleek dat deze nog erger aan toe was. Incl de personeel. Maar goed, hoop inshallah dat dit beter gaat.


Tuurlijk kan er een keer wat mis gaan, maar dit is al de zoveelste keer. En als het gebeurd, is het minste wat je kan doen je passagiers goed inlichten en zorgen dat ze wat te drinken en te eten hebben in plaats ze van als ratten in een vliegtuig opsluiten zonder dat er een heldere reden wordt gegeven. Dit soort zaken zijn vanzelfsprekend bij een gemiddelde luchtvaartmaatschappij. Zelfs een budget airline als Transavia levert topservice in vergelijking met RAT. Royal Air Troep moet leren om haar passagiers te waarderen in plaats van ze financieel uit te kleden en dan ook nog het vieze lef hebben om waardeloze service te leveren.

29-06-2008, 12:48

Citaat door Gracie:
Heb jij al gevlogen?
Ik ga inshallah met de auto.

Ik vlieg niet meer met die ratten, als ik ga vliegen dan ga ik met JetairFly of welke maatschappij dan ook, maar niet met die ratten.

29-06-2008, 12:50
En als er alleen jonge mensen zouden vliegen dan zou ik me nog een beetje kunnen inhouden, maar er zitten ook gewoon heel veel oudere mensen, baby's en zieke mensen tussen. Zo ga je niet met mensen om. Echt schandalig.

29-06-2008, 12:58

Citaat door Mediterrano:
Tuurlijk kan er een keer wat mis gaan, maar dit is al de zoveelste keer. En als het gebeurd, is het minste wat je kan doen je passagiers goed inlichten en zorgen dat ze wat te drinken en te eten hebben in plaats ze van als ratten in een vliegtuig opsluiten zonder dat er een heldere reden wordt gegeven. Dit soort zaken zijn vanzelfsprekend bij een gemiddelde luchtvaartmaatschappij. Zelfs een budget airline als Transavia levert topservice in vergelijking met RAT. Royal Air Troep moet leren om haar passagiers te waarderen in plaats van ze financieel uit te kleden en dan ook nog het vieze lef hebben om waardeloze service te leveren.


Ja ben het helemaal met je eens. Dat is idd het ergste dat er geen informatie word gegeven aan passagiers door Royal air maroc zelf. Vaak is dat omdat ze zelf niet eens weten, wat ze aan de problemen gaan doen. Bijv vorige week hebben ze een 747 ingehuurd, bleek later een 737 te komen Nou wat gaan ze met de andere helft van de passagiers doen. Dat is hun probleem ja, niet die van de passagiers. Je betaald al zoveel geld aan een ticket. Royal air Maroc heeft de duurste tickets naar Marokko. Het is echt elke dag een verrassing, wat er wel niet allemaal mis kan gaan. Er moet in Marokko (operation) beter gewerkt en gepland worden. Jongens jullie weten het toch van Mgarba diema ruina. Maar ja dit kunnen we wel blijven zeggen, daar schieten we niks mee op. Er moet wat aan gedaan worden. Het is nu natuurlijk hoog seizoen, drukke tijd. In het laagseizoen is het anders, dan is de service (at) wel goed, vind ik persoonlijk.

29-06-2008, 13:01

Citaat door Mediterrano:
Ik ga inshallah met de auto.

Ik vlieg niet meer met die ratten, als ik ga vliegen dan ga ik met JetairFly of welke maatschappij dan ook, maar niet met die ratten.



hahaha wellahila ratten

29-06-2008, 13:04

Citaat door Gracie:
Ja ben het helemaal met je eens. Dat is idd het ergste dat er geen informatie word gegeven aan passagiers door Royal air maroc zelf. Vaak is dat omdat ze zelf niet eens weten, wat ze aan de problemen gaan doen. Bijv vorige week hebben ze een 747 ingehuurd, bleek later een 737 te komen Nou wat gaan ze met de andere helft van de passagiers doen. Dat is hun probleem ja, niet die van de passagiers. Je betaald al zoveel geld aan een ticket. Royal air Maroc heeft de duurste tickets naar Marokko. Het is echt elke dag een verrassing, wat er wel niet allemaal mis kan gaan. Er moet in Marokko (operation) beter gewerkt en gepland worden. Jongens jullie weten het toch van Mgarba diema ruina. Maar ja dit kunnen we wel blijven zeggen, daar schieten we niks mee op. Er moet wat aan gedaan worden. Het is nu natuurlijk hoog seizoen, drukke tijd. In het laagseizoen is het anders, dan is de service (at) wel goed, vind ik persoonlijk.


Een ijscoman levert in winter waarschijnlijk ook topservice aan die ene drie klanten. Je toont pas je kwaliteit op de momenten dat er veel vraag is naar je product/diensten. Dan laat je zien wat je in huis hebt, dan doe je serieus beroep op je professionele kwaliteiten.

Het feit dat ze regelmatig vliegtuigen inhuren geeft al aan dat ze met minimale kosten maximale winst willen halen en dat gaat natuurlijk ten koste van de kwaliteit. Zo run je geen bedrijf, zo gaan oplichters te werk.

29-06-2008, 13:05

Citaat door Mediterrano:
En als er alleen jonge mensen zouden vliegen dan zou ik me nog een beetje kunnen inhouden, maar er zitten ook gewoon heel veel oudere mensen, baby's en zieke mensen tussen. Zo ga je niet met mensen om. Echt schandalig.



Ja, vind echt erg hoor om die mensen zo te zien.

Jongeren hebben zoiets van geef me geld maar terug, ik ga wel via malaga ofso.

29-06-2008, 13:09



Citaat door Mediterrano:
Een ijscoman levert in winter waarschijnlijk ook topservice aan die ene drie klanten. Je toont pas je kwaliteit op de momenten dat er veel vraag is naar je product/diensten. Dan laat je zien wat je in huis hebt, dan doe je serieus beroep op je professionele kwaliteiten.

Het feit dat ze regelmatig vliegtuigen inhuren geeft al aan dat ze met minimale kosten maximale winst willen halen en dat gaat natuurlijk ten koste van de kwaliteit. Zo run je geen bedrijf, zo gaan oplichters te werk.



Ik hoop dat ze er snel wat aan gaan doen!!

29-06-2008, 13:10

Citaat door Gracie:
Ik hoop dat ze er snel wat aan gaan doen!!



Ik hoop het ook, ik wens je veel sbar bij je werk

29-06-2008, 13:26

Citaat door Mediterrano:
Ik hoop het ook, ik wens je veel sbar bij je werk




Dankjewel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6