Citaat door Mediterrano:Tuurlijk kan er een keer wat mis gaan, maar dit is al de zoveelste keer. En als het gebeurd, is het minste wat je kan doen je passagiers goed inlichten en zorgen dat ze wat te drinken en te eten hebben in plaats ze van als ratten in een vliegtuig opsluiten zonder dat er een heldere reden wordt gegeven. Dit soort zaken zijn vanzelfsprekend bij een gemiddelde luchtvaartmaatschappij. Zelfs een budget airline als Transavia levert topservice in vergelijking met RAT. Royal Air Troep moet leren om haar passagiers te waarderen in plaats van ze financieel uit te kleden en dan ook nog het vieze lef hebben om waardeloze service te leveren.
Ja ben het helemaal met je eens. Dat is idd het ergste dat er geen informatie word gegeven aan passagiers door Royal air maroc zelf. Vaak is dat omdat ze zelf niet eens weten, wat ze aan de problemen gaan doen. Bijv vorige week hebben ze een 747 ingehuurd, bleek later een 737 te komen
Nou wat gaan ze met de andere helft van de passagiers doen. Dat is hun probleem ja, niet die van de passagiers. Je betaald al zoveel geld aan een ticket. Royal air Maroc heeft de duurste tickets naar Marokko. Het is echt elke dag een verrassing, wat er wel niet allemaal mis kan gaan. Er moet in Marokko (operation) beter gewerkt en gepland worden. Jongens jullie weten het toch van Mgarba diema ruina. Maar ja dit kunnen we wel blijven zeggen, daar schieten we niks mee op. Er moet wat aan gedaan worden. Het is nu natuurlijk hoog seizoen, drukke tijd. In het laagseizoen is het anders, dan is de service (at) wel goed, vind ik persoonlijk.