Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe supermarktformule voor allochtonen



Pagina's : [1] 2

28-06-2008, 15:38
MAASSLUIS - In Maassluis opent volgende maand de eerste Multisuper, een supermarktformule voor allochtone ondernemers. Dat meldt het vakblad Supermarkt Actueel.



De formule richt zich op buurtsupers met een vloeroppervlakte van maximaal 200 vierkante meterWinkeliers die zich aansluiten bij Multisuper kunnen rekenen op een maandelijkse bijdrage van 400 euro voor onder meer winkelaankleding, assortimentsamenstelling en administratie.


Verwachting
Multisuper Nederland verwacht dat zich tegen het eind van het jaar circa honderd allochtone ondernemers hebben aangesloten bij de nieuwe formule. In 2009 moet dat aantal zijn verdubbeld.


http://www.nu.nl/news/1632615/30/Nieuwe_supermarktformule_voor_allochtonen.html

28-06-2008, 17:22


ze hebben de dozen overgenomen die ze moeten vullen dat hebben ze misschien overgenomen

28-06-2008, 18:48
Das lekker. Niks geen intregatie.. spilts je zelf maar weer af.... Lekker nuttig. nu wordt het weer een soort van: soort zoekt soort... En zal zullen die moslimdames dus helemaal geen nederlands hoeven te leren...

28-06-2008, 19:00

Citaat door Eibbor:
Das lekker. Niks geen intregatie.. spilts je zelf maar weer af.... Lekker nuttig. nu wordt het weer een soort van: soort zoekt soort... En zal zullen die moslimdames dus helemaal geen nederlands hoeven te leren...


De ene keer moeten jullie niets van ons hebben en de andere keer willen jullie ons er graag bij hebben..?

28-06-2008, 19:15



Citaat door haatsmurf1:
waarom ?


de albert heijn is al overgenomen door allochtonen (werknemers)


Ligt aan waar je woont. In Zwolle zijn er niet zoveel allo's

28-06-2008, 20:02
En voordat je het weet, vegen we Nederland uit de kaart en zal het de benaming Marokko aannemen....

28-06-2008, 20:09

Citaat door Kloodtzak:


Lach zolang het nog kan Whahahaahah ( Heksenlach )

28-06-2008, 20:29

Citaat door Eibbor:
Das lekker. Niks geen intregatie.. spilts je zelf maar weer af.... Lekker nuttig. nu wordt het weer een soort van: soort zoekt soort... En zal zullen die moslimdames dus helemaal geen nederlands hoeven te leren...



Alsof het alleen maar allochtonen kopers trekt...

28-06-2008, 20:44

Citaat door dhimmi:
nope iig niet mij.een nederlander hoort patat te maken,aardappels te verkopen en je nederlands eten te bereiden.

Kofte en couscous kun je beter in het land van herkomst bereiden.

Jij eet dus elke dag gekookte aardappelen en suddervlees?

28-06-2008, 20:48

Citaat door dhimmi:
nope iig niet mij.een nederlander hoort patat te maken,aardappels te verkopen en je nederlands eten te bereiden.

Kofte en couscous kun je beter in het land van herkomst bereiden.


Je hebt gelijk, kankerverwekkend voedsel hoort idd bij jullie thuis

28-06-2008, 23:04

Citaat door dhimmi:
Vandaar dat jullie van couscous zo agressief zijn.


Ik heb liever assertiviteit in mn eten dan kanker...

28-06-2008, 23:45

Citaat door Werknemer1978:
Ligt aan waar je woont. In Zwolle zijn er niet zoveel allo's


Nou srry ik vind dat je het woord all's niet echt kunt gebruiken. Want elke marokaan, turk etc. Word een allchotoon genoemd terwijl ze gewoon al heel hun leven in nederland wonen. Volgens de papieren worden ze ook gewoon een Nederlander genoemd. maar toch worden ze weer ook als een allechtoon aan gesproken. Ik vind het allemaal dikke onze, net zoals die paspoortdiscussie in de tweede kamer. Als je een marokaan, antliaan etc, ziet zal bijna niemand zeggen ; kijk die nederlander., Maar eerder die Marokkan, of die ANtiliaan., Ik vind het onzin, dus dat je emnsen gewoon een allechtoon kunt noemen. vind het maar een fout woord.

28-06-2008, 23:47



Citaat door dhimmi:
Vandaar dat jullie van couscous zo agressief zijn.


Ik vidn het maar een vage uitspraak. Jah tuurlijk kun je de couscous uit de pakjes niet eten, het is gewoon rotzooi. ALs je de zelfgemaakte couscous zou eten zou je dus echt niet zo'n onzinnige uitspraak doen

xx
couscous- lfan

28-06-2008, 23:50

Citaat door gekkefaat:
Nou srry ik vind dat je het woord all's niet echt kunt gebruiken. Want elke marokaan, turk etc. Word een allchotoon genoemd terwijl ze gewoon al heel hun leven in nederland wonen. Volgens de papieren worden ze ook gewoon een Nederlander genoemd. maar toch worden ze weer ook als een allechtoon aan gesproken. Ik vind het allemaal dikke onze, net zoals die paspoortdiscussie in de tweede kamer. Als je een marokaan, antliaan etc, ziet zal bijna niemand zeggen ; kijk die nederlander., Maar eerder die Marokkan, of die ANtiliaan., Ik vind het onzin, dus dat je emnsen gewoon een allechtoon kunt noemen. vind het maar een fout woord.


Tja allochtonen heeft een negatieve klank. Helaas hebben MArokkanen en Antilainen dit stigma over zichzelf afgeroepen.

Ik zou een Duitsers een Fransoos of een Brit nooit een allochtoon noemen.

29-06-2008, 09:57
Aha, een nieuwe Islam bazar.
Gezellig, hoe meer verse groenten aanbod, hoe beter

Pagina's : [1] 2