Bekijk volle/desktop versie : Vraagje

12-01-2004, 17:12
wie weet sites waar je veel informatie kan krijgen over de profielen

C&M
E&M
N&T
N&G

alvast bedankt

12-01-2004, 17:35

Citaat:
Origineel gepost door CantLet_YouGo
Wat is dat?
dat zijn profiele en ik moet dus dit jaar kieze welke kant ik op wil gaan

zeg maar net als wat ze bij het vmbo hebbe --> administratie, verzoriging en tegniek en motorvoertuige

12-01-2004, 18:19
ik weet niet has

maar je kan altijd naar je groete nicht komen dus

probeer het via google of scholieren

12-01-2004, 18:24
ja ik zie wel joh

12-01-2004, 18:47

Dat zijn toch

Cultuur & Maatschappij
Economie & Maatschappij
Natuur & Techniek
Natuur & Cultuur ofso

Ik weet ook nog niet wat ik moet kiezen het liefst iets met heel weinig wiskunde maarya

Vast op google...

12-01-2004, 19:06

Citaat:
Origineel gepost door hasna_the_best
wie weet sites waar je veel informatie kan krijgen over de profielen

C&M
E&M
N&T
N&G

alvast bedankt
je kan het beste bij jou op school informatie vragen! Ze hebben er vast wel infotmatie over, hadden wij namelijk ook!! dus ga naar je con-rector of mentor.... suc6

12-01-2004, 21:32

Citaat:
Origineel gepost door sammy333
Dat zijn toch

Cultuur & Maatschappij
Economie & Maatschappij
Natuur & Techniek
Natuur & Cultuur ofso

Ik weet ook nog niet wat ik moet kiezen het liefst iets met heel weinig wiskunde maarya

Vast op google...
de laatste heb je fout moet Natuur & Gezondheid zijn

maar als je weinig wiskunde wil kan je beter C&M doen maar weetje wat t met mij is t lijkt me leuk om E&M doen alleen daar zit dus wiskunde 1 en 2 en daar ben ik niet goed

12-01-2004, 21:33

Citaat:
Origineel gepost door Echie
je kan het beste bij jou op school informatie vragen! Ze hebben er vast wel infotmatie over, hadden wij namelijk ook!! dus ga naar je con-rector of mentor.... suc6
op sgool krijgen wel wel decaanlessen enzo maar dat is meer kort samengevat dus ik hoopte dat er sites zijn waarop ik aleles rustig kan bekijken

maar tog bedankt dat je ff gereageerd hebt

14-01-2004, 09:39

Citaat:
Origineel gepost door hasna_the_best
de laatste heb je fout moet Natuur & Gezondheid zijn

maar als je weinig wiskunde wil kan je beter C&M doen maar weetje wat t met mij is t lijkt me leuk om E&M doen alleen daar zit dus wiskunde 1 en 2 en daar ben ik niet goed
Salam Aleikom,

is wiskunde 1, 2 geen wiskunde a en b??

Bij ons was het zo dat N&G en N&T wiskunde a en b kregen( wiskunde b is met allemaal grafieken en kwadraten etc)

Toen ik c&m deed sloot ik wiskunde in de vierde af. we kregen 4 schoolexamens, dat bijelkaar opgeteld is dan je eindcijfer>>>opluchting!

ook krijg je handarbeid/tekenen en beeldendevorming, wat toch wel leuk was tussen al die leervakken...

IshAllah maak je de juiste keuze!

wa aleikom salam

14-01-2004, 15:14
tnxx meide :kusgrijs: