Bekijk volle/desktop versie : Droombetekenis



28-06-2008, 11:03
Ik heb dus echt een klote droom gehad waarin demonen me probeerde op te eten. Zodra het nacht werd kwamen ze te voor schijn en vermoorden dan alles wat nog leeft zeg maar, kost gezegd.

Alleen die betekenissen zeggen dit...

Dromen dat u een vriend of kind in de duisternis uit het oog verliest geeft aan dat u geprovoceerd zal worden. Probeer alles onder controle te houden als u heeft gedroomd van de duisternis.

Als een vrouw hiervan droomt zal haar reputatie te grabbel worden gegooid. Dromen over een demon waarschuwt u voor aanvallen die door valse vrienden worden gedaan. Als u er een in een droom weet te verslaan zult u de plannen van tegenstanders kunnen ontzenuwen.


Toevallig ook sinds deze week dat bepaalde mensen in mijn omgeving me dingen proberen aan te doen. En ik ben ook bang dat het weer uit de hand gaat lopen. Moet ik me nu zorgen gaan maken? Ik geloof ontzettend in deze dingen...

28-06-2008, 12:45


Nee, heb vertrouwen in Allaah. Slechte dromen zijn van de Shaytaan puur om jou bang te maken en te pesten.

Geloof jij in droom uitleg van andere.Dan zit je fout en kan je zelfs in afgoderij vallen. Vertrouw op Allah en verricht smeekbedes dat hij jou beschermt.

Wat ook heel goed helpt voordat je gaat slapen. Maak een kommetje van je handen... tuf er 3 x zachtjes in (zonder spuug)...
reciteer soerah ikhlaas 3x, soerah naas 3x en soerah falaq 3x...
ga dan met je handen over je hele lichaam heen...
Dit is een vorm van ruqya om jou gedurende de hele nacht te beschermen tegen de shaytaan..
succes

28-06-2008, 15:49
Lieverd niet elke droom betekent iets weet je wat je moet doen voor dat je gaat slapen doen dan woedoe en bid 2 rakaat en lees daarna

In De naam van ALLAH, de Barmhartige, de Genadevolle. Zeg: ik zoek mijn toevlucht bij de heer van de dageraad, Tegen het kwaad dat HIJ geschapen heeft. En tegen het kwaad van de duisternis en wat met deze duisternis komt. Tegen het kwaad van degenen die op knopen blazen. En tegen het kwaad van de jaloerse waneer hij jaloers is.


en lees ook AYAT El KOERSI en het laaste deel van soerat EL BAQARA!!!! in deze soerat zit de grootste GENEZING voor Alles of luister de soerat in je bed als je mp3 hebt!! gier inscallah als je nog meer wilt weten dan hoor ik het en wat je ook kan doen is op http://www.dimadima.nl heb je roy9ia je kan water bij de microfoon doen en dan over dat laten lezen en dan die water op drinken en meewasen ook heel goed