Bekijk volle/desktop versie : Werk Vakantiewerk!



Pagina's : [1] 2

27-06-2008, 21:40
Heb genoeg van CALLCENTERS, dus vertel eens Waar werken de mensen hier die niet op vakantie zijn en Verdient het lekker?

27-06-2008, 23:50


jah wil ik ook wel weten indd
vorig jaar had ik de blokker geprobeerd..
helemaal niks aan haha
Dit jaar wordt het..?

28-06-2008, 02:08
Callcentre is echt relaxst... teminste ik werk bij de KPN en die inbound.
Help klanten met internet problemen, zelf heb ik internet op mijn pc dus zit heletijd op marokko.nl en msn hahaha en het betaald super goed !!

als je OUTBOUND moet gaan bellen, is het inderdaad kloten jah.
ik hoef niks te verkopen ofzo

28-06-2008, 09:45

Citaat door Larache86:
Callcentre is echt relaxst... teminste ik werk bij de KPN en die inbound.
Help klanten met internet problemen, zelf heb ik internet op mijn pc dus zit heletijd op marokko.nl en msn hahaha en het betaald super goed !!

als je OUTBOUND moet gaan bellen, is het inderdaad kloten jah.
ik hoef niks te verkopen ofzo



Callcenter lijkt me idd echt niks,je zit daar maar te verkopen en te bellen en bellen, ik ben werkzaam bij een receptie, is echt super relax, moet meestal alleen doorverbinden en af en toe wat vraagjes beantwoorden die clienten stellen, en het verdient ook heerlijk!! En kan ook gewoon hele tijd op de pc,alleen is er geen msn

28-06-2008, 09:47



Citaat door h&:
Callcenter lijkt me idd echt niks,je zit daar maar te verkopen en te bellen en bellen, ik ben werkzaam bij een receptie, is echt super relax, moet meestal alleen doorverbinden en af en toe wat vraagjes beantwoorden die clienten stellen, en het verdient ook heerlijk!!



jaaah klopt ik ben nu ook op werk en zit ook op marokko.nl

28-06-2008, 09:54

Citaat door Larache86:
jaaah klopt ik ben nu ook op werk en zit ook op marokko.nl



Haha ja me two, alleen is wel een nadeel zo vroeg, uitslapen is lekkerder

28-06-2008, 10:03

Citaat door h&:
Haha ja me two, alleen is wel een nadeel zo vroeg, uitslapen is lekkerder


ewa jaah of je slaapt lkkr uit & heb geen euro op zak

28-06-2008, 10:05
Ik ga niet werken. Ga 3 maanden naar egypte toe.

28-06-2008, 10:28

Citaat door Larache86:
ewa jaah of je slaapt lkkr uit & heb geen euro op zak


Ja idd, dat is waar, ik moet alleen zo vroeg als ik in het weekend moet werken en dat is niet elke weekend,

28-06-2008, 11:31

Citaat door h&:
Callcenter lijkt me idd echt niks,je zit daar maar te verkopen en te bellen en bellen, ik ben werkzaam bij een receptie, is echt super relax, moet meestal alleen doorverbinden en af en toe wat vraagjes beantwoorden die clienten stellen, en het verdient ook heerlijk!! En kan ook gewoon hele tijd op de pc,alleen is er geen msn




Meid ik heb een vraagje hoe kom je aan receptie werk!
Overal Gezocht Maar vind nergens een Receptie Baantje!

28-06-2008, 11:47

Citaat door maroc_kaasje:


Meid ik heb een vraagje hoe kom je aan receptie werk!
Overal Gezocht Maar vind nergens een Receptie Baantje!


Hallo meid, ik heb nergens gezocht of gesolliciteerd,vriendjespolitiek , Mijn moeder werkt hier ook,en zij heeft goed contact met onze leidinggevende en ze vroeg mijn moeder of ik niet wilde werken,dus vandaar.

28-06-2008, 12:05

Citaat door h&:
Hallo meid, ik heb nergens gezocht of gesolliciteerd,vriendjespolitiek , Mijn moeder werkt hier ook,en zij heeft goed contact met onze leidinggevende en ze vroeg mijn moeder of ik niet wilde werken,dus vandaar.




Oooh Ok Mezian!
Ik moet echt een receptie baantje!
Ik ben nu bezig zoekende via internet!
Ik hoop dat ik iets vind!

28-06-2008, 12:13



Citaat door maroc_kaasje:


Oooh Ok Mezian!
Ik moet echt een receptie baantje!
Ik ben nu bezig zoekende via internet!
Ik hoop dat ik iets vind!



Ik hoop het ook voor je meid , je vind vast wel

28-06-2008, 17:49
Ik ben ook op zoek... Vooral iets van receptioniste of administratief medewerkster (voor vakantie) lijkt me wel wat als bijbaantje .. Maar walou nergens...
Momenteel werkzaam bij callcentter.. waar ik ne 2 weekjes werkzaam ben.. de sfeer is op zich wel leuk.. alleen de campanges.. daar word je zo beu van he.. en die mense aan de lijn blehhh

28-06-2008, 20:56
ja man ik ben ook op zoek naar vakantiewerk, maar kan nix vinden. Momenteel werk ik bij de C&A, maar das niks man.

Pagina's : [1] 2