Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zonnebank bruiningscreme ladiesss

27-06-2008, 21:13
Hello ladies,

kga morgen weer lekker onder de zonnebank..
wil dit keer een goede bruiningscreme voor onder de zonnebank hebben maar weet niet welke nu egt goed helpt en waar ik die precies kan halen..

ti[s, foto's, links etc allemaal welkom

ladies help me

alvast bedankt schatjes!!

27-06-2008, 21:23

ewaa uppp

27-06-2008, 22:11
Het is zomer? Waarom niet natuurlijk bruin worden?

27-06-2008, 22:24

Citaat door nietalleen:
Het is zomer? Waarom niet natuurlijk bruin worden?

ga niet op vakantie dit jaar

27-06-2008, 22:43

Zonnebank lotion bruiner van het Kruidvat merk. Het is een snelbruiner en beschermt de huid. Werkt even goed als de bekende dure Australian Gold, want die gebruikte ik hiervoor. De kleur en geur is ook nog 's hetzelfde, alleen is het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.

27-06-2008, 23:21

Citaat door zuivelzacht:
Zonnebank lotion bruiner van het Kruidvat merk. Het is een snelbruiner en beschermt de huid. Werkt even goed als de bekende dure Australian Gold, want die gebruikte ik hiervoor. De kleur en geur is ook nog 's hetzelfde, alleen is het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.

hey meid heel erg bedankt ik ga die morgen dan wel halen en proberen en zo te horen zal tie wel goed hebben gewerkt bij jou dus inshallah ook bij mij..

nog 2 vraagjes?

zie je meteen resultaat? want ik ben van plan om dat dan op te smeren en 15 minute onder de zwaarste zonnebank te gaan want die andere die zijn te licht voor mij ben al best bruin van me zelf

en tweede vraagje heb je een foto van die bruiningscreme van de kruidvat alvast bedankt lieve meid

27-06-2008, 23:56

Citaat door magrebChica:
hey meid heel erg bedankt ik ga die morgen dan wel halen en proberen en zo te horen zal tie wel goed hebben gewerkt bij jou dus inshallah ook bij mij..

nog 2 vraagjes?

zie je meteen resultaat? want ik ben van plan om dat dan op te smeren en 15 minute onder de zwaarste zonnebank te gaan want die andere die zijn te licht voor mij ben al best bruin van me zelf

en tweede vraagje heb je een foto van die bruiningscreme van de kruidvat alvast bedankt lieve meid

Ik zie wel resultaat in ieder geval ik ga ook altijd ongeveer 15 minuten onder de zwaarste bank. Ben best wel bleek van mezelf, maar m'n huid kan er heel goed tegen

Ik heb geen foto, ik kan op de 1 of andere manier geen foto's meer op m'n pc zetten. Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen: een bruine fles van 250 ml.
Op de voorkant staat van boven naar beneden:
Kruidvat
Zonnebank
lotion Bruiner
----------------
Lotion de bronzage
pour Solarium
Super snelbruiner
Produit pour bronzage ultra-rapide
Versnelt het
bruiningsproces
Eccelare le processus
de bronzage

En dan staat onderin een zonnebank afgebeeld.

Zo kan het niet missen! Of wil je ook de ingrediënten

28-06-2008, 00:11
Zuivelzacht wat is de prijs hiervan? Het heeft geen zelf bruinende bestanddelen toch?

28-06-2008, 00:57

Citaat door ToosTandloos.:
Zuivelzacht wat is de prijs hiervan? Het heeft geen zelf bruinende bestanddelen toch?

Ik weet het echt niet meer. In ieder geval niet meer als zeven euro. Nee het heeft geen zelfbruinende bestanddelen