Bekijk volle/desktop versie : Wie weet dit???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-06-2008, 20:46
Is een marokkaanse paspoort verplicht als ik naar Marokko ga?

Of is een carte national ook genoeg?

Kom je ook binnen met alleen een Nederlandse paspoort?


Ik ken het beleid daar niet, wie kan me helpen?

27-06-2008, 20:47


Nou, mijn vader stempelt altijd alles af, maar vanaf je 18e moet je tegenwoordig een la carte national hebben en een nederlands paspoort..

Ik weet wel zeker dat een Marokkaans paspoort niet hoeft, die heb k ook niet, en k ga elk jaar..

27-06-2008, 20:52

Citaat door unforgettable:
Nou, mijn vader stempelt altijd alles af, maar vanaf je 18e moet je tegenwoordig een la carte national hebben en een nederlands paspoort..

Ik weet wel zeker dat een Marokkaans paspoort niet hoeft, die heb k ook niet, en k ga elk jaar..



Dank je wel voor je antwoord.
Ik ben pas 24 jaar geworden, ik denk zelf dat een la carte national wel voldoende zal zijn.
Maar ik wil het zeker weten voordat ik vertrek.

27-06-2008, 21:55

Citaat door Nadora84:
Dank je wel voor je antwoord.
Ik ben pas 24 jaar geworden, ik denk zelf dat een la carte national wel voldoende zal zijn.
Maar ik wil het zeker weten voordat ik vertrek.



Een CIN alleen is niet voldoende.
Een nederlands paspoort alleen is voldoende, al gaan ze wel zeuren waar je CIN is. Maar je geraakt er wel in !

27-06-2008, 22:01



Citaat door Fargh:
Een CIN alleen is niet voldoende.
Een nederlands paspoort alleen is voldoende, al gaan ze wel zeuren waar je CIN is. Maar je geraakt er wel in !



Dat is me al een keer overkomen.
Maar ik wist niet dat ze het daarover hadden.

Waarom doen ze zo erg om een Marokkaanse paspoort?
Zoveel waarde heeft hij niet.

27-06-2008, 22:07

Citaat door Nadora84:
Dat is me al een keer overkomen.
Maar ik wist niet dat ze het daarover hadden.

Waarom doen ze zo erg om een Marokkaanse paspoort?
Zoveel waarde heeft hij niet.


Nationale trots !
Waarom een marokaan in het buitenland zich niet kan binden met Marokko.

Anders geformuleerd, marokanen doen ALTIJD moeilijk !

27-06-2008, 22:10

Citaat door Fargh:
Nationale trots !
Waarom een marokaan in het buitenland zich niet kan binden met Marokko.

Anders geformuleerd, marokanen doen ALTIJD moeilijk !




Nu ben je duidelijk, zo mag ik het horen!
Marokko is altijd machakil. Hoe je ook doet, het is gewoon nooit goed

Waar woon jij in Marokko dan?

27-06-2008, 22:47
Wat ik wel weet is dat je wel een La Carte National moet hebben anders kom je Marokko niet binnen dat deden ze bij mij heel erg moeilijk. Totdat wij er geld voor hadden gegeven was 't geen probleem.

Zonder een La Carte kom je Marokko moeilijk binnen hoor, je nederlandse paspoort kan je dan wel vergeten je gaat niet naar europa.

27-06-2008, 22:50

Citaat door Compassionate:
Wat ik wel weet is dat je wel een La Carte National moet hebben anders kom je Marokko niet binnen dat deden ze bij mij heel erg moeilijk. Totdat wij er geld voor hadden gegeven was 't geen probleem.

Zonder een La Carte kom je Marokko moeilijk binnen hoor, je nederlandse paspoort kan je dan wel vergeten je gaat niet naar europa.



Jeetje man. Ze doen ook altijd moeilijk om niets. Dit herken ik gewoon
Thnx voor je bevestiging

27-06-2008, 22:52
ik had toevallig zelfde vraag, Marokkaanse paspoort is verlopen en geen zin in die ellende van de Marokaanse ambassade

27-06-2008, 22:52

Citaat door Nadora84:
Jeetje man. Ze doen ook altijd moeilijk om niets. Dit herken ik gewoon
Thnx voor je bevestiging


Om alles doen ze moeilijk je moet niet tegen hun spreken, want alleen geld spreekt voor hun.
Ik snap ze niet ze krijgen loon en ze willen meer geld, maarja alsof ze veel loon krijgen.

27-06-2008, 22:54

Citaat door zanoeba:
ik had toevallig zelfde vraag, Marokkaanse paspoort is verlopen en geen zin in die ellende van de Marokaanse ambassade



Weet je wat je dan kan doen, dan kan je alvast naar de marokkaanse consulaat gaan en alvast zeg maar een nieuwe aanvragen.
Maar dat duurt altijd lang dus dan geven ze je een papier mee waarvan er staat dat je er één heb aangevraagd. Dat kan je dan aan de ambassade geven dat hebben ze ook bij mijn broertje gedaan.

27-06-2008, 23:06



Citaat door zanoeba:
ik had toevallig zelfde vraag, Marokkaanse paspoort is verlopen en geen zin in die ellende van de Marokaanse ambassade

Kan ik me voorstellen ja.

Daarom vraag ik het ja, de mijne is ook verlopen.

27-06-2008, 23:07

Citaat door Compassionate:
Om alles doen ze moeilijk je moet niet tegen hun spreken, want alleen geld spreekt voor hun.
Ik snap ze niet ze krijgen loon en ze willen meer geld, maarja alsof ze veel loon krijgen.



Ze willen gewoon jnoen doen.
Ik blijf altijd relax en doe gewoon alsof ik ze niet snap.
Dan krijgen zij maar lekker jnoen

27-06-2008, 23:07

Citaat door Nadora84:

Ze willen gewoon jnoen doen.
Ik blijf altijd relax en doe gewoon alsof ik ze niet snap.
Dan krijgen zij maar lekker jnoen


Alsof ik hun snap ik kan geen woordje arabiche verstaan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7