Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk In welke stad (Marokko) kan je het leukste winkelen???



27-06-2008, 18:41
Vertel en deel jullie ervaringen

27-06-2008, 18:46


Casablanca.

27-06-2008, 19:03
iK denk toch maar nador of berkane.

29-06-2008, 18:41
Fes, Casa en Taza.

29-06-2008, 19:15


Casa is duidelijk the place to be...
Ik heb er geshopt... nou je wil niet weten..

Je hebt er van die Kisariaat (winkelcentrumpjes) waar mensen in partij kopen om het weer in hun stad te verkopen. Dat zegt al genoeg.

Net zoals qori3a: als jongens zijnde is het echt super! Allemaal sportkleding en je hebt er ook vlak in de buurt een straat met alleen spijkerbroeken (heb er ook weleens een levi gekocht).

Kisariaat voor goud
Kisariaat voor 3abaya (zwarte jurk uit Golf-staten)
Kisariaat voor hippe dames
Kisariaat voor schoenen
Kisariaat voor takchita's (als ik daar ben, mijn mond valt elke keer zo ... Echt super mooi en SUPER DUUR!!

Denk ook aan elektronica in Derb Ghalef. Maar ook DVD's en mobieltjes.
Derb Omar moet je zien als een soort super Blokker.. Alles spulletjes die je nodig hebt voor een uitzet. Ook hebben ze daar een straat met mooie sedari-stof.
Beb-Marakkesh is een soort van medina-kadima (oude stad) style. Heb je ook allemaal souveniertjes a la Marakkesh style. En super veel kleding voor jongens en meisjes.
In Houbous heb je hele mooi boekenwinkels. Ik koop daar altijd wat islamitische boeken. Is echt veeeeeeel goedkoper dan in NL.

Trust me lady's! Als je familie hebt in Casa, vraag of ze je een uitgebreide tour van ze krijgt.
Als je een merken-freak bent , heb je genoeg te kopen. Vorig jaar werd ik gek van die burberyy print!! OVERAL, maar dan ook OVERAL

Veel plezier!

29-06-2008, 19:20
Berkane En Nador!!!

29-06-2008, 19:27
Oh ja... mensen gaan nu alleen reageren op het stadje waar ze zelf de hele zomer vast zitten

29-06-2008, 20:14
Zeker weten nador.
Maar daar moet je absoluut geen alhoceima bij zetten.
Want daar vind je absoluut niets!
maar dan ook echt niets!!

Nador

29-06-2008, 20:45

Citaat door bentbled:
el jadida


sorry maar in jedida kan je echt niet winkelen,er zijn daar weinig winkels kan je beter naar casa gaan