Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoe zou jij je kinderen willen noemen???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Moefassa
28-09-2002, 22:58

Die van mij als het een jongetje is: Amin, anouar, jones een meissie: Yasmine, isabelle, anabelle, :D :D nu jullie??? :D

Dida
28-09-2002, 23:00
Ik heb al besloten dat als ik LATER INSCHA' ALLAH EEN JONGENTJE KRIJG.. ik hem dan AMAROSH ga noemen.. ik zwijmel helemaal weg bij die naam. Ciao BAby ;)

yedjis_ennador
28-09-2002, 23:01
jongens Marouan, Najib Meisjes Narimane, DeYna (hier zit verhaal achter)

Moefassa
28-09-2002, 23:02
Origineel gepost door Crazy_Baby Ik heb al besloten dat als ik LATER INSCHA' ALLAH EEN JONGENTJE KRIJG.. ik hem dan AMAROSH ga noemen.. ik zwijmel helemaal weg bij die naam. Ciao BAby ;) Wuhahahaa..Hij zal je haten :D en als het een meisje is dan noem je haar zeker Fatosch :D

Moefassa
28-09-2002, 23:03

Origineel gepost door yedjis_ennador jongens Marouan, Najib Meisjes Narimane, DeYna (hier zit verhaal achter) Vertel dat verhaal??? daarvoor is deze topic ook bedoeld :D

yasmine85
28-09-2002, 23:06
mijn kids: als het een jongetje is: marouan, imran, younes een meisje: yasmine, btissam, hajar en zo kan ik nog heeel veel namen noemen....:D kiss

yedjis_ennador
28-09-2002, 23:06
Haha verhaal.. Nou ik heb een paar maanden geleden gedroomd dat ik een dochter had.. ze was bijna 1 jaar.. ik had haar in mijn handen Zo een mooi meisje wollah he.. Ik was helemaal verliefd op haar.. Ze heette deyna.. en ik wist nog dat toen ik wakker werd ik wakker werd met tranen in mijn ogen En ik mis haar nog steeds!!!!!!!!!!!!!!

Dida
28-09-2002, 23:09
Origineel gepost door Moefassa Wuhahahaa..Hij zal je haten :D en als het een meisje is dan noem je haar zeker Fatosch :D nee joh.. waarom zou hij me haten joh.. het is een hele mooie naam..en ik zal hem leren om dat hij dat moet waarderen..en zichzelf ook.. Ciao baby ;)

kalimiro
28-09-2002, 23:13
Origineel gepost door Crazy_Baby Ik heb al besloten dat als ik LATER INSCHA' ALLAH EEN JONGENTJE KRIJG.. ik hem dan AMAROSH ga noemen.. ik zwijmel helemaal weg bij die naam. Ciao BAby ;) hahha maak jij die besluiten dan???????????

soumaya1
28-09-2002, 23:13
mooie namen vind ik yasmina, isra, ibtissam, imane,yoesra voor een jongen, redouan, rami, maar het allesmooiste naam blijft MOHAMED die naam heb ik gegeven aan m n (overleden) zoontje

Dida
28-09-2002, 23:14
Origineel gepost door kalimiro hahha maak jij die besluiten dan??????????? Ja WIE ANDERS DAN ?? Ciao Baby ;)

Nounousa
28-09-2002, 23:33
Abdulrahman, (betekenis is zo mooi...) Khalil Noufel Majid, ook een betekenis, dierbare naam... Aaahh er zijn zoveel namen komt wel als ik inshallah kinderen krijg!!!

kalimiro
28-09-2002, 23:37

Origineel gepost door yedjis_ennador Haha verhaal.. Nou ik heb een paar maanden geleden gedroomd dat ik een dochter had.. ze was bijna 1 jaar.. ik had haar in mijn handen Zo een mooi meisje wollah he.. Ik was helemaal verliefd op haar.. Ze heette deyna.. en ik wist nog dat toen ik wakker werd ik wakker werd met tranen in mijn ogen En ik mis haar nog steeds!!!!!!!!!!!!!! ooooooooooohhhhhhhhh echt leuk !!!!! :Iluvu: :Iluvu: mischien betekent het wel wat die droom ;) :giechel: :zwaai: !! bye

SweetRose
28-09-2002, 23:38
Romaisa voor een meisje is bangelijk...En zo zijn er nog verschillende namen...:D Mohamed-Amin voor een jongen...wauwww echt heel mooi....:D xxx

kalimiro
28-09-2002, 23:39
Origineel gepost door zin 'n midar Romaisa voor een meisje is bangelijk...En zo zijn er nog verschillende namen...:D Mohamed-Amin voor een jongen...wauwww echt heel mooi....:D xxx hoezo bangelijk??????????????????????? :confused: :confused: :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15