Bekijk volle/desktop versie : The way to ... Marueccos!



26-06-2008, 22:21
LEFT]Dames, ik wil graag een verhaal beginnen die als het ware ook voor de helft waargebeurd is..
Ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten! Veel leesplezier..

Hoofdspelers:

Chaima: schoonzusje van Romaissa
Romaissa: zusje van Wahib
Amira: vrouw van Wahib & zus van Chaima
Nisrin: zus van Romaissa & Wahib
Jamal: broer van Romaissa

Fatima: Tante van Wahib enz.
Jaafar: Oom van Wahib
Hajar: het westerlijke heks van Marueccos. Vrouw van Jaafar

De 3 andere heksen, zussen! :
Ikram: moeder van Hajar
Soumaya: tante van Hajar
Kaoutar: ook tante van Hajar

Oeff... Wanneer gaan we nou? zei Chaima tegen Amira. Het duurt mij veels te lang zei ze Ijsberend door de kamer.
Ga lekker douchen schat zei Amira tegen Chaima. Met veel moeite stond Chaima op naar de douche en kleedde zich moeizaam uit.. Jeetje ik heb echt zin in Marokko dit jaar dacht ik onder de douche, ik was heel blij maar op een of andere manier was ik zenuwachtig.. Niet wetend wat ik tegemoet zal gaan. En dat is wat mij angstig maakte.

Ondertussen bij Romaissa thuis:
Mama: Opstaaaan Romi!! We moeten nog heel veel doen..
Romaissa: Ja ik kom al..
Jamal: Hi Sleepyhead Nodd al3aylaa.. Saaang en jij wilt naar marokko jek.. Haha, ga je mee boodschappen doen?
Romaissa: Jaahaaa ik kom er toch aan, heb geduld, ga nou maar ik kom zo!
Pfff... De dag begint goed zeg! Mgharba en hun zogenaamde ''vakantie''.. Voll stress jongen niet normaal.
Moeizaam stond ik op en gelijk daarna werd er aangebeld..
Ik deed open en zag me zus Nisrin.
Heey zusterlief, en gaf haar de 4 gebruikelijke kusjes.
Ze keek me gek aan en zei: Zoo wat zie jij dr uit zeg! Yallah kus en ga maar gauw douchen.
Voordat ik de deur dicht wou doen zag ik me kleine Neefje genaamd Wael. Wael was het zoontje van me Nisrin. Het was echt mijn Favo neefje haha. Hij ziet er als volgt uit: Blonde krullende haar, blauwe grote ogen, lichte tintje van zn vader en volle lipjes. Het was een kanjertje om te zien Tbarkellah.

Nou peeps, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ga gauw door zodra ik Max. 3 fans heb gekregen. Alvast bedankt.

xM.[/LEFT]

26-06-2008, 22:37


Hmmm, wil niemand reageren op onze verhaal?

Anyway lief, je hebt het goed gedaan, Uppieeee!
Ik ben heel nieuwsgierig naar wat ik heb meegemaak, hihi..

Kusje, xBlueEyez.