Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat Zijn De Beste Oefeningen Die Je Kunt Doen Om Je Buik Strakker Te Krijgen?



26-06-2008, 18:44
wie owwww wie weet welke oefeningen ik het beste kan doen om mijn kleine buikje weg te krijgen??met uileg aub of filmpjes!

26-06-2008, 19:11



Citaat door mamasliefste:
wie owwww wie weet welke oefeningen ik het beste kan doen om mijn kleine buikje weg te krijgen??met uileg aub of filmpjes!



je moet veel lachen hbieba..... zo doe ik het namelijk ook al m'n hele leven..en heb nog altijd een mooi strak buikje

Probeer gewoon buikspieroefeningen thuis....gewoon rustig opbouwen..het helpt en is goedkoop ook nog

succes ermee hbieba..

26-06-2008, 19:40

Citaat door ayawayaw:
je moet veel lachen hbieba..... zo doe ik het namelijk ook al m'n hele leven..en heb nog altijd een mooi strak buikje

Probeer gewoon buikspieroefeningen thuis....gewoon rustig opbouwen..het helpt en is goedkoop ook nog

succes ermee hbieba..

hah dankje wel lieverdje

26-06-2008, 19:45
zoo ik ben best wel dun en wil heel graag aan komen en het is me eindelijk een beetje aan het lukken

aleen het gaat naar de verkeerde plek nu heb ik een blubberbuikje je kan hem helemaal zo kneden


ik ga vanavond nog me buik trainen gewoon op me rug liggen en dan je hoofd zo optillen maar niet recht naar voor maar naar fde zeikant anders krijg je een mannen figuur !!

(denk dat ik het nog geen week volhoud maar goed)

26-06-2008, 20:40



Citaat door MevrouwVoorJou:
zoo ik ben best wel dun en wil heel graag aan komen en het is me eindelijk een beetje aan het lukken

aleen het gaat naar de verkeerde plek nu heb ik een blubberbuikje je kan hem helemaal zo kneden


ik ga vanavond nog me buik trainen gewoon op me rug liggen en dan je hoofd zo optillen maar niet recht naar voor maar naar fde zeikant anders krijg je een mannen figuur !!

(denk dat ik het nog geen week volhoud maar goed)

hey meid ik wil ook heeel graag aankomen!!hoe doe jij dat?wat eet je etc..

26-06-2008, 20:53

Citaat door mamasliefste:
hey meid ik wil ook heeel graag aankomen!!hoe doe jij dat?wat eet je etc..

naah ik kom hooguit 2 kilo aan hoor nu gaat het al een week goed maarja er hoeft maar 1 dag te zijn dat ik me slecht voel en hopsakee weg me kilootjes

maar ik eet gewoon goed nu..
elke ochtend ontbijt voor ik ga werken..
en op me werk neem ik altijd danoontjes mee voor in de ochtend
en in de middag als ik pauze heb neem ik zowizo 2 bruine broodjes met ei of iets anders
als ik weer naar me werk ga neem ik een zak spekkies mee en andere snoepjes (ben niet zoon snoepert)gwoon voor tussendoor
en neem altijd 3 uur cup a soup
en om 5 uur ben ik klaar dan eet ik avond eten en ook behoorlijk veel want heb opeens een enorme eetlust
en dan voor ik ga slapen neem iknog een tosti of zowizo iets te eten

maar je moet echt om bepaalde tijden gaan eten zo wen je dat je zelf aan en krijg je honger op die tijden
toen ik niet werkte at ik heel onregelmatig en elke keer op een andere tijd waneer me buik begon te knorren en dat helpt dus niet

haha heel verhaal maar misshcien heb je er wat aan!!! ben van 50,3 naar 52,8 gegaan maaarja wel in anderhalve maand tijd!

10-07-2008, 12:46
http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html


http://youtube.com/watch?v=fdMptxZv4hQ
http://youtube.com/watch?v=qAM4heGQKDk

10-07-2008, 19:33

Citaat door MevrouwVoorJou:
zoo ik ben best wel dun en wil heel graag aan komen en het is me eindelijk een beetje aan het lukken

aleen het gaat naar de verkeerde plek nu heb ik een blubberbuikje je kan hem helemaal zo kneden


ik ga vanavond nog me buik trainen gewoon op me rug liggen en dan je hoofd zo optillen maar niet recht naar voor maar naar fde zeikant anders krijg je een mannen figuur !!
(denk dat ik het nog geen week volhoud maar goed)


salaam,

hoezo een mannenfiguur