Bekijk volle/desktop versie : Willen jullie DU3A voor mij doen om te blijven bidden???



26-06-2008, 16:49
Salamu 3alaykom.

Ik ben een kleine maandje weer begonnen met bidden en ik wil niet weer terug vallen.
Ik vraag elke dag aan allah dat ik voor altijd vast wil bidden en dat het voor mij moet worden als zuurstof en of eten.
Yarab ik hoop dat ik voor me hele leven blijf bidden want dat is het allerbelangrijkste.

Lieve dames/heren willen jullie aub du3a voor mij doen want dat kan allah ook van jullie horen.

Groetjes

29-06-2008, 18:18



Citaat door MisSamal:
Salamu 3alaykom.

Ik ben een kleine maandje weer begonnen met bidden en ik wil niet weer terug vallen.
Ik vraag elke dag aan allah dat ik voor altijd vast wil bidden en dat het voor mij moet worden als zuurstof en of eten.
Yarab ik hoop dat ik voor me hele leven blijf bidden want dat is het allerbelangrijkste.

Lieve dames/heren willen jullie aub du3a voor mij doen want dat kan allah ook van jullie horen.

Groetjes


Allah i3awnek zuster, moge Allah jou op het rechte pad houden.
Ameen

29-06-2008, 18:55
Ameen li djamie' elmuslimien,

en moge ALLAH swt mijn broeders en zusters leiden inshallah

29-06-2008, 19:23
ik zal du'a voor je doen Insha Allah

29-06-2008, 20:02


Moge Allah (ons) en jou op het rechte pad houden AMIEN

moge Allah jou hiermee bijstaan en helpen ya rab.

Wasalam

29-06-2008, 23:16
Ook ik zal een du3a voor je doen insa Allah.

Moge Allah jou en alle moslims op het goede pad houden. Amine

30-06-2008, 00:01
Moge Allah swt jou Insh'Allah van het slechte behoeden en
moge Allah swt jou Insh'Allah op het rechte pad houden.


Amien voor alle doua's die voor jou zijn gezegd!

30-06-2008, 00:57
Moge Allah swt jou Insh'Allah van het slechte behoeden en
moge Allah swt jou Insh'Allah op het rechte pad houden.

Amien!

30-06-2008, 09:13
[B]asselem aleikom meid ,heel goed van je dat je begonnen bent en door wilt zetten.RESPECT VOOR JOU ,GOEDZO.



moge allah je ''de zoetigheid '' van het geloof laten proeven ,
op die manier zul je nooit van je geloof afdwalen insha allah.





Naast dat je zondes van je afvallen tijdens het gebed zitten er velen geheimen in die weinig mensen weten.
Wist je dat elke lofprijzing van Allah een goede daad is?
Tel maar hoevaak je Allah Ou Akbar zegt in het gebed of el hamdoelilah etc.
Elke keer je dat zegt is het een goede daad x 10

Wat nog veel verbazingwekkender is, is dat je een soerah op leest, en elke letter van die soerah is 1 hasanaat x 10, dat is toch ongelovelijk? 5x per dag bidden tel maar hoeveel goede daden jij dan per dag hebt, meer dan 1000 !!!!


De Boodschapper van Allah (sallAllahu 'alayhi wa salaam) heeft gezegd: "Degene die een enkele letter leest van het Boek van Allah, zal beloond worden met één Hasana (goede daad). (Weet dat) een goede daad tien keer vermenigvuldigd wordt. Ik zeg niet dat Alif-Lam-Miem één letter is. Waarlijk, Alif is één letter, Lam is één letter en Miem is één letter." Overgeleverd door at-Tirmidhi en het is Sahih.[/B]

01-07-2008, 00:38
Moge allah swt naar het rechte pad toe leiden
Rabie allamien Amiennnnn!!!!!

01-07-2008, 09:50
ik dank jullie allemaal en ik ben heel blij met jullie steun.
geloof me het doet je goed als je gesteund wordt.
Moge allah jullie allemaal belonen met goede prijzen in Jenna.
ik zal zeker gaan door zetten en hoe meer ik bid hoe meer ik eraan gewent word.
nogmaals mijn dank.