Bekijk volle/desktop versie : Moderators waarom sluiten jullie topics af die



26-06-2008, 14:24
Alles met Marokkaanse jongeren, liefdes en relaties van doen hebben? Dit is toch een forum waar je over alle vormen van liefdes relaties van gedachten kunt wisselen?

Daarnet werden de huwelijken van de profeet onder onze aandacht gebracht en in één keer is het topic weg.

Het is bovendien niet slim om ter zake doende topics te verwijderen.De onderwerpen houden de jongeren wél bezig en hun gedachten kun je niet deleten.

Censuur werkt op den duur contra-productief!

26-06-2008, 14:32


Mijn topic over sexy voetballers is ook zomaar weg..

26-06-2008, 14:38

Citaat door WATKIJKJEAAP:
Mijn topic over sexy voetballers is ook zomaar weg..


26-06-2008, 14:42
Wellicht ben je verstandig genoeg om te weten dat leden ook hun eigen topics kunnen verwijderen, zoals het geval is bij de topic over een van de huwelijken van de profeet (vzmh)

26-06-2008, 14:49



Citaat door 3ir_ana:
Wellicht ben je verstandig genoeg om te weten dat leden ook hun eigen topics kunnen verwijderen, zoals het geval is bij de topic over een van de huwelijken van de profeet (vzmh)


@3ir_ana,

Leden kunnen hun topics inderdaad zelf verwijderen. Schandalig is het als men dit onder druk van anderen doet.Dat noem ik dan zwichten voor terreur en tiranie.

26-06-2008, 14:51
Darsi ik vind jou echt geweldig..
Er zouden meerdere mensen zoals jou moeten bestaan

26-06-2008, 14:51

Citaat door Darsi:
@3ir_ana,

Leden kunnen hun topics inderdaad zelf verwijderen. Schandalig is het als men dit onder druk van anderen doet.Dat noem ik dan zwichten voor terreur en tiranie.




Wat een aanstellerij zeg.... terreur en tiranie, nog even...