Bekijk volle/desktop versie : Ticket Annulering via Atlas-bleu



26-06-2008, 13:05
Wie kan mij helpen en wie weet hoe ik een ticket kan annulering die via de site Atlas-bleu is geboekt.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

26-06-2008, 13:07


Kosteloos annuleren kan volgens mij niet bij Atlas Blue, je kunt je ticket wel wijzigen, op een andere datum vliegen, niet op iemand anders' naam zetten.

26-06-2008, 13:11

Citaat door _NooR_:
Kosteloos annuleren kan volgens mij niet bij Atlas Blue, je kunt je ticket wel wijzigen, op een andere datum vliegen, niet op iemand anders' naam zetten.


ook als je een annuleringsverzekering hebt genomen?

26-06-2008, 13:13

Citaat door schatje26:
ook als je een annuleringsverzekering hebt genomen?



Dan moet hij wel te annuleren zijn, denk ik. Heb je geen telefoonnummer om contact met ze op te nemen?

26-06-2008, 13:14


Ik heb het volgende voor je gevonden, kijk er maar even naar:

http://www.atlas-blue.com/en/informations_cha.php

26-06-2008, 13:28

Citaat door _NooR_:
Ik heb het volgende voor je gevonden, kijk er maar even naar:

http://www.atlas-blue.com/en/informations_cha.php


Ik laat mijn zwager er naar bellen ik kan geen frans praten

26-06-2008, 13:37
Voor hoeveel had je geboekt schatje26?

26-06-2008, 16:08
IK wou het op iemand anders naam zetten het kon ook niet bij atlas bleu.. en ticket verlengen kost iets van 350 euro.

26-06-2008, 17:12

Citaat door goudvisje83:
Voor hoeveel had je geboekt schatje26?


Het gaat om een enkeltje en die heeft 300 euro gekost, die persoon kan niet meer gaan wegens ziekte

26-06-2008, 17:34

Citaat door schatje26:
Het gaat om een enkeltje en die heeft 300 euro gekost, die persoon kan niet meer gaan wegens ziekte


Allah ishafieh, insha-allah!!!

26-06-2008, 21:35
salam

Ik heb het zelfde probleem ik ben nu al maanden aan het mailen en bellen maar frankrijk kun je vergeten ze willen daar niks heb mijn oom meerdere malen laten bellen zonder resultaat ik heb daarnaar gemaild naar het adres waar ik de bevesteging van heb gekregen en die hebben het weer doorgestuurd naar de verantwoordelijke en van haar heb ik nu vernomen dat ik moet afwachten inmiddels 3 maanden geleden toevallig heb ik gisteren weer gemaild naar haar en wacht nog op reactie ik kan je haar e-mail adres geven mischien dat jij meer gelukt hebt maar axa is verantwoordelijk voor de verzekering bij mij althans. succes

groetjes zineb