Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie kan 5 problemen opnoemen die invloed kan hebben op het bedrijf

ouafa_z
11-01-2004, 22:26

hallo mensen, Ik moet nu 5 problemen bedenken die van invloed kunnen zijn op een bedrijf( het liefst een supermarkt) maar ik kom er zo een twee drie niet op. Wie wil er zo vriendelijk zijn mij te helpen :o please

ouafa_z
11-01-2004, 22:37
niemand????? :(

maghrebgirl20
11-01-2004, 23:50
concurrenten consumentenvertrouwen ligging van de supermarkt prijzen inflatie de economie van het land leveranciers personeel zo iets? hoop dat je er wat aan hebt

Yustme
11-01-2004, 23:55
Natuurrampen

ouafa_z
12-01-2004, 17:07

Origineel gepost door maghrebgirl20 concurrenten consumentenvertrouwen ligging van de supermarkt prijzen inflatie de economie van het land leveranciers personeel zo iets? hoop dat je er wat aan hebt Dank je wel. Je hebt me echt geholpen :)

maghrebgirl20
12-01-2004, 20:10
Origineel gepost door ouafa_z Dank je wel. Je hebt me echt geholpen :) ja echt? gelukkig dan, :zwaai:

Missynajat
12-01-2004, 21:05
Je moet denken aan 'DE PEST' hierin zitten alle mogelijke invloeden zowel negatief als positief. Demografische factoren: bv, bevolkingsomvang, vergrijzing etc Economische factoren: bv; prijzen, markten, aandelen, de beurs Politieke factoren: zoals bijvoorbeerld de adviesprijzen die door de overheid gemaakt worden. Ecologische factoren: milieuvervuling, milieuwetten Sociale factoren: maatschappelijk concept, normen waarden van klanten Technologische factoren: technische vernieuwingen, denk bijvoorbeeld aan de klantkaart etc... als je meer wil weten let me know darling.... succes Mzzls Najat

maghrebgirl20
12-01-2004, 23:54
Origineel gepost door Missynajat Je moet denken aan 'DE PEST' hierin zitten alle mogelijke invloeden zowel negatief als positief. Demografische factoren: bv, bevolkingsomvang, vergrijzing etc Economische factoren: bv; prijzen, markten, aandelen, de beurs Politieke factoren: zoals bijvoorbeerld de adviesprijzen die door de overheid gemaakt worden. Ecologische factoren: milieuvervuling, milieuwetten Sociale factoren: maatschappelijk concept, normen waarden van klanten Technologische factoren: technische vernieuwingen, denk bijvoorbeeld aan de klantkaart etc... als je meer wil weten let me know darling.... succes Mzzls Najat bij ons was het DE STEP :)