Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk nutri drink! wie? om aan te komen!!



Pagina's : [1] 2

25-06-2008, 10:24
wie heeft ervaring met nutri drink of andere shakes om aan te komen?

plaats de shakes hier + jou ervaring ermee.

ik weeg 51 ben 1.65 ik wil 55 wegen. zouden die shakes helpen. en hoeveel per dag moet je drinken?

25-06-2008, 10:45


niemand ????

25-06-2008, 10:56
hey hey je kan ze aanvragen via je huisarts , je moet een machtiging krijgen , en dan afwachten of je zorgverzekering het goedkeurt . ze helpen wel hoor ik van patienten , maar ze zijn erg vies

xxxx sanae

25-06-2008, 11:02

Citaat door Sanea_Girl:
hey hey je kan ze aanvragen via je huisarts , je moet een machtiging krijgen , en dan afwachten of je zorgverzekering het goedkeurt . ze helpen wel hoor ik van patienten , maar ze zijn erg vies

xxxx sanae


kan ik ze ook gewoon zelf kopen bij kruidvat en welke moet ik halen een poeder of een drankje?

bedankt voor je hulp!

25-06-2008, 11:09


Ik heb die ook gehad, maar van bij de apotheker. De echte nutridrinks zijn niet zomaar bij de kruidvat of zo te koop. Ze kosten rond de 4€/stuken je hebt ze in verschillende smaken. Maar verwacht je niet aan een lekker drankje, het is echt wel je adem inhouden en doordrinken

25-06-2008, 11:19

Citaat door Magrebia:
Ik heb die ook gehad, maar van bij de apotheker. De echte nutridrinks zijn niet zomaar bij de kruidvat of zo te koop. Ze kosten rond de 4€/stuken je hebt ze in verschillende smaken. Maar verwacht je niet aan een lekker drankje, het is echt wel je adem inhouden en doordrinken



en? hielp het?

kan ik ze bji de apotheek kopen of op recept?

25-06-2008, 11:41
Ik denk wel dat je ze zomaar bij de apotheek kan halen, ikzelf moest ze toen halen van de dokter omdat ik toen helemaal geen eetlust meer had. Om toch iets voedzaam binnen te hebben en een beetje op gewich te blijven moest ik dan die drankjes bijnemen.
Maar een vriedin van me nam ze om gewoon bij te komen en bij haar hielp het wel, zei ze

25-06-2008, 11:49

Citaat door Magrebia:
Ik denk wel dat je ze zomaar bij de apotheek kan halen, ikzelf moest ze toen halen van de dokter omdat ik toen helemaal geen eetlust meer had. Om toch iets voedzaam binnen te hebben en een beetje op gewich te blijven moest ik dan die drankjes bijnemen.
Maar een vriedin van me nam ze om gewoon bij te komen en bij haar hielp het wel, zei ze



ik ga ze morgen halen, hoe duur en welk merk? je bent een schat

25-06-2008, 12:29

Citaat door NISRA25:
Ze zijn echt vies.Heb ze ook gehad een keer via het ziekenhuis omdat ik geen eetlust had.Ik had er 1 ingenomen,nooit meer.Maar ja, als je aan wilt komen,dan heb je er alles voor over...........



nee eetlust is er...ik kan soms een paard op! ahahahh alleen ik kom niet zo snel aan.

ze zijn vies dus....ja ik heb het er wel voor over...

ik ben niet echt heel dun..eerder slank, heb ook gewoon mijn rondingen .....mischien dat een paar keer voldoende is. ik wil 4 kilo aankomen.


gaat het nu beter met je eetlust?

26-06-2008, 13:24
dames hoeveel zitten er in een pak want als ze voor 1 shake 4euro kosten dan is dat heel duur

26-06-2008, 14:04

Citaat door Murdock2007:
dames hoeveel zitten er in een pak want als ze voor 1 shake 4euro kosten dan is dat heel duur


dat is inderdaad voor 1 drankje, je moet maar eens googelen op nutricia.nl of nutridrink

26-06-2008, 14:08

Citaat door Sanea_Girl:
hey hey je kan ze aanvragen via je huisarts , je moet een machtiging krijgen , en dan afwachten of je zorgverzekering het goedkeurt . ze helpen wel hoor ik van patienten , maar ze zijn erg vies

xxxx sanae





je krijgt alleen een machtiging als je een slikstoornis, ernistige voedselallergie, ernstige stofwisselingsstoornis, resorptiestoornis , of dreigende ernstige ondervoeding hebt maar ik neem aan dat je niet 28 kilo weegt en je niet met opzet mager bent

26-06-2008, 14:18


nou ik denk niet dat ik ze ga halen...want zo erg is het niet...en dan maar vol proppen om die 4 kilo aante komen.

mischien een tip voor mensen die willem aankomen...........die ik zojuist heb gekregen...ontbijtkoek eten!!! schijnt te lpen bij aankomen. ik ga het proberen. omdat er veel calorieen inzitten

26-06-2008, 14:28

Citaat door Magrebia:
dat is inderdaad voor 1 drankje, je moet maar eens googelen op nutricia.nl of nutridrink


het zijn geen grote pakken

01-05-2016, 17:28
Ik heb heel veel nutridrink te koop. Dus laat even wat horen gr

Pagina's : [1] 2