Bekijk volle/desktop versie : Eigen zaakje.......



Pagina's : [1] 2

24-06-2008, 22:52
Wie van jullie zou een eigen zaakje willen beginnen?
Of denkt er over om dat op te starten?

Als mijn toekomstplannen wat stabieler zijn dan ben ik dat zeker van plan inchallah wordt iets met kleding.......

24-06-2008, 23:07


Een tijd terug stelde ik hier dezelfde vraag en kreeg van de meesten alleen maar een vage antwoord/ reactie.

Eentje ging zelfs schelden dat ik niet moest denken dat ALS zij een plan had dat aan mij zou vertellen. Tja want wie weet zou ik dat prachtige plannetje van der jatten

Sommigen Dus wees niet al te verbaasd als je sommige reacties leest

24-06-2008, 23:12

Citaat door Nilu:
Een tijd terug stelde ik hier dezelfde vraag en kreeg van de meesten alleen maar een vage antwoord/ reactie.

[COLOR="Red"]Eentje ging zelfs schelden dat ik niet moest denken dat ALS zij een plan had dat aan mij zou vertellen. Tja want wie weet zou ik dat prachtige plannetje van der jatten

Sommigen Dus wees niet al te verbaasd als je sommige reacties leest



Meen je dat nou gadverrrrrrrrrr en ik maar denken dat als iemand dezelfde plan had en we in hetzelfde stadje woonden dat we eens een team konden vormen

Bedankt voor de waarschuwing [/COLOR]

24-06-2008, 23:15
ik heb zeker iets wat ik GRAAG zou willen uitbouwen maar helaas, ik heb de centen er niet voor. en om nu ervoor te gaan lenen lijkt me niet zo een goed plan

24-06-2008, 23:15


Hier lees zelf maar, dan ga je nog harder lachen. op het laatst dan he

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1986901

24-06-2008, 23:17

Citaat door noona:
ik heb zeker iets wat ik GRAAG zou willen uitbouwen maar helaas, ik heb de centen er niet voor. en om nu ervoor te gaan lenen lijkt me niet zo een goed plan


Dat is heel herkenbaar. En heel jammer bovendien. Ik heb wel zoiets van als je iets doet, doe het dan ook wel goed. En meestal gaat dat gepaard met een grote zak met geld.

Maar wie weet wat de toekomst met zich meebrengt.

24-06-2008, 23:30
By the way ik zou niet zomaar een pand gaan kopen, ik wil eerst vanuit huis beginnen.
Eerst opstarten en totdat je zeker weet dat de vraag groot is dat je dan langzamerhand van internetverkoop gaat uitbreiden naar markten en tenslotte je eigen pand.

24-06-2008, 23:32
ik zou heel graag een stichting willen oprichten, Niet omdat het (ow zo goed verdiend)
je heb bijna geen verdiensten.
Enige wat je krijgt zal zijn een subsidie, om je activiteiten te bekostigen.

Ik zou het doen om Buitelandse vrouwen, meiden die zich lekker kunnen vermaken, met allerlei leuke activiteiten , die ze nooit zelf zouden doen.

Er zijn genoeg plekjes waar jongens terecht kunnen, denk maar aan buurthuizen.

ik vind het onwijs gaaf om vrouwen te helpen, en ondersteunen, en kinderen een plekje te geven waar ze lekker zichzelf kunnen zijn , in plaats van al die gekke strenge regels like school.


THATS MY DREAM!

ik denk zoals elk dame, begin je met?
waar moet ik beginnen?
hoe moet ik dit allemaal bekostigen?
ben namelijk een studentje..


Het is niet makkelijk/.

24-06-2008, 23:35

Citaat door bent oujda:
ik zou heel graag een stichting willen oprichten, Niet omdat het (ow zo goed verdiend)
je heb bijna geen verdiensten.
Enige wat je krijgt zal zijn een subsidie, om je activiteiten te bekostigen.

Ik zou het doen om Buitelandse vrouwen, meiden die zich lekker kunnen vermaken, met allerlei leuke activiteiten , die ze nooit zelf zouden doen.

Er zijn genoeg plekjes waar jongens terecht kunnen, denk maar aan buurthuizen.

ik vind het onwijs gaaf om vrouwen te helpen, en ondersteunen, en kinderen een plekje te geven waar ze lekker zichzelf kunnen zijn , in plaats van al die gekke strenge regels like school.


THATS MY DREAM!

ik denk zoals elk dame, begin je met?
waar moet ik beginnen?
hoe moet ik dit allemaal bekostigen?
ben namelijk een studentje..


Het is niet makkelijk/.


Dat lijkt mij ook geweldig!

Ik zat in zo'n stichting en als je daarnaast je eigen leven hebt is het onmogelijk om zoiets op te bouwen ben nu alleen een vrijwilliger maar doe echt heel weinig doordat ik er geen tijd voor heb.

Je moet veel uit je eigen zak betalen voordat je iets op kan bouwen, je hebt veel wilskracht nodig en geduld wil je zoiets bereiken.

Maar je weet wat ze zeggen waar een wil is, is een weg

24-06-2008, 23:40

Citaat door Nilu:
Hier lees zelf maar, dan ga je nog harder lachen. op het laatst dan he

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1986901



Oh dat is die viezerik Nina.... Niks aantrekken joh van dat schijtkind...

25-06-2008, 00:09

Citaat door Medinah_2006:


Dat lijkt mij ook geweldig!

Ik zat in zo'n stichting en als je daarnaast je eigen leven hebt is het onmogelijk om zoiets op te bouwen ben nu alleen een vrijwilliger maar doe echt heel weinig doordat ik er geen tijd voor heb.

Je moet veel uit je eigen zak betalen voordat je iets op kan bouwen, je hebt veel wilskracht nodig en geduld wil je zoiets bereiken.

Maar je weet wat ze zeggen waar een wil is, is een weg




Dat belemmert me toch wel in mn motivatie , Als je weet dat je veel uit je eigen zak moet bekostigen. Als ik het had zou ik het gedaan hebben, Ik geef niet op, Ik wil het zo graag, als je uiteindelijk alles heb opgericht, is het een kwestie van HARD werken en van niemand iets verwachten.
Het is te moeilijk om afhankelijk te zijn van andere instantie s.
Aan tijd en geduld zal het niet liggen, ik bezit alhamdolilah over engelen geduld en heb altijd als droom gehad.

Een eigen stekkie, waar meiden altijd kunnen komen.

IK ZIE HET helemaal voor me.

IN de ramadan. met zn alle eten voorbereiden en samen nuttigen.
Uitstapjes maken met de moeders erbij.
een lounge plekje waar je lekker een drankje hapje kunt eten.

een vertrouwens persoon.

EEN DUIZENDpoot zeg maar!
heb jij al iets op het oog wat jij graag zou willen doen, en je niet verder kunt door omstandigheden.

ghair inchallah

inchallah zullen wij onze dromen verwezenlijken

25-06-2008, 00:11

Citaat door bent oujda:
Dat belemmert me toch wel in mn motivatie , Als je weet dat je veel uit je eigen zak moet bekostigen. Als ik het had zou ik het gedaan hebben, Ik geef niet op, Ik wil het zo graag, als je uiteindelijk alles heb opgericht, is het een kwestie van HARD werken en van niemand iets verwachten.
Het is te moeilijk om afhankelijk te zijn van andere instantie s.
Aan tijd en geduld zal het niet liggen, ik bezit alhamdolilah over engelen geduld en heb altijd als droom gehad.

Een eigen stekkie, waar meiden altijd kunnen komen.

IK ZIE HET helemaal voor me.

IN de ramadan. met zn alle eten voorbereiden en samen nuttigen.
Uitstapjes maken met de moeders erbij.
een lounge plekje waar je lekker een drankje hapje kunt eten.

een vertrouwens persoon.

EEN DUIZENDpoot zeg maar!
heb jij al iets op het oog wat jij graag zou willen doen, en je niet verder kunt door omstandigheden.

ghair inchallah

inchallah zullen wij onze dromen verwezenlijken
Precies mijn droom.........(yep heb er veel )

Geloof me het is hard werken en niet te vergeten de vrouwen die stank voor dank over je gaan praten en allerlei andere instantie's met jou ideeën ervandoor gaan.

Jij lijkt me wel het typetje waar ik mee zou kunnen samenwerken alleen wil ik wel wat van jou engelen geduld lenen

25-06-2008, 00:19



Citaat door Medinah_2006:


Precies mijn droom.........(yep heb er veel )

Geloof me het is hard werken en niet te vergeten de vrouwen die stank voor dank over je gaan praten en allerlei andere instantie's met jou ideeën ervandoor gaan.

Jij lijkt me wel het typetje waar ik mee zou kunnen samenwerken alleen wil ik wel wat van jou engelen geduld lenen




meid, ik ben het tegenovergestelde van regels, boos zijn.
Just spontanious! and fun and Hard work!

Als ik merk dat ze over me gaan praten krijgen ze, express een zeer goede service en zal ik EXTRA NICE tegen ze gaan doen.

hahahah en dan die blikken he..
oefff goud waard.

Als je eenmaal in je hoofd gestampt heb dat alles wel op zn pootjes terecht komt. zal je zelf wel heel geduldig worden en alles op je eigen gemakje op een rijtje zetten.

spreekwoord(als is het met de lift of met de tram)
1 BESTEMMING!
ZO gaat het niet echt, beetje mn eigen draai aan gegeven.
hihih


Heb je al wat stapjes gemaakt?

navraag gedaan?
ik dacht als je een stichting wil opzetten moet dat met een notaris?
weet niet heel zeker.

ik ken een marokkaanse vrouw die een stichting heeft opgezet,
mijn motivatie.
als zei dat kan!
wow machalah vrouwtje is het.

zei geeft Islam lessen, kinder speeltijd overdag.
leren lezen, schrijven.

En betalen een kleine bijdrage.
Waar kom je vdaaan

25-06-2008, 00:25
Lieve meid de stap die ik genomen heb is "erover denken"

Ik zou niet voor een eigen buurthuis kiezen gewoonweg omdat het niet alleen haalbaar is.
Je hebt minstens 4 personen nodig die jou fulltime kunnen steunen.
Denk aan notaris, voorzitter etc...etc...

Je moet daarnaast eerst een plan hebben vervolgens naar de notaris en je laten registreren bij kamer van koophandel.

Het eerste jaar zal alleen maar papierwerk en geregel zijn.

Weet je wat het is, zoiets kun je alleen doen als je gewoon en geld hebt en de tijd en betrouwbare personen.

Ik had toendertijd samen met mijn vriendin die vrouw bijgestaan omdat ze niemand had, nu alles beetje begint te lopen hebben we ons teruggetrokken.

Ik zou het graag willen doen, maar het verdiend geen zakcentjes en daar heb ik ook niets aan

25-06-2008, 00:31

Citaat door Medinah_2006:
Lieve meid de stap die ik genomen heb is "erover denken"

Ik zou niet voor een eigen buurthuis kiezen gewoonweg omdat het niet alleen haalbaar is.
Je hebt minstens 4 personen nodig die jou fulltime kunnen steunen.
Denk aan notaris, voorzitter etc...etc...

Je moet daarnaast eerst een plan hebben vervolgens naar de notaris en je laten registreren bij kamer van koophandel.

Het eerste jaar zal alleen maar papierwerk en geregel zijn.

Weet je wat het is, zoiets kun je alleen doen als je gewoon en geld hebt en de tijd en betrouwbare personen.

Ik had toendertijd samen met mijn vriendin die vrouw bijgestaan omdat ze niemand had, nu alles beetje begint te lopen hebben we ons teruggetrokken.

Ik zou het graag willen doen, maar het verdiend geen zakcentjes en daar heb ik ook niets aan



het vergt inderdaad heel veel tijd en geld.
en natuurlijk de mensen die je steunen en mensen die je bijstaan in zulke moeilijke periode s .

Wij gaan voor de profit zaken.

weet je al wat voor zaakje wat voor kleding het zal worden?

een bruidszaakje lijkt mij heel erg leuk, en je kan daar heel veel geld op, verdienen,

of een shoe store, marktkleding zie je de laatste tijd vaak en weet zker dat je veel concurentie zal hebben.

of je koopt een zaakje (DE NAME)

HIH

MEISSIE suc6 met je plannen inchallah zal het ons lukken!!

Pagina's : [1] 2