Bekijk volle/desktop versie : Weer aan de dates...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

24-06-2008, 16:42
Na lange tijd ben ik weer begonnen met het binnenhalen van 'sletjes'.
Ik heb me een tijdje ingehouden wat betreft 'vrouwen en dates' maar ik ben sinds 2 weken weer helemaal terug. Nu de zomer aankomt en ik besloten heb om een reis naar Marokko te gaan maken, moet ik even werken aan mijn lichaam en aan mijn 'sletjes'. Ik besloot weer eens te gaan beginnen in Rotterdam, de stad van de mooie vrouwen. Daar kom ik 4 leuke vrouwtjes tegen, en zonder maar 1 woord te zeggen heb ik ze al in mijn broekzak.

Vrouwtje 1: spaans, kort, slim, spontaan en bovendien een super leuke lichaam...

Vrouwtje 2: dit is een sexy type marokkaanse, die je alleen maar nodig zal hebben voor 1 ding (sex), een geschikte 'vrouw' zal het nooit worden.

Vrouwtje 3: Marokkaanse aandachtzoekster, zal ik nooit mee in de stad lopen of iets dergelijks... huis>bed>douche....

Vrouwtje 4: Nederlandse indonesiese, leuke oogjes en bovendien geschikt voor later...

Pff, mijn dates....

24-06-2008, 16:44


Word nou maar wakker.. aan dromen heb je ook niets

24-06-2008, 16:45

Citaat door Assia88:
Word nou maar wakker.. aan dromen heb je ook niets

Ik ben wakker genoeg om te realiseren dat jouw dromen niets betekenen, mijn dromen hebben een betekenis. Ik ben een topper!

24-06-2008, 16:50
Good luck.. je bent een soort mannelijk Samantha van satc...

24-06-2008, 16:50



Citaat door narcissus:
Ik ben wakker genoeg om te realiseren dat jouw dromen niets betekenen, mijn dromen hebben een betekenis. Ik ben een topper!

Ik kan hier alleen maar om lachen

24-06-2008, 16:52
Nu nog een Soa en dan heb je een happy ending.

24-06-2008, 16:55

Citaat door narcissus:
Na lange tijd ben ik weer begonnen met het binnenhalen van 'sletjes'.
Ik heb me een tijdje ingehouden wat betreft 'vrouwen en dates' maar ik ben sinds 2 weken weer helemaal terug. Nu de zomer aankomt en ik besloten heb om een reis naar Marokko te gaan maken, moet ik even werken aan mijn lichaam en aan mijn 'sletjes'. Ik besloot weer eens te gaan beginnen in Rotterdam, de stad van de mooie vrouwen. Daar kom ik 4 leuke vrouwtjes tegen, en zonder maar 1 woord te zeggen heb ik ze al in mijn broekzak.

Vrouwtje 1: spaans, kort, slim, spontaan en bovendien een super leuke lichaam...

Vrouwtje 2: dit is een sexy type marokkaanse, die je alleen maar nodig zal hebben voor 1 ding (sex), een geschikte 'vrouw' zal het nooit worden.

Vrouwtje 3: Marokkaanse aandachtzoekster, zal ik nooit mee in de stad lopen of iets dergelijks... huis>bed>douche....

Vrouwtje 4: Nederlandse indonesiese, leuke oogjes en bovendien geschikt voor later...

Pff, mijn dates....


Date 1:
Toen ik haar voor het eerst leerde kennen was ze nog lief en schattig. 1 week later bleek ze veel anders dan ik me had voorgesteld. Ze was niet meer de schattige meid die ik me had ingebeeld. Ze wilde meteen dat ik haar mijn telefoon gaf en ze wilde alles hebben om mij te controlen. Voor de eerste date vond ik het al meer dan genoeg, ik besloot snel maar de benen te nemen, erg he..! Ik vond d'r ongelooflijk sexy, maar innerlijk is ook belangrijk zegt men, en nu ben ik er volkomen mee eens! Ik besloot uit eindelijk toch te blijven, toen ze wat chiller werd en mij haar huis wilde laten bezichtigen... Bovendien had ik niets te vrezen, mijn 2de kaart zat in mijn telefoon...

24-06-2008, 16:56

Citaat door sendralaars:
Bolle.!

Hamburgervreter!

24-06-2008, 16:56

Citaat door RoddelTante:
Nu nog een Soa en dan heb je een happy ending.

Doe het veilig...!

24-06-2008, 16:57

Citaat door BUTTRAZER:
Good luck.. je bent een soort mannelijk Samantha van satc...

En nu in het Nederlands....

24-06-2008, 17:01

Citaat door Assia88:
Ik kan hier alleen maar om lachen

Kijk je uit dat je straks je zelf niet uitlacht...!

24-06-2008, 17:11
Ga door...!

24-06-2008, 17:21



Citaat door narcissus:
Hamburgervreter!


..

24-06-2008, 17:25

Citaat door sendralaars:
..


24-06-2008, 17:30
ahahahaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9