Bekijk volle/desktop versie : Ik baal enorm



24-06-2008, 08:57
Terwijl iedereen lag te slapen lag ik de plafond te "bewonderen"

Ik heb korte nachten gekend, maar dit slaat alles.
Bij elkaar heb ik hooguit 2 a 3 uur geslapen vannacht. Vanaf drie uur 's nachts lag ik wakker en om half zeven sloop ik naar beneden. Heb koffie gedronken, daarna nog meer koffie, ontbeten, tv gekeken, in een boek gelezen, voor me uitgestaard. Om 8 uur achter de pc dan maar gekropen. Nu een uur later voel ik me moe en slaperig en klote...
Hoe moet ik in godsnaam de dag nog doorkomen

24-06-2008, 09:01


he meid hoe komt het dat je niet goed kan slapen, teveel kopzorgen?

24-06-2008, 09:05
Nou niet echt, maar heb de rare gewoonte van 1 keer wakker worden, voorgoed wakkerworden.
Tegen drie uur moest ik er even uit voor de plee. Daarna lukte het bijna om in te slapen en ineens hoorde ik een heel vreeemd geluid komen uit de keel van mijn man
Ik zal zo dadelijk vragen met wie hij in gevecht was.

En toen was het over met de slaap. Dus heb het eigenlijk te danken aan manlief

24-06-2008, 09:10

Citaat door Nilu:
Nou niet echt, maar heb de rare gewoonte van 1 keer wakker worden, voorgoed wakkerworden.
Tegen drie uur moest ik er even uit voor de plee. Daarna lukte het bijna om in te slapen en ineens hoorde ik een heel vreeemd geluid komen uit de keel van mijn man
Ik zal zo dadelijk vragen met wie hij in gevecht was.

En toen was het over met de slaap. Dus heb het eigenlijk te danken aan manlief




24-06-2008, 09:43



Citaat door paradijs79:


Staat ie net op (vrije dag), gaat me geluidloos zoeken in huis en als ie mij vindt jaagt hij me vervolgens de grootste schrik aan weer!

Ik denk dat ik maar weer mijn bed induik, ik ben toch niet meer te genieten vandaag.