Bekijk volle/desktop versie : mensen die op school zitten!!



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

13-01-2004, 19:53
Ik zit ookal te twijfelen man.....ik word egt para...........ik wil namelijk N&G doen...maarjah stel je voor wiskunde b, natuurkunde, scheikunde en biologie allemaal..............halloooo ik wil mezelf niet afmaken (hoe graag ik dat ook wil doen.... )
Dus ik denk dat het E&M.........maar nu hoor ik weer dat economie weer heel moeilijk is ensooo......maybe is het dan toch beter om C&M te nemen??? Maar ik wil graag rechten gaan doen....en ik weet niet welk profiel daar het beste voor is (al wet ik wel dat je met eigenlijk alle profielen dat kan doen...als je iets extra doet in vrije keuzevak).........
snappen jullie het nog????
IK NIET

13-01-2004, 20:07



Citaat:
Origineel gepost door ~xWoMaNpOwErx~
Ik zit ookal te twijfelen man.....ik word egt para...........ik wil namelijk N&G doen...maarjah stel je voor wiskunde b, natuurkunde, scheikunde en biologie allemaal..............halloooo ik wil mezelf niet afmaken (hoe graag ik dat ook wil doen.... )
Dus ik denk dat het E&M.........maar nu hoor ik weer dat economie weer heel moeilijk is ensooo......maybe is het dan toch beter om C&M te nemen??? Maar ik wil graag rechten gaan doen....en ik weet niet welk profiel daar het beste voor is (al wet ik wel dat je met eigenlijk alle profielen dat kan doen...als je iets extra doet in vrije keuzevak).........
snappen jullie het nog????
IK NIET
tis allemaal maar als je iets met rechten wil doen dan moet je toch voor e&m gaan he (al is het moeilijk) ik heb gehoord als keuzevak dat als je e&m wil doen dan moet je m&o doen (moet niet maar dan heb je wel voorsprong) ofzoiets :verdomme: ik leg me toch neer bij c&m en insha allah maakt iedereen de juiste beslissing thalla

14-01-2004, 09:17
Salam Aleikom,

Ik heb c&m gedaan, dat is ook het makkelijkst
Ook sloot ik wiskunde in de vierde al af; ik hoefde er geen eindexamen in te doen....

c&m bevat ook alleen economie 1. ook krijg je vakken als handarbeid/tekenen en kunstgeschiedenis....

persoonlijk vond ik c&m het leuks en het makkelijks!

Wa aleikom salam

14-01-2004, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door LellaOuarda
tis allemaal maar als je iets met rechten wil doen dan moet je toch voor e&m gaan he (al is het moeilijk) ik heb gehoord als keuzevak dat als je e&m wil doen dan moet je m&o doen (moet niet maar dan heb je wel voorsprong) ofzoiets :verdomme: ik leg me toch neer bij c&m en insha allah maakt iedereen de juiste beslissing thalla
volgens mij was het c&m met nog iets weet ik ni
marre weet et ni seker he
vraag maar een na bij je mentor womenpower


xxx moi

14-01-2004, 14:02


Ik heb C&M gedaan, met Frans 1,2 (totaal dus), aardrijkskunde en wiskunde.

15-01-2004, 19:17

Citaat:
Origineel gepost door LellaOuarda
heey welke profiel hebben jullie gekozen ???

1.c&m (cultuur en maatschappij)

2.e&m (economie en maatschappij)

3. n&t (natuur en techniek)

4. (n&g natuur en gezondheid)

ik weet nog niet zeker ik twijfel tussen c&m en e&m :verdomme:

welke keuze hebben jullie gemaakt??
Ik heb e&m gekozen!

15-01-2004, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door LellaOuarda
tis allemaal maar als je iets met rechten wil doen dan moet je toch voor e&m gaan he (al is het moeilijk) ik heb gehoord als keuzevak dat als je e&m wil doen dan moet je m&o doen (moet niet maar dan heb je wel voorsprong) ofzoiets :verdomme: ik leg me toch neer bij c&m en insha allah maakt iedereen de juiste beslissing thalla
tnx voor de uitleg...maar inderdaad binnenkort vragenuurtje ensoo en vandaag zo n speciaal boekje gekregen...insallah kom ik er wel uit...

16-01-2004, 10:27

Citaat:
Origineel gepost door Salama_4ever
ik heb e&m gedaan , met mangement en organisatie in mijn vrije gedeelte....
ik oook

20-01-2004, 17:19
Niet flippen mensen. Toen ik moets kiezen deed ik dat ook altijd en het helpt niet. Ik heb uiteindelijk E&M gekozen en ben nu blij met mijn keuze. Denk eraan, kies iets niet omdat het makkelijk is. Het is wel zo dat C&M het makkelijkst is, maar uiteindelijk als je wilt verderstuderen zijn je studiekeuzes heel beperkt. Als je iets met geneeskunde wilt doen later dan moet je geen C&M of E&M kiezen, als je later lerares ofzo wilt worden kan je het beste C&M kiezen, of E&M als je het bedrijfsleven in wilt gaan later. Als je nog helemaal niet weet wat je later wilt doen, dan zou ik N&G kiezen en dan in je vrije ruimte economie, want in principe kan je met N&G alle richtingen op en als je iets met economie gaat keizen later, dan heb je dat vak al in je pakket.
Denk voorla niet dat het maken van een studiekeuze nog heel ver is. Blader eens een keertje door een tijdschrift met studies, of ga naar je decaan, die kan je ook het een en ander vertellen over het uiteindelijk maken van een studiekeuze.

Ik zou zeggen succes, en ik hoop dat jullie eruit komen.

22-01-2004, 16:12
Ik heb c&m gedaan met in mn vrije gedeelte aardrijkskunde en Management en Organisatie.
Maar is nu alweer een tijdje geleden!

22-01-2004, 16:15
en ik wordt inderdaad lerares insha'allah......... Ik ben nu derdejaars pabo, pffffffff nog 1,5 jaar dan ben ik eindelijk afgestudeert.........

22-01-2004, 16:16

Citaat:
Origineel gepost door Israae
en ik wordt inderdaad lerares insha'allah......... Ik ben nu derdejaars pabo, pffffffff nog 1,5 jaar dan ben ik eindelijk afgestudeert.........
ik wil ook heel graag juf worden

19-11-2007, 20:08


ik ga e&m kiezen hoop ik . tenzij ik nog van gedachte verander

19-11-2007, 23:21
Ik doe e&m. Maar sinds dit jaar zijn de profielen verandert he. En het verschilt soms ook nog per school welke vakken verplicht zijn in je profiel. Iig, succes voor de mensen die nu een profiel moeten kiezen.

20-11-2007, 17:50

Citaat door Iraqboy:
Ik heb N en T met Economie 1 en 2 in het vrije gedeelte. Economie is echt gewoon xxxxin moeilijk, en snap er niks van. Wij hebben een idioot als een leraar, die niet kan uitleggen, en veelste veel en veelste snel gaat. Met de andere vakken gaat hetilhamdolilaah goed, behalve wiskunde. Ik heb nooit moeite gehad met wiskunde pas toen ik in de brugklas kwam, ging het bergafwaarts, kweenie waarom eigenlijk. ik snap het wel, alleen als ik de repetitie voor me heb, dan weet ik niet wat ik ermeee moet. . Welk jaar doen jullie en welke niveau?


Hebben we dezelfde leraar toevallig?

Pagina's : 1 [2] 3 4 5