Bekijk volle/desktop versie : Waarom?



Pagina's : [1] 2

23-06-2008, 23:50
[Waarom gelooft men je tegenwoordig niet als je zegt dat je nooit heb gezoend, nooit hebt gedate of dergelijke. Ik weet dat het in deze tijd moeilijk is, maar er zijn genoeg mensen (meisjes & jongens) die nooit zoiets hebben gedaan. Moet er dan altijd vanuit een algemeen standpunt worden gekeken?
Heeft er iemand een goeie reden hiervoor (buiten de reden: iedereen is tegenwoordig verkloot (right....) ? ]

23-06-2008, 23:51


De één verkloot het voor de ander, zo kan je het wel stellen. Maar ik geloof het best wel, al zijn ze zeer zeldzaam.

23-06-2008, 23:52

Citaat door marruecos87:
De één verkloot het voor de ander, zo kan je het wel stellen. Maar ik geloof het best wel, al zijn ze zeer zeldzaam.

Ja dat is waar.
jammer

23-06-2008, 23:54
over internet/msn/telefoon/chat klinkt zoiets ongeloofwaardig omdat jongen al zoiets heeft van ze doet die dingen, ze geeft nummer/msn of reageert op mijn PM. Hij denkt dat meteen zal ze ook bij andere jongens gedaan, en daar zal wel eentje tussen zitten die zijn best heeft gedaan om dichterbij jou te komen, relatie etc.

Ik weet niet of ik je zou geloven, is wel moeilijk ligt aan allerlei factoren. Maar in het echt als ik in je ogen kan kijken zie je meestal wel of iemand oprecht is of niet.

23-06-2008, 23:55


Ach gewoon eerlijk zijn is al teveel gevraagd tegenwoordig. Al hebben ze het gedaan, sommigen blijven het ontkennen.

23-06-2008, 23:56
Men moet tegenwoordig alles over een kam scheren

23-06-2008, 23:57

Citaat door Nordine20:
over internet/msn/telefoon/chat klinkt zoiets ongeloofwaardig omdat jongen al zoiets heeft van ze doet die dingen, ze geeft nummer/msn of reageert op mijn PM. Hij denkt dat meteen zal ze ook bij andere jongens gedaan, en daar zal wel eentje tussen zitten die zijn best heeft gedaan om dichterbij jou te komen, relatie etc.

Ik weet niet of ik je zou geloven, is wel moeilijk ligt aan allerlei factoren. Maar in het echt als ik in je ogen kan kijken zie je meestal wel of iemand oprecht is of niet.


Daar zit wat in
Ja, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat zoiets ongeloofwaardig klinkt als het niet persoonlijk is.
Maarja, ik kan de reacties van sommige mensen wel begrijpen, veel mensen zijn helaas de weg kwijt.

23-06-2008, 23:58

Citaat door marruecos87:
Ach gewoon eerlijk zijn is al teveel gevraagd tegenwoordig. Al hebben ze het gedaan, sommigen blijven het ontkennen.

Ja, dat heb ik ook vaak mee gemaakt.
Dan zeg ik bijvoorbeeld: ja, jij ging gisteren toch dit en dit doen?
die persoon: wat?!?! nee man dat was ik niet.
Terwijl ik het zelf heb gezien
ewa ja, Allah weet het beter en ziet alles

24-06-2008, 00:00

Citaat door marruecos87:
De één verkloot het voor de ander, zo kan je het wel stellen. Maar ik geloof het best wel, al zijn ze zeer zeldzaam.

HE PIK JE MOET NIET ALLES GELOVEN!!!
VROEGER WAREN ER NOG MEISJES DIE GOEDE INTENTIES HADDEN, NU WILLEN ZE PRECIES WAT "WIJ" JONGENS OOK WILLEN. NU PRATEN ZE NIET OVER RELATIES OF EEN TOEKOMST OPBOUWEN, IN HET BEGIN MAKEN ZE JE DAT WEL WIJS, MAAR EIGENLIJK WILLEN ZE GEWOON TIJD DODEN OE SAFI, MAAR DAAR KOM JE DAN ACHTERAF OOK ACHTER.
JE KOMT UIT BELGIE JE BETAAL NOG!! GEEN BELASTING

24-06-2008, 00:10

Citaat door Maghrebia.2008:
Daar zit wat in
Ja, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat zoiets ongeloofwaardig klinkt als het niet persoonlijk is.
Maarja, ik kan de reacties van sommige mensen wel begrijpen, veel mensen zijn helaas de weg kwijt.


maar eigenlijk zou je als moslim altijd van goede moeten uit gaan en iemand geloven op zijn/haar woord.

24-06-2008, 00:11

Citaat door thebadone:
HE PIK JE MOET NIET ALLES GELOVEN!!!
VROEGER WAREN ER NOG MEISJES DIE GOEDE INTENTIES HADDEN, NU WILLEN ZE PRECIES WAT "WIJ" JONGENS OOK WILLEN. NU PRATEN ZE NIET OVER RELATIES OF EEN TOEKOMST OPBOUWEN, IN HET BEGIN MAKEN ZE JE DAT WEL WIJS, MAAR EIGENLIJK WILLEN ZE GEWOON TIJD DODEN OE SAFI, MAAR DAAR KOM JE DAN ACHTERAF OOK ACHTER.
JE KOMT UIT BELGIE JE BETAAL NOG!! GEEN BELASTING



hehe jij betaalt nog geen belasting ik ging helemaal stuk toen ik dat las

24-06-2008, 00:12
dat is gewoon hoe het tegenwoordig te werk gaat.. kom niet zeggen dat je dit nu pas bent achtergekomen!

24-06-2008, 00:14



Citaat door Sensation:
dat is gewoon hoe het tegenwoordig te werk gaat.. kom niet zeggen dat je dit nu pas bent achtergekomen!

ewa je weet zelf, ze doen alsof ze er nu pas achter komen ditjes en datjes
je weet toch hoe het gaat hoef je niks te vertellen
of kom je ook uit belgiekkk

24-06-2008, 00:15

Citaat door Maghrebia.2008:
[Waarom gelooft men je tegenwoordig niet als je zegt dat je nooit heb gezoend, nooit hebt gedate of dergelijke. Ik weet dat het in deze tijd moeilijk is, maar er zijn genoeg mensen (meisjes & jongens) die nooit zoiets hebben gedaan. Moet er dan altijd vanuit een algemeen standpunt worden gekeken?
Heeft er iemand een goeie reden hiervoor (buiten de reden: iedereen is tegenwoordig verkloot (right....) ? ]
ewa ja helaas scheren ze iedereen over 1 kam! Het klinkt ongelovelijk maar ze bestaan zkr die mensen die niet aan shit beginnen! Maar ja schijt hoe de mensen over je denken!

24-06-2008, 00:16

Citaat door Nordine20:
hehe jij betaalt nog geen belasting ik ging helemaal stuk toen ik dat las

3ad wajesin nigh ela eh matie
hij weet niet wij eten elkaar hier bijna op.

Pagina's : [1] 2