Bekijk volle/desktop versie : problemen met man



Pagina's : [1] 2

23-06-2008, 21:20
me vriendin belde me net huilend dat haar man haar gaat verlaten de reden is dat ze steeds tegen haar man liegt en iets voor hem verbergt en hij heeft genoeg van haar hij vertrouwt haar niet meer en hij gaat bij haar weg praten helpt niet meer ze hebben twee kinderen en ik weet niet hoe ik haar moet helpen ze houdt heel erg van hem en ze kan niet zonder hem wat raden jullie haar want ik weet niet hoe ik haar kan helpen

23-06-2008, 21:20


stoppen met liegen en dinges te verbergen mss

23-06-2008, 21:21
Om eerlijk te zijn tegen haar man! Vertrouwen is de sleutel tot een goed huwelijk!

23-06-2008, 21:23

Citaat door laila10:
me vriendin belde me net huilend dat haar man haar gaat verlaten de reden is dat ze steeds tegen haar man liegt en iets voor hem verbergt en hij heeft genoeg van haar hij vertrouwt haar niet meer en hij gaat bij haar weg praten helpt niet meer ze hebben twee kinderen en ik weet niet hoe ik haar moet helpen ze houdt heel erg van hem en ze kan niet zonder hem wat raden jullie haar want ik weet niet hoe ik haar kan helpen



Ben het met de meiden hierboven eens. Het ergste in een relatie is als er geen vertrouwen is.

23-06-2008, 21:28


liegen en dingen achterhouden? waarom doet ze dat, het huwelijk is iets waarin je open moet zijn jegens elkaar, eerlijk gezegd geef ik deze man een beetje gelijk, maar om nou meteen te gaan scheiden??????

23-06-2008, 21:31
Salam ou aileikoum,

Waar slaat dat nou weer op,je vraagt hier advies terwijl je zelf beweert dat jou vriendin liegt,iets verbergt?
Adviseer haar dan te stoppen met liegen.....
Jeetje,zoals hierboven al gemeld is,
VERTROUWEN is de basis in een huwelijk!
Besides,dat jij daar om advies vraagt vind ik t toppunt,maar dat is mijn mening.
InshAllah komt t goed met haar

Ma salam

23-06-2008, 21:33
hij is van huis weg ik denk dat hij wil scheiden hij zegt tegen haar ik wil je niet meer

23-06-2008, 21:34
hoezo moet ze constant liegen

dat iemand daar ook de energie voor heeft zeg!

ze moet gewoon vragen om nog een kans en gewoon NOOIT meer liegen! in een goeie relatie is dat sowieso NERGENS voor nodig

23-06-2008, 21:34

Citaat door Linah:
Salam ou aileikoum,

Waar slaat dat nou weer op,je vraagt hier advies terwijl je zelf beweert dat jou vriendin liegt,iets verbergt?
Adviseer haar dan te stoppen met liegen.....
Jeetje,zoals hierboven al gemeld is,
VERTROUWEN is de basis in een huwelijk!
Besides,dat jij daar om advies vraagt vind ik t toppunt,maar dat is mijn mening.
InshAllah komt t goed met haar

Ma salam


JOH! Dat kan ze vast zelf ook wel bedenken. Maar je leest toch dat haar man niet meer met haar wilt praten. Hoe kan ze haar man overtuigen dat ze niet meer zal liegen enzovoort, als haar man niet meer met haar wilt communiceren en gewoon de hoop heeft opgegeven? Dat is volgens mij het probleem.

23-06-2008, 21:36
als ze liegt en dingen verbergd is het eigen schuld dikke bult

waarom nu dan drama maken

ze heeft het gezocht en nu kan ze

23-06-2008, 21:37
Wil hij echt niet meer met haar praten? Heeft ze al tegen hem gezegd dat ze voortaan niet meer dingen zal verzwijgen/liegen?

23-06-2008, 21:37
ik wist niet dat ze liegt ik heb ook gevracht waar over lieg je toen zij ze allen iets klein over geld

23-06-2008, 21:37



Citaat door taktakzitoenaaa:
als ze liegt en dingen verbergd is het eigen schuld dikke bult

waarom nu dan drama maken

ze heeft het gezocht en nu kan ze


Dat is wel heel kortzichtig hè.

23-06-2008, 21:39
Je kan toch niet liegen in een huwelijk, .
Eerlijkheid duurt het langst.

23-06-2008, 21:39

Citaat door Wasima_82:
Dat is wel heel kortzichtig hè.



wil jij een man die liegt en altijd geheimen heeft ??

dus ik denk dat die een geldig excuus heeft om haar te verlaten .

niemand wil samenleven met een leugenaar

Pagina's : [1] 2