Bekijk volle/desktop versie : beeldschone marokkaanse meid uit Rotterdam



Pagina's : [1] 2

22-06-2008, 17:07
Paar weken terug, in Rotterdam op de bijerlandse laan (braderie), zag ik met mijn schoonzusje een hele mooie marokkaanse meid, waar van ik dacht sooooo uit welke planeet komt zij vandaan...

Ze heeft een klein gezichtje, gewoon bruin haar (had een staart of knot), mooie gave huid, huidskleur niet te licht en niet te donker, ze droeg nette kleding (driekwarte rok ofzo) (geen strakke broek enzo net als de jonge meiden van tegenwoordig), ze is du/slank en lengte niet zo lang. ze stak over voor de mac donalds, en later liep ze voorbij de marokkaanse winkel arabic fashion. Misschien herkent ze zich als ze dit leest, Ik wilde even zeggen dat je machallah een hele mooie meid bent (ze keek niet eens om naar jongens enzo). Je kan wel een voorbeeld wezen voor de meiden die echt zich uitsloven om aandacht te krijgen.

22-06-2008, 17:09


Je lijkt nu net zo een jongen die op zoek is naar een schoonheid bij Uit het oog verloren..



22-06-2008, 17:10
thanks

Is dat je schoonzusje?





















































22-06-2008, 17:10
ahahhaha ja zo komt het maybe over maar ze was zo mooi dat ze in mijn hoofd is gebleven. en naast mooi was ze ook erg fatsoenlijk enzo. Aparte schoonheid had ze ze is wel erg jong nog

22-06-2008, 17:10


ik begrijp wel wat je bedoelt meid
Ik denk dat zo''n meid niets te zoeken heeft op marokko.nl hahaha

22-06-2008, 17:12

Citaat door farida22:
Paar weken terug, in Rotterdam op de bijerlandse laan (braderie), zag ik met mijn schoonzusje een hele mooie marokkaanse meid, waar van ik dacht sooooo uit welke planeet komt zij vandaan...

Ze heeft een klein gezichtje, gewoon bruin haar (had een staart of knot), mooie gave huid, huidskleur niet te licht en niet te donker, ze droeg nette kleding (driekwarte rok ofzo) (geen strakke broek enzo net als de jonge meiden van tegenwoordig), ze is du/slank en lengte niet zo lang. ze stak over voor de mac donalds, en later liep ze voorbij de marokkaanse winkel arabic fashion. Misschien herkent ze zich als ze dit leest, Ik wilde even zeggen dat je machallah een hele mooie meid bent (ze keek niet eens om naar jongens enzo). Je kan wel een voorbeeld wezen voor de meiden die echt zich uitsloven om aandacht te krijgen.


Dit begrijp ik dus toch effe niet. Ik ken haar niet maar om nu te gaan zeggen dat zij beter in haar kleding is dan een ander ze droeg zelf een korte rok dus dat staat gelijk aan een spannende broek. Je doet alsof ze een ghimaar aanhad


22-06-2008, 17:14

Citaat door LoveBaby20:
Je lijkt nu net zo een jongen die op zoek is naar een schoonheid bij Uit het oog verloren..





Ja dat d8 ik ook

22-06-2008, 17:14

Citaat door Super_Nina:

Dit begrijp ik dus toch effe niet. Ik ken haar niet maar om nu te gaan zeggen dat zij beter in haar kleding is dan een ander ze droeg zelf een korte rok dus dat staat gelijk aan een spannende broek. Je doet alsof ze een ghimaar aanhad




nee maar ik bedoel voor een meid die geen hoofddoek draagt. je hebt ook dames die hoofddoek dragen en strakke kleding dragen. maar ik weetn iet of het driekwart was of langer vergeten. ht was in ieder geval niet strak. ze was zelf zo mooi dat haar kleding niet opviel.

22-06-2008, 17:15

Citaat door Super_Nina:

Dit begrijp ik dus toch effe niet. Ik ken haar niet maar om nu te gaan zeggen dat zij beter in haar kleding is dan een ander ze droeg zelf een korte rok dus dat staat gelijk aan een spannende broek. Je doet alsof ze een ghimaar aanhad




moest er ook even om lachen een driekwart rok is geen lange rok tot de enkels helaas, dus blijft onbedekt

22-06-2008, 17:15

Citaat door missrespectrdam:
Ja dat d8 ik ook



ik ben altijd zo open over mijn gedachtes.. als ik een mooie meid zie dan zeg ik ook dat ze mooi is.. sommige meiden geven het bijvoorbeeld nooit toe.

22-06-2008, 17:17

Citaat door paradijs79:
moest er ook even om lachen een driekwart rok is geen lange rok tot de enkels helaas, dus blijft onbedekt
het was niet zeg maar onder de knie maar gewoon iets boven de enkels. ik weet niet hoe je dat noemt. maar by the way vond haar mooi.

maar natuurlijk is het geen perfecte bedekking.. ken hele mooie meiden die ghimaar enzo dragen en beeldschoon schitteren. maar in ons buurt had ik gewoon niet zo een mooie meid gezien vandaar.

22-06-2008, 17:21

Citaat door paradijs79:
moest er ook even om lachen een driekwart rok is geen lange rok tot de enkels helaas, dus blijft onbedekt


Tot over de enkels moet het normaal voor een moslima en niet tot de enkels, maar goed daar gaat deze topic niet over
Vond het alleen raar klinken.




Citaat door farida22:
nee maar ik bedoel voor een meid die geen hoofddoek draagt. je hebt ook dames die hoofddoek dragen en strakke kleding dragen. maar ik weetn iet of het driekwart was of langer vergeten. ht was in ieder geval niet strak. ze was zelf zo mooi dat haar kleding niet opviel.


Dat is iets andes. In jouw reactie kwam ze over als een mashallah gekleede zuster terwijl haar kledij gewoon hetzelfde was als een ander, maar goed, ik heb ook niet over dat meisje, echt niet, gaat meer over hoe je wat formuleert


22-06-2008, 17:22


Beetje hopeloos van je om iemand te complimenteren die je niet kent van een paar weken terug via internet.

Gaat zijn doel helemaal voorbij.

22-06-2008, 17:23
Val je op vrouwen?

22-06-2008, 17:23

Citaat door stanga:
Beetje hopeloos van je om iemand te complimenteren die je niet kent van een paar weken terug via internet.

Gaat zijn doel helemaal voorbij.


Mijn moeder heeft me altijd geleerd van nooit iemand de hemel in te prijzen, hamdolilah heb ik het ervaren en ook bij dichte familie dus never dat je mij over iemand hoort praten alsof die persoon een 'engel' is.


Pagina's : [1] 2