Bekijk volle/desktop versie : Sanawat al Dayaa3 de serie op mbc.....



22-06-2008, 00:46
Wie weet of ik hem kan kopen de hele film in het arabisch of ergens kan downloaden....

22-06-2008, 12:31


jaa ik kijk m ook vet leuk he.. ik weet niet of je m kan kopen maar dan niet hier in nederland dnk ik maar je kan ze wel kijken op http://www.panet.co.il

22-06-2008, 13:28
hey je bedoelt toch die film van ya7ya en lemis? die turkse? of was dat die noer en mohanad..

22-06-2008, 13:52

Citaat door marokkia_:
hey je bedoelt toch die film van ya7ya en lemis? die turkse? of was dat die noer en mohanad..



die van yahya en lamis bedoeld ze die heet ihlamurlar altinda - sanawat daya3

22-06-2008, 23:50


Juisttttttt ik ben helemaal verliefd op die film vooral op Amar hij is zooooooooooo charmant damnnnnn hij is streng maar wel leuk .... Ik wil hem hebben op dvd

25-06-2008, 13:37

Citaat door Chouaffa...:
Juisttttttt ik ben helemaal verliefd op die film vooral op Amar hij is zooooooooooo charmant damnnnnn hij is streng maar wel leuk .... Ik wil hem hebben op dvd




ieeeeeeeeel die Omar bedoel je Getvrrrr ik haat hem kijk alleenmaar naar zijn gezicht die ogen van hem hij heeft wallen van hier tot aan

maar ik heb gehoord je kunt hem ergens downloaden.. iemand idee ?

26-06-2008, 00:05

Citaat door marokkia_:
ieeeeeeeeel die Omar bedoel je Getvrrrr ik haat hem kijk alleenmaar naar zijn gezicht die ogen van hem hij heeft wallen van hier tot aan

maar ik heb gehoord je kunt hem ergens downloaden.. iemand idee ?




Ik weet niet hij is gewoon charmant en ik vind zijn ogen mooi groen ..... Ja ik wil hem echt graaggg downloaden ik heb het einde al opgezocht he hahahaha kon niet wachten gewoon