Bekijk volle/desktop versie : helft m.nl bezoekers uit Utrecht en Brabant



21-06-2008, 13:11
In hoeverre het klopt mag Joost weten, maar Google heeft met trends een nieuwe dienst die het mogelijk maakt via geheime berekeningen te zien waar de bezoekers van een site vandaan komen.
Voor Marokko.nl zou dat met Utrecht en Brabant al voor het grootste deel zijn afgedekt?

Uiteraard worden de gegevens berekend aan de hand van Google ads en provider verbindingen.


Hier de link:
http://www.google.com/trends?q=www.marokko.nl&ctab=0&geo=NL&geor=all&dat e=all&sort=0

21-06-2008, 13:26


Verbaast me niet.

21-06-2008, 13:52
Volgens HINDUSTAN hebben ze België vergeten..

21-06-2008, 14:01

Citaat door Arabianboy:
Vandaar zo weinig Rotterdammers en veel racisten en nationalisten


En niet te vergeten veel trotse Imazighen

21-06-2008, 14:04



Citaat door Arabianboy:
Vandaar zo weinig Rotterdammers en veel racisten en nationalisten

Rotterdam is idd best vredig, zonie gewoon vredig.

21-06-2008, 14:10

Citaat door Marrakick:
In hoeverre het klopt mag Joost weten, maar Google heeft met trends een nieuwe dienst die het mogelijk maakt via geheime berekeningen te zien waar de bezoekers van een site vandaan komen.
Voor Marokko.nl zou dat met Utrecht en Brabant al voor het grootste deel zijn afgedekt?

Uiteraard worden de gegevens berekend aan de hand van Google ads en provider verbindingen.


Hier de link:
http://www.google.com/trends?q=www.marokko.nl&ctab=0&geo=NL&geor=all&dat e=all&sort=0



vind je het gek , heel marokko ligt in utrecht , enigste wat ze daar nog nodig hebben is markt van Nador , waaa kiloo banaaaan 7 dh

21-06-2008, 14:21

Citaat door Jou_wil_ik:
vind je het gek , heel marokko ligt in utrecht , enigste wat ze daar nog nodig hebben is markt van Nador , waaa kiloo banaaaan 7 dh




We hebben wel een supermarkt Nador.

21-06-2008, 15:28

Citaat door Arabianboy:
Heb ik geen nationalisten genoemd? integreer en leer begrijpend lezen!


Beter een nationalist dan een fascist laten we maar zo zeggen eh.

Bovendien wat is er nationalistisch aan het feit dat wij Imazighen ons land terugwillen en erkenning? Daar hebben wij recht op dus nogmaals hoezo nationalistisch?

22-06-2008, 19:22

Citaat door Arabianboy:
Heb ik geen nationalisten genoemd? integreer en leer begrijpend lezen!



Van nationalisten spreek je als er sprake is van een natie a onbenul!
anders spreek je van een trotse Imazighen