Bekijk volle/desktop versie : Eindelijkkkkkkk



Pagina's : [1] 2

21-06-2008, 11:51
volgens mij begin ik haat voor hem te krijgennnnnnnnnnnnnnnnnn
voor de liefde van me leven tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee !!

21-06-2008, 11:52


Joejoejoejoeiii.

21-06-2008, 11:53
woehoeee

Ik heb al een jaar haat voor me ex, en mis hem nog steeds

21-06-2008, 11:54
mag ik hopen dat je je man niet begint te haten

21-06-2008, 11:55



Citaat door Miss_Koeziina_:
volgens mij begin ik haat voor hem te krijgennnnnnnnnnnnnnnnnn
voor de liefde van me leven tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee !!


21-06-2008, 11:55
nouuuuuuuuuuuuuuuu pfff wat voor man het is................................

21-06-2008, 11:55

Citaat door Miss_Koeziina_:
volgens mij begin ik haat voor hem te krijgennnnnnnnnnnnnnnnnn
voor de liefde van me leven tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee !!


Zo hoort het meid!
Je bent veel meer waard!

21-06-2008, 11:56
het is je man probeer het beste van te maken en ga ff bidden dit is sajtaan die jou het gevoel geeft dat je je man moet gaan haten

21-06-2008, 11:57
Ik wil ook haat voor hem... Dat zou het niet zo moeilijk maken.

21-06-2008, 11:57

Citaat door Bloempje001:
Zo hoort het meid!
Je bent veel meer waard!


idd.. ik heb vanachts zoveel gebeden en ik word ineens met minder liefde voor hem wakker.. ik haat hem gwn voor wat hij me nu aan doet

21-06-2008, 11:58
wat is er allemaal aan de hand ik heb veel gemist

21-06-2008, 11:58

Citaat door Miss_Koeziina_:
idd.. ik heb vanachts zoveel gebeden en ik word ineens met minder liefde voor hem wakker.. ik haat hem gwn voor wat hij me nu aan doet


Ik ken dat gevoel meisje, Ik weet precies hoe je, je nu voelt. Ik heb ook op een gegeven moment gezegd nu is het klaar! Ik heb toen ik de nacht gebeden de hele nacht door. Zoals jij schets, ik werd ook met minder liefde voor hem wakker - beter gezegd, ik walgde van hem!

21-06-2008, 11:59


wat doet hij je aan dan? en ben je getrouwd?

21-06-2008, 12:01

Citaat door Bloempje001:
Ik ken dat gevoel meisje, Ik weet precies hoe je, je nu voelt. Ik heb ook op een gegeven moment gezegd nu is het klaar! Ik heb toen ik de nacht gebeden de hele nacht door. Zoals jij schets, ik werd ook met minder liefde voor hem wakker - beter gezegd, ik walgde van hem!


echt waar en toen
ik begin volgens mij nu mijn ogen te openen
het doet nog heeeeeel veel pijn maar hoe meer pijn hoe meer ik haat krijg..

21-06-2008, 12:08

Citaat door Miss_Koeziina_:
echt waar en toen
ik begin volgens mij nu mijn ogen te openen
het doet nog heeeeeel veel pijn maar hoe meer pijn hoe meer ik haat krijg..


Toen ben ik hem gaan proberen te vergeten. Als ik zeg dat dat 1,2,3 is gebeurd lieg ik. De ene dag ging het beter dan de andere dag. Ik heb me verhaal aan iemand verteld. (hier op m.nl) dat doet je echt goed. Diegene heeft me goed geholpen, alhmdl. Vaak is het goed om er met een onbekend persoon over te praten.

Ik heb af en toe nog een telefoontje van hem ontvangen maar ik nam niet op. Ik bedoel ik ben niet goedkoop ofzo, al die tijd dat ik hem nodig had was hij er niet voor mij, en nu ik wel voor hem? sorry zo zit ik niet meer in elkaar. Ja je leest het goed, niet meer. Ik ben een persoon die snel vergeeft, ervaring heeft mij geleerd dat dit niet altijd terecht is. Ik bedoel te zeggen dat niet elk mens (Helaas) het op de juiste manier gebruikt. Misbruiken is wat ze doet. Allah jehdiehoem!
En moge Allah swt je heel veel sabr geven! En als ik je ooit kan helpen ergens mee, of je wilt iets kwijt. Weet dan dat ik er voor je ben. No mather what!

Pagina's : [1] 2