Bekijk volle/desktop versie : Help alsjeblieft ben de wanhoop nabij



Pagina's : [1] 2 3 4

20-06-2008, 21:44
( Hallo allemaal aangezien ik anoniem ben hier en de wanhoop nabij ben mijn verhaal.

Was altijd een losbundig type hield van cafetjes uitgaan roken jointjes mohim niet de ideale beeld die je van een vrouw zou moeten hebben. Vorig jaar ben ik op vakantie geweest en heb ik een jongen leren kennen we hebben veel leuke dingen en hij woont niet zover van mij vandaan hier in Nederland. Hij is ook iemand die jointjes rookt dus blowde gewoon met hem en rookte en ging ook weleens uit, ik had nooit gedacht dat hij de liefde van mijn leven zou kunnen zijn maar wel dus. Naarmate we vaker met elkaar waren hoemeer gevoelens we kregen voor elkaar maar ik was zo verslaafd aan blowen geworden. Als ik een jointje ophad voelde ik me zo lekker na een tijd begon hij te vertellen dat ik moest stoppen met alles en ik beloofde het hem keer op keer maar ik kwam mijn beloftes niet na. Hij waarschuwde mij altijd en hij was ook vaak boos op me we hadden veel ruzie maar ik was zo verslaafd aan die troep dat ik in een andere wereld leefde een week geleden is het helemaal mis gegaan ik stak een joint op naast hem en hij werd woest woest niet normaal het leek wel alsof hij in hulk veranderde. Hij zei dat ik uit zn ogen moest verdwijnen dat ik toch niet luister hij zei denk je nou echt dat ik met zo een meisje thuis kan komen ik wil mijzelf niet voorschut zetten voor al mn broers zussen etc, die woorden kwamen zo hard aan dat ik gewoon die klote jointje weggooide en heb gezworen dat ik met alles zou stoppen ik ben inmiddels ook echt gestopt ik zal nooit van mijn lang zal ze leven meer ooit een sigaret aanraken of een joint of uitgaan of wat dan ook. Maar nu is het te laat en ik ga helemaal kapot hier ik eet niet drink niet loop alleen maar te huilen, al die tijd heeft hij me gewaarschuwd hij zei zovaak dat er een dag zou komen dat de emmer volliep en die dag is inderdaad gekomen. Hij zegt dat hij rust nodig heeft ik mag hem niet meer bellen en dat er een kleine kans is dat het ooit nog goed komt. Wollah die jongen heeft mij op het goede pad geholpen ok al heb ik met hem geblowd ben ik met hem uitgeweest en alles maar door hem ben ik geworden wie ik nu ben mijn ouders zijn trots op me deze week ben elke dag thuis maar loop elke dag mn ogen uit mijn hoofd te janken. Ik zie mijn leven niet meer zitten zonder hem ik kan niet zonder hem hoe moet ik hem duidelijk maken dat ik ben veranderd ik kan niet meer echt niet niet zonder hem hij is mijn alles en ik zal altijd van hem blijven houden tot het laatste moment dat ik mijn adem uitblaas help me mensen want ik zie mijn leven niet zitten hij is de liefde van mijn leven . En mensen kunnen mij nu wel gaan oordelen maar ik wil enkel en alleen advies en geen commentaar ik weet dat ik fout ben geweest ik weet het mensen alsjeblieft ik ga helemaal kapot hier.)

20-06-2008, 21:51


he meid, maar ben je ook gestopt met blowen?? ik vind het dan echt knap van je(mensen niet oordelen). ik begrijp je vriend ook hoor ik denk dat hij het nu op een harde manier doet in de hoop dat je het zou begrijpen. ik denk als hij zelf ziet hoe je veranderd bent dat hij weer moeite voor jou gaat doen en als hij dat niet doet ondanks dat je helemaal veranderd bent sorry maar dan verdient hij jou niet. als hij echt van je houdt komt hij bij je terug. hou je sterk meid en ga niet terug blowen ik weet dat je het nu echt wilt doen omdat je je klote voelt, maar ga niet terug maar voor leven, succes meid

20-06-2008, 21:54

Citaat door tattie:
he meid, maar ben je ook gestopt met blowen?? ik vind het dan echt knap van je(mensen niet oordelen). ik begrijp je vriend ook hoor ik denk dat hij het nu op een harde manier doet in de hoop dat je het zou begrijpen. ik denk als hij zelf ziet hoe je veranderd bent dat hij weer moeite voor jou gaat doen en als hij dat niet doet ondanks dat je helemaal veranderd bent sorry maar dan verdient hij jou niet. als hij echt van je houdt komt hij bij je terug. hou je sterk meid en ga niet terug blowen ik weet dat je het nu echt wilt doen omdat je je klote voelt, maar ga niet terug maar voor leven, succes meid


Ook al voel ik me zo klote ik heb nie eens de snak naar een joint het komt allemaal door die klote jointjes dat het tot zover is gekomen ik wordt gek ik eet niet drink niet slaap niet ben zo zwak mn ouders zijn trots op me was nooit thuis maarben echt veranderd, ze zien wel aan me dat er iets is en vragen ook wat er is maar ik kan moeilijk mijn verhaal doen bij ze. Wollah mijn leven heeft geen zin voor me zonder hem ik leef voor hem en mn ouders dit doet zo een pijn zo een pijn

20-06-2008, 21:59
maar wat zegt hij hierover. praat je met hem of heb je echt helemaal geen contact meer met hem en hoe lang is dit dan al aan de gang. ik denk dat je beter een brief kan schrijven met echt alles erin leg je ziel bloot voor hem en geef het dan aan hem. je moet jezelf niet veroorlochen zet jezelf niet aan de kant ga leven maak jezelf en je ouders trots als hij geen moeite voor jou doet dan is hij je niet waard echt waar meid geloof me geen man is jou tranen waard.

20-06-2008, 22:01



Citaat door tattie:
maar wat zegt hij hierover. praat je met hem of heb je echt helemaal geen contact meer met hem en hoe lang is dit dan al aan de gang. ik denk dat je beter een brief kan schrijven met echt alles erin leg je ziel bloot voor hem en geef het dan aan hem. je moet jezelf niet veroorlochen zet jezelf niet aan de kant ga leven maak jezelf en je ouders trots als hij geen moeite voor jou doet dan is hij je niet waard echt waar meid geloof me geen man is jou tranen waard.


ik heb hem smsjes gestuurd echt ellelange smsjes meid, waarin ik mijn ziel blootleg heb hem gister gebeld en hij werd boos hij zei dat ik hem met rust moest laten ik smeekte hem hij zei nee al die tijd wou je niet luisteren al die tijd heb ik je gewaarschuwd hij zei dat hij rust nodig heeft. MAAR IK KAN NIET ZONDER HEM WORD GEK WOLLAH

20-06-2008, 22:01
Lieve schat, je hebt je leven gebeterd. Heel goed van je! Blijf van die vieze joints en sigaretten af en ga een rustig leven lijden. Stuur die vriend van je elke week een sms met het bericht dat je nog steeds netjes leeft. En mocht het zo zijn dat hij je toch niet meer wilt, omdat het vertrouwen er bijv. niet meer is, blijf dan toch van de joints en sigaretten af, want het verkloot je leven. Je hersens gaan naar de klote, je concentratie, je school/studie, je geheugen, je longen, heel veel!
Je voelt je nu rot, maar je bent op de goede weg! Met of zonder je vriend!

20-06-2008, 22:05

Citaat door Doortje:
Lieve schat, je hebt je leven gebeterd. Heel goed van je! Blijf van die vieze joints en sigaretten af en ga een rustig leven lijden. Stuur die vriend van je elke week een sms met het bericht dat je nog steeds netjes leeft. En mocht het zo zijn dat hij je toch niet meer wilt, omdat het vertrouwen er bijv. niet meer is, blijf dan toch van de joints en sigaretten af, want het verkloot je leven. Je hersens gaan naar de klote, je concentratie, je school/studie, je geheugen, je longen, heel veel!
Je voelt je nu rot, maar je bent op de goede weg! Met of zonder je vriend!


Ik ga er nooit meer aan beginnen nooit meer, heb jij ooit echte liefde ervaren ik kan niet zonder hem meisje echt niet. Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem voor hem ga ik door het vuur voor hem wil ik mijn leven geven ik kan en wil niet zonder hem ik kan me kop niet vertonen buiten bij het minste en geringste barst ik in tranen uit alles doet me aan hem denken alles het kan niet en ik wil het niet ik wil hem terug waarom heb ik het zover laten komen waarom

20-06-2008, 22:10

Citaat door cupcake:
Ik ga er nooit meer aan beginnen nooit meer, heb jij ooit echte liefde ervaren ik kan niet zonder hem meisje echt niet. Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem voor hem ga ik door het vuur voor hem wil ik mijn leven geven ik kan en wil niet zonder hem ik kan me kop niet vertonen buiten bij het minste en geringste barst ik in tranen uit alles doet me aan hem denken alles het kan niet en ik wil het niet ik wil hem terug waarom heb ik het zover laten komen waarom

Ik ben ooit na een relatie ook helemaal kapot geweest. Heb rare dingen gedaan. Ben toen pas 'losbundig' geworden, zoals jij dat noemt
Het is nu een kwestie van overleven. Dag voor dag. Kleine stapjes naar de toekomst. Zoek veel afleiding, ga naar buiten, laat je vriendinnen en nichtjes je een beetje op sleeptouw nemen. Het voelt vreselijk, maar tijd heelt alle wonden. Jij bent moslima, dus misschien kan je geloof je helpen.
Maar weet je zeker dat het echt over is met je vriend? Misschien, als je je maandenlang netjes gedraagt, dat hij je dan terug neemt?

20-06-2008, 22:12
geef hem die rust die hij wilt, laat gewoon ook niks meer van je horen, en dan zul je zien als hij echt van je houdt is hij de gene die je weer belt. hem nu blijven bellen en smsen frustreert hem alleen maar, hij heeft tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. en rust jij ook uit het lijkt nu moeilijk maar ook dit gaat voorbij succes meid.

20-06-2008, 22:14

Citaat door tattie:
geef hem die rust die hij wilt, laat gewoon ook niks meer van je horen, en dan zul je zien als hij echt van je houdt is hij de gene die je weer belt. hem nu blijven bellen en smsen frustreert hem alleen maar, hij heeft tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. en rust jij ook uit het lijkt nu moeilijk maar ook dit gaat voorbij succes meid.


Dank je wel ben nog nooit zo depressief geweest in mn leven ik kan niet meer echt niet.

20-06-2008, 22:29
sucses meid, hoop dat het ins'allah goed komt..

dan heb ik verder ook iets..

heb m'n vriend hoerenloper genoemd in een ruzie en nu wil ie niks meer van me weten..

weet echt niet meer wat ik moet doen...

20-06-2008, 22:33
Sterkte meid, je moet gewoon even rustig aan doen. Ik hoop dat je al tegen hem hebt gezegd dat je gestopt bent met die zooi.
Ik hoop dat je het volhoudt. Na 2 weken zal die zooi uit je bloed zijn, dan zul je er hopelijk geen behoefte meer aan hebben.

20-06-2008, 22:36



Citaat door temchoent:
sucses meid, hoop dat het ins'allah goed komt..

dan heb ik verder ook iets..

heb m'n vriend hoerenloper genoemd in een ruzie en nu wil ie niks meer van me weten..

weet echt niet meer wat ik moet doen...




Pfff op sommige momenten zeg je dingen die je beter voor je kunt houden maar op dat moment ben je zo kwaad dat ze eruit floepen. Je voelt je ook zeker echt klote of niet

20-06-2008, 22:38

Citaat door cupcake:
Pfff op sommige momenten zeg je dingen die je beter voor je kunt houden maar op dat moment ben je zo kwaad dat ze eruit floepen. Je voelt je ook zeker echt klote of niet

Jullie moeten maar eens lekker even op msn gaan kletsen, want afleiding is het beste bij liefdesverdriet en omdat jullie lotgenootjes zijn, begrijpen jullie elkaar goed

20-06-2008, 22:38
geef die jongen ruimte en tijd ik vind het wel heel goed dat hij jou ff wakker heeft geschud dat wil ook zeggen dat je veel voor hem betekend
maar geef het tijd ga door met je leven laat zien dat je veranderd bent en bel hem over een tijdje weer en vertel hem wat je voelt en denkt en dat je hem dankbaar bent dat hij jou gewaarschuwd heeft dat je nu echt over je leven nadenkt ik wens je heel veel sbar en moed in deze moeilijke tijd

p.s ga hem niet iedere dag bellen dan gaat die jongen echt denken dat je een verslaafde wanhopig geval bent kop op

Pagina's : [1] 2 3 4