Bekijk volle/desktop versie : De waarheid over auto's op water



Pagina's : [1] 2

19-06-2008, 17:39
De waarheid over auto's op water


Wie kent het verhaal niet. Een briljante uitvinder vindt een auto uit die op water rijdt. De man wordt opgesloten/opgehangen/vermoord en woont in Amerika/Rusland. Het verhaal verschilt per streek van invalshoek. Typisch iets dat de MSM (main stream media) keer op keer negeren en afdoen als een 'urbane legende'. Maar dankzij het stijgen van de olieprijs worden we nu alweer wekenlang bestookt met deze kettingbrief. Tja, als we 'm zo vaak krijgen, dan MOET het wel waar gebeurd zijn. Waar rook is, is vuur immers. Sterker nog, die man die door de overheid en de olielobby omgelegd is, heette Stan Meyer, en hij heeft een website. Deze Stan bouwde een speciale module die voor 1500 dollar elke auto ter wereld geschikt kon maken voor waterpower. Gewoon een ingebouwde elektrolyse, zodat je zuurstof en waterstof kan maken. Maar helaas pindakaas, Stan werd vergiftigd (was het Polonium?) en nu is hij dood. De auto is spoorloos verdwenen en wat rest is dus die kettingbrief. Deze geest mag niet meer terug in de fles! Stuur 'm door. Maak mensen achterdochtig, ga onrust stoken. We weten dat het kan, zo'n waterauto. The truth is out there...
Instant Update: Deze auto is natuurlijk een hoax, want de makers leven nog.
Prof. Hoxha | 19-06-08 | 15:23 | Link | Comments (143)

19-06-2008, 17:57


Onzin, water kan niet branden en kan niet als brandstof gebruikt worden.........

Als auto's echt op water konden rijden was dat allang al uitgevonden of waren ze er druk meebezig....

19-06-2008, 18:21

Citaat door Oujdi_Riffie:
Onzin, water kan niet branden en kan niet als brandstof gebruikt worden.........

Als auto's echt op water konden rijden was dat allang al uitgevonden of waren ze er druk meebezig....

na electrolyse van water krijg je waterstof en zuurstof. En waterstof is zeer lichtontvlambaar.

Tsja vraag me af of het waar is =p, waar haal je de energie vandaag die nodig is bij de electrolyse?

19-06-2008, 18:28

Citaat door Narutard:
na electrolyse van water krijg je waterstof en zuurstof. En waterstof is zeer lichtontvlambaar.

Tsja vraag me af of het waar is =p, waar haal je de energie vandaag die nodig is bij de electrolyse?
Als dat gepraat allemaal zo makkelijk is, waarom bestaan er dan geen auto die op water rijden?

Het zal alleen maar blijven op formules en bla bla........

19-06-2008, 18:30


Wanneer krijgen we vliegende auto's?

19-06-2008, 18:31

Citaat door Oujdi_Riffie:
Als dat gepraat allemaal zo makkelijk is, waarom bestaan er dan geen auto die op water rijden?

Het zal alleen maar blijven op formules en bla bla........


Waar heb je het over.
Er zijn al auto's die op waterstof rijden

19-06-2008, 18:33

Citaat door Oujdi_Riffie:
Als dat gepraat allemaal zo makkelijk is, waarom bestaan er dan geen auto die op water rijden?

Het zal alleen maar blijven op formules en bla bla........

Het werkt wel, alleen is het probleem de opslag van het waterstof.
Waterstof is pas vloeibaar onder de -200 graden dacht ik, en omdat efficient op te slaan oid is nog veel te duur ofzo. Anders zou je om de 10 km moeten tanken =p

Praten is idd veel makkelijker, we zien wel wat de toekomst ons brengt =p

19-06-2008, 18:34

Citaat door Narutard:
na electrolyse van water krijg je waterstof en zuurstof. En waterstof is zeer lichtontvlambaar.

Tsja vraag me af of het waar is =p, waar haal je de energie vandaag die nodig is bij de electrolyse?


Die energie moet ook inderdaad opgewekt worden.
Maar dat kan dan bijvoorbeeld weer met energie van windmolens of zon.
Nadeel is wel die compacte waterstof tank.
Beetje explosief
Denk maar aan de Hindenburg

http://www.youtube.com/watch?v=F54rqDh2mWA

19-06-2008, 18:36
Hindenberg ken ik niet, maar het idee is iig goed .

Als het zou werken (commercieel) dan zullen de autobommen in irak veel krachtiger worden xD

19-06-2008, 18:49
Het maakt niet uit wat ze verzinnen, al rijdt alles op lucht in de toekomst, al is alle energie gratis uit de natuur te pulken: de consument zal nog steeds genaaid worden.

19-06-2008, 18:52

Citaat door timioto:
Die energie moet ook inderdaad opgewekt worden.
Maar dat kan dan bijvoorbeeld weer met energie van windmolens of zon.
Nadeel is wel die compacte waterstof tank.
Beetje explosief
Denk maar aan de Hindenburg

http://www.youtube.com/watch?v=F54rqDh2mWA



Dat is wel kras. Een paar dagen geleden, op een andere topic over energievormen (geloof waterstofauto's), haalde ik de explosiviteit van waterstof ook aan, en heb ik precies dezelfde youtube film met de HINDENBURG als voorbeeld gegeven

19-06-2008, 18:53

Citaat door HINDUSTAN:
Het maakt niet uit wat ze verzinnen, al rijdt alles op lucht in de toekomst, al is alle energie gratis uit de natuur te pulken: de consument zal nog steeds genaaid worden.


Niet als je bijvoorbeeld je eigen windmolen koopt.
Je teruggave ligt wel aan wat er word vastgesteld.
Maar dat kun je zelf weer controleren.
Dus dan word je niet genaait

Niet altijd zo pessimistisch, he HINDUSTAN

19-06-2008, 18:56



Citaat door HINDUSTAN:
Dat is wel kras. Een paar dagen geleden, op een andere topic over energievormen (geloof waterstofauto's), haalde ik de explosiviteit van waterstof ook aan, en heb ik precies dezelfde youtube film met de HINDENBURG als voorbeeld gegeven


O en wat wil je hier mee zeggen?
Denk je dat ik dit van jou heb ofzo?
Ik ken het voorbeeld van de Hindenburg ook al jaren hoor

19-06-2008, 18:59

Citaat door timioto:
O en wat wil je hier mee zeggen?
Denk je dat ik dit van jou heb ofzo?
Ik ken het voorbeeld van de Hindenburg ook al jaren hoor


Het is alleen érg toevallig

19-06-2008, 19:02

Citaat door HINDUSTAN:
Het is alleen érg toevallig


Ik vind het knap als je denkt dat jij de enige bent die dat voorbeeld kan opnoemen.
Je moet zelf weten wat je gelooft of niet.

Maar bij deze:

Jij was eerder met je voorbeeld blijkbaar.
Dus jij verdient alle credit!

x x

Pagina's : [1] 2