Bekijk volle/desktop versie : Hulp gezocht/ mijn bruiloft/ Neggafa BAND



Pagina's : [1] 2

19-06-2008, 11:24
Beste mensen,

Ik ben begonnen met het organiseren van mijn bruiloft en kan geen keuze maken wat Neggafa en band betreft.

Wat vindt jij een goede neggafa en welke band raad je me aan???? Ben ook nog op zoek naar een goede Tayaba.

Zou het enorm waarderen als je me hier antwoord op geeft!! Andere tips en ideeen zijn ook welkom.

Choukran..

19-06-2008, 11:46


Ik zelf heb 2x de band orkestabderrahim meegemaakt..

en zij laten de mensen egt hun dak uit gaan en zingen allerlei muziek..


je kan kijken op hun site http://www.orkestabderrahim.nl

19-06-2008, 11:54
Orcestrha Safir !!! Heel goedkoopp!! En nog goed ookk!!!!

voor meer info pm me maar!!

19-06-2008, 17:06

Citaat door Marokkiaa27:
Beste mensen,

Ik ben begonnen met het organiseren van mijn bruiloft en kan geen keuze maken wat Neggafa en band betreft.

Wat vindt jij een goede neggafa en welke band raad je me aan???? Ben ook nog op zoek naar een goede Tayaba.

Zou het enorm waarderen als je me hier antwoord op geeft!! Andere tips en ideeen zijn ook welkom.

Choukran..



Chick http://www.jawadchaabia.nl de beste band

Nagafa somaya veenendaal Kamalia Farida

Catering Maghribia en Diyafa

19-06-2008, 17:10


Wat betreft neggafa: Neggafa Hafida uit maarssen, super mooie jurken, prachtige make up en dodelijke sieraden, daarnaast is het een schat van een vrouw.

Band: Nouzha uit Adam.


Ps: I.p.v een band kan je beter jallal el hamdouai of Rachid kasmi nemen, wat de prijs betreft scheelt het niet super veel maar dan heb je wel grote sterren.

19-06-2008, 21:59
ziana hayat uit bergen opzoom 0614802704

20-06-2008, 01:04
salaam dame, ik ben afgelopen week getrouwd enik had deze catering bedrijf ( EL KARAM in EDE). nou dames het is echt een absolute AFRADER!! ze kwamen 2 uur te laat opdagen waardor er weinig tijd was voor het OPzetten, daarnaast waren de tafelkleden waarmee de tafels gedekt waren vies ( etenresten zater er nog in) te kort aan linten voor de stoelen, te kort aan bestek en borden. te kort aan grote taijn borden. onvriendelijk personeel ( voor de leiding gevende) brutaal, repectloos, mijn schoonzussen en mijn eigen familie zijn uitgescholden door hun. wat helemaal een ramp was dat ze geen lepes hadden meegenomen om mee te eten terwijl ik daar meerdere malen met haar contact over heb gehad. de gasten konden de bastilla's niet normaal eten en de toetjes werden meegnomen naar huis omdat je geen toetje met een vork kunt eten. Kortom echt een shit catering. ik snap niet dat ze zo gewetenloos en harteloos een huwelijks feest kunnen laten lopen.
Laat staan dat je op ze kunt rekenen!!

VETTE AFRADER DUS!!!

succes met het organiseren

20-06-2008, 01:22
Nagafa: Kamalia

Band : Jawadchaabia

Dakka : Manar

Catering: Arabia

20-06-2008, 01:32
Negaffa Hosnia uit gouda SUPER aanrader!
heb zelf wel foto s voor als je wilt zien

Band :rachid kasmi! SUPER BAND!

20-06-2008, 09:21
band Jawad chaaaabia

20-06-2008, 12:24
Zyana noara, website http://www.bruidsstylistnoara.com

20-06-2008, 20:30
Catering: Maghribia en Diyafa
Band: Jawad chaabia
Negaffa: Chaimea zeist
Dakka: Manar

Veel succes! met het maken van de keuzes

01-07-2008, 20:55


Beste dames,

Hartelijk dank voor de tips!! Ik ga zo op de sites kijken die me aangeraden zijn. Wat betreft de band moet het een vrouwenband zijn. Mag er ook een uit Belgie zijn. Als ze maar goed zijn en geen duizenden euros kosten.

Nogmaals bedankt

xx

01-07-2008, 21:13
negaffa somaya uit veenendaal

catering maghrabia

band nezha uit amsterdam

dakka manar

01-07-2008, 21:18
kokkin zohra uit Utrecht

0642894982

kan alles voor je koken en nog lekker ook

ik zou ook gaan voor band nouzha

en negaffa hafida uit maarssen en soumaya uit Veenendaal

groetjes
en veel succes

DJ Ouassima

Pagina's : [1] 2