Bekijk volle/desktop versie : Help !!!!mijn Broer Gaat Vreemd!!!!!!



Pagina's : [1] 2

18-06-2008, 19:14
ASSALAM MULAIKUM BROEDERS EN ZUSTERS.
MIJN BROER IS AL 5 JAAR GETOUWD EN HIJ GAAT AL DIE 5 JAAR AL VREEMD MET EEN NEDERLANSDE VROUW. HIJ HEEFT 2 KINDEREN MET ZN VROUW.EN NU WIL HIJ GAAN SCHEIDEN EN ZN VROUW HEEFT ER NU OOK GENOEG VAN.WAT IS HET BESTE WAT WE KUNNEN DOEN? MOET HIJ BIJ ZN VROUW BLIJVEN OF TOCH VOOR DIE NEDERLANDS VROUW KIEZEN?
HIJ HEEFT ZELF VOOR ZN VROUW GEKOZEN EN NA EEN MAAND AL ZAG HIJ HAAR NIET MEER STAAN.ZOU HET KUNNEN DAT IEMAND VOO-DOO BIJ HEM HEEFT GEDAAN?? DAAR ZITTEN WE DAG EN NACHT AAN TE DENKEN.HIJ HAAT OOK ZN EIGEN HUIS EN VROUW.WIE KAN ONS RAAD GEVEN.WE ZIJN HOPELOOS.
ASSALAM MULAIKUM

18-06-2008, 19:33



Citaat door IKBENEENMOSLIM:
ASSALAM MULAIKUM BROEDERS EN ZUSTERS.
MIJN BROER IS AL 5 JAAR GETOUWD EN HIJ GAAT AL DIE 5 JAAR AL VREEMD MET EEN NEDERLANSDE VROUW. HIJ HEEFT 2 KINDEREN MET ZN VROUW.EN NU WIL HIJ GAAN SCHEIDEN EN ZN VROUW HEEFT ER NU OOK GENOEG VAN.WAT IS HET BESTE WAT WE KUNNEN DOEN? MOET HIJ BIJ ZN VROUW BLIJVEN OF TOCH VOOR DIE NEDERLANDS VROUW KIEZEN?
HIJ HEEFT ZELF VOOR ZN VROUW GEKOZEN EN NA EEN MAAND AL ZAG HIJ HAAR NIET MEER STAAN.ZOU HET KUNNEN DAT IEMAND VOO-DOO BIJ HEM HEEFT GEDAAN?? DAAR ZITTEN WE DAG EN NACHT AAN TE DENKEN.HIJ HAAT OOK ZN EIGEN HUIS EN VROUW.WIE KAN ONS RAAD GEVEN.WE ZIJN HOPELOOS.
ASSALAM MULAIKUM


Nou als zn vrouw er genoeg van heeft en hij zelf ook dan lijkt het me toch logisch dat je dan een scheiding of iets dergelijks aanvraagt...

Zelf kan zijn vrouw er ook voor kiezen als zij bang is voor de financiele positie van haarzelf en haar kinderen om haar man een tweede vrouw te laten nemen...

Ga niet al te gauw meteen uit van magie/voodoo of iets dergelijks wanneer een huwelijk tot stukken leikt te dreigen, er bestaan nog altijd meerdere oorzaken dan dat...dus ik zou zeggen analyseer de relatie tussen je broer en zijn vrouw van eerst en nu en kijk waar het aan zou kunnen liggen..mocht je het echt niet meer weten dan kun je eens denken aan sihr en een geleerde/imam erbij halen...

18-06-2008, 19:39
Zijn Er Hier In Nederland Ook Imams Die Sihr Weg Halen? Of Moeten We Daar Speciaal Voor Naar Marokko?ik Bedoel Imams Die Roqia Doen En Geen Ieshaan(slechte Mensen)

18-06-2008, 22:38
Moge Allaah swt hem leiden.

18-06-2008, 22:46



Citaat door IKBENEENMOSLIM:
ASSALAM MULAIKUM BROEDERS EN ZUSTERS.
MIJN BROER IS AL 5 JAAR GETOUWD EN HIJ GAAT AL DIE 5 JAAR AL VREEMD MET EEN NEDERLANSDE VROUW. HIJ HEEFT 2 KINDEREN MET ZN VROUW.EN NU WIL HIJ GAAN SCHEIDEN EN ZN VROUW HEEFT ER NU OOK GENOEG VAN.WAT IS HET BESTE WAT WE KUNNEN DOEN? MOET HIJ BIJ ZN VROUW BLIJVEN OF TOCH VOOR DIE NEDERLANDS VROUW KIEZEN?
HIJ HEEFT ZELF VOOR ZN VROUW GEKOZEN EN NA EEN MAAND AL ZAG HIJ HAAR NIET MEER STAAN.ZOU HET KUNNEN DAT IEMAND VOO-DOO BIJ HEM HEEFT GEDAAN?? DAAR ZITTEN WE DAG EN NACHT AAN TE DENKEN.HIJ HAAT OOK ZN EIGEN HUIS EN VROUW.WIE KAN ONS RAAD GEVEN.WE ZIJN HOPELOOS.
ASSALAM MULAIKUM
Zij moet echtscheiding aanvragen wegens overspel en alimentatie eisen.
En je broer moet je gewoon uit je familie donderen want hij is niets waard.

18-06-2008, 22:50

Citaat door Mysterious_M:
Zelf kan zijn vrouw er ook voor kiezen als zij bang is voor de financiele positie van haarzelf en haar kinderen om haar man een tweede vrouw te laten nemen...
Onzin. Typisch Marokkaanse mentaliteit die erop neerkomt dat de man mag doen wat hij wil en de vrouw alles slikt. Met een ontrouwe man moet je niet willen samenwonen.
Gewoon volgens het Nederlandse recht: de vrouw moet echtscheiding aanvragen, kinderen opeisen en alimentatie eisen. De vrouw zal het allemaal krijgen want de broer is een waardeloze vent.

18-06-2008, 23:37
echt makkelijk mensen gaan vreemd gaan ze zegge is voedoe hahaah

19-06-2008, 00:07

Citaat door Thrinaxodon:
Onzin. Typisch Marokkaanse mentaliteit die erop neerkomt dat de man mag doen wat hij wil en de vrouw alles slikt. Met een ontrouwe man moet je niet willen samenwonen.
Gewoon volgens het Nederlandse recht: de vrouw moet echtscheiding aanvragen, kinderen opeisen en alimentatie eisen. De vrouw zal het allemaal krijgen want de broer is een waardeloze vent.


Juist ja en tegenwoordig betalen alle gescheiden mannen netjes hun alimentatie toch? Kijk toch eens naar de realiteit. Het maakt niet met welk recht je de vrouw haar rechten wilt geven zolang dit maar situatie kan helpen. Ik geloof dat het dan beter is om getrouwd op papier te blijven beter zodat zij gewoon nog recht heeft op zijn hele inkomen voor haar en haar kinderen ipv een miezerige alimentatie bedragje

Overigens ben ik geen Marokkaanse...

19-06-2008, 12:50

Citaat door Mysterious_M:
Juist ja en tegenwoordig betalen alle gescheiden mannen netjes hun alimentatie toch? Kijk toch eens naar de realiteit. Het maakt niet met welk recht je de vrouw haar rechten wilt geven zolang dit maar situatie kan helpen. Ik geloof dat het dan beter is om getrouwd op papier te blijven beter zodat zij gewoon nog recht heeft op zijn hele inkomen voor haar en haar kinderen ipv een miezerige alimentatie bedragje

Overigens ben ik geen Marokkaanse...
Het idee dat ze, om financieel beter af te zijn, haar man maar een 2e vrouw gunt, is bepaald niet aantrekkelijk. Het wordt een kwestie van kiezen tussen twee kwaden.
De verhouding is natuurlijk helemaal scheef.

19-06-2008, 13:18

Citaat door Thrinaxodon:
Het idee dat ze, om financieel beter af te zijn, haar man maar een 2e vrouw gunt, is bepaald niet aantrekkelijk. Het wordt een kwestie van kiezen tussen twee kwaden.
De verhouding is natuurlijk helemaal scheef.


Alhoewel het te maken heeft met twee kwaden, geeft de ene toch een groot voordeel...Namelijk dat het met het onderhoud goed zit...De verhouding in dit geval voor de vrouw qua gevoel etc is zeker niet eerlijk, maar het vermeerdert wel haar overlevingskans inclusief die van haar kinderen.

19-06-2008, 21:20

Citaat door Oem__Yassine:
echt makkelijk mensen gaan vreemd gaan ze zegge is voedoe hahaah

Maar bij het begin hield ie wel van haar en nu zegt ie dat hij zich niet goed voelt en dat hij niet weet wat er met hem aan de hand is .Hij heeft trouwens bruiloft in marokko gedaan en daar doen ze vaak voo -doo.Daarom zijn we daar bang voor

19-06-2008, 21:49

Citaat door Thrinaxodon:
Zij moet echtscheiding aanvragen wegens overspel en alimentatie eisen.
En je broer moet je gewoon uit je familie donderen want hij is niets waard.


Precies..

19-06-2008, 21:59



Citaat door IKBENEENMOSLIM:
Maar bij het begin hield ie wel van haar en nu zegt ie dat hij zich niet goed voelt en dat hij niet weet wat er met hem aan de hand is .Hij heeft trouwens bruiloft in marokko gedaan en daar doen ze vaak voo -doo.Daarom zijn we daar bang voor
Er bestaat geen voo-doo. Er bestaan gewoon een hoop mensen die in rare dingen geloven.

19-06-2008, 22:13

Citaat door Thrinaxodon:
Er bestaat geen voo-doo. Er bestaan gewoon een hoop mensen die in rare dingen geloven.

ik ken genoeg mensen bij wie dat is gebeurt

20-06-2008, 01:56
erg hoor veel sabr toegewenst

Pagina's : [1] 2