Bekijk volle/desktop versie : **** Een serieuze vraag aan de wat oudere dames *****



Pagina's : [1] 2 3 4

18-06-2008, 16:31
Beste dames,


Hoe waren de jaren '80 eigenlijk. Want als ik uitga van wat ik allemaal op tv zie moeten het wel erg toffe tijden zijn geweest. Top films, leuke nummers, economie die toen echt booming was, technologie dat zich in hoge vaart aan het ontwikkelen was. Geen sprake van oorlog en alles veranderde zo drastisch.....

Hoe hebben jullie de jaren 80 ervaren??

18-06-2008, 16:34



Citaat door najibsri:
Genoten...Miama Vice...EKfinale...disco mellow...ga zo maar door....



Ja de entertainment industrie draaide op volle toeren. A-Team , Rocky, Rambo, Arnold Schwarzenegger, allerlei leuke rock en pop nummers.. Cassettebandjes, VHS video etc etc

18-06-2008, 16:36
ik kan het mij een beetje herinneren vanaf 1985 ofzo...ik was toen 8
Tja madonna was hot maar MJackson was nog hotter. Je had toen nog een VCR en je speelde Pacman.....verder was je vaak aan het buiten spelen en deed je dingen als stoepranden met een bal of bordje bal....niets nada van wat het nu is met al die luxe dingen die je thuis had. Je had geen mobiele telefoon om je nek of een sleutel. Je had maar 3 zenders, 1,2,3 en daar kon je ongestoord kijken naar Toppop met al die prachtige sterren.
Wat mij betreft mag elk kind/puber even terug naar de geweldige jaren 80! Al is het maar om te weten hoe fijn het leven ook was zonder al deze luxe.

Om het maar nog niet te hebben over hoeveel een gulden toen waard was! Wow!

18-06-2008, 16:38

Citaat door prinsesje77:
ik kan het mij een beetje herinneren vanaf 1985 ofzo...ik was toen 8
Tja madonna was hot maar MJackson was nog hotter. Je had toen nog een VCR en je speelde Pacman.....verder was je vaak aan het buiten spelen en deed je dingen als stoepranden met een bal of bordje bal....niets nada van wat het nu is met al die luxe dingen die je thuis had. Je had geen mobiele telefoon om je nek of een sleutel. Je had maar 3 zenders, 1,2,3 en daar kon je ongestoord kijken naar Toppop met al die prachtige sterren.
Wat mij betreft mag elk kind/puber even terug naar de geweldige jaren 80! Al is het maar om te weten hoe fijn het leven ook was zonder al deze luxe.

Om het maar nog niet te hebben over hoeveel een gulden toen waard was! Wow!



Ja ik kan me er maar weinig van herinneren en heb maar het einde van de jaren 80 als kind meegemaakt. Maar een gulden was toen inderdaad erg veel waard Maar jij hebt dus ook van de 80's genoten

18-06-2008, 16:38


en dames wat te denken van al die kitcherige armbanden ala madonna en rokjes met leggings en heftige make up en getoupeerd haar...geweldig! Al die neonkleuren waardoor je gewoon verblindde hahahaha

18-06-2008, 16:40

Citaat door RENTMEESTER:
Beste dames,


Hoe waren de jaren '80 eigenlijk. Want als ik uitga van wat ik allemaal op tv zie moeten het wel erg toffe tijden zijn geweest. Top films, leuke nummers, economie die toen echt booming was, technologie dat zich in hoge vaart aan het ontwikkelen was. Geen sprake van oorlog en alles veranderde zo drastisch.....

Hoe hebben jullie de jaren 80 ervaren??




uw o.t.

18-06-2008, 16:40
Ik kan me trouwens dat je bij de speelgoedzaken zo'n armband kon kopen die eerst recht was als een liniaal en dat wanneer je hem tegen je arm sloeg, hij om je arm kronkelde.... Wie kent dat nog

18-06-2008, 16:41

Citaat door RENTMEESTER:
Ik kan me trouwens dat je bij de speelgoedzaken zo'n armband kon kopen die eerst recht was als een liniaal en dat wanneer je hem tegen je arm sloeg, hij om je arm kronkelde.... Wie kent dat nog



ja ken ik da bestaat nog hoor

18-06-2008, 16:42

Citaat door RENTMEESTER:
Ja ik kan me er maar weinig van herinneren en heb maar het einde van de jaren 80 als kind meegemaakt. Maar een gulden was toen inderdaad erg veel waard Maar jij hebt dus ook van de 80's genoten


En of ik genoten heb...de muziek was tien keer beter...van Duran Duran tot aan Level 42, de series waren ook leuker...the love boat, dynasty en dallas...wow daar bleef je voor thuis.

Breng me aub terug naar de jaren 80, ik heb het er nog vaak met mijn man erover hoe bijzonder het was en hoe snel alles is veranderd!

18-06-2008, 16:42

Citaat door Miss_Jeblia:
ja ken ik da bestaat nog hoor



Bestaat dat nog? Ik heb dat sinds toen niet meer gezien...

18-06-2008, 16:42

Citaat door Miss_Jeblia:
ja ken ik da bestaat nog hoor


ik weet niet welke jullie bedoelen??? ff een plaatje plaatsen?

18-06-2008, 16:45

Citaat door prinsesje77:
En of ik genoten heb...de muziek was tien keer beter...van Duran Duran tot aan Level 42, de series waren ook leuker...the love boat, dynasty en dallas...wow daar bleef je voor thuis.

Breng me aub terug naar de jaren 80, ik heb het er nog vaak met mijn man erover hoe bijzonder het was en hoe snel alles is veranderd!


Ja en die auto's vond ik ook leuk om te zien.... Ze waren gewoon allemaal vierkant maar toch erg in trek.... En 240D was toen een superdeluxe auto

18-06-2008, 16:45



Citaat door RENTMEESTER:
Bestaat dat nog? Ik heb dat sinds toen niet meer gezien...



denk dt wel hoor

de leuke tijden nu ist alleen maar bling bling

18-06-2008, 16:46

Citaat door NajibsLiefje:
Die heb ik nog steeds op zolder



Ja?? Grappig Je had ze echt in die felle kleuren...

18-06-2008, 16:57
Jaren'80 waren idd leuke tijden, mooie herinneringen.......

Kennen jullie Airwolf nog of Knightrider?.......

Oh ja en deze
http://youtube.com/watch?v=Z8RI8MRVK0Q

Pagina's : [1] 2 3 4