Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik wil mijn tanden laten bleken!!!!!



Pagina's : [1] 2

18-06-2008, 15:39
aselaam aleikoem,

Mijn titel spreekt boekdelen Ik wil heel graag mijn tanden laten witten.
Ik heb vernomen dat er een praktijk in utrecht gevestigd is en deze behandeling uitvoeren tegen een tarief van 150 euro. Na een tijdje gezocht te hebben, heb ik de site gevonden en het lijkt mij betrouwbaar.
In amstelveen heb je er ook 1, maar mijn vraag luid alsvolgt : Wie heeft reeds een behandeling ondergaan bij 1 van deze twee praktijken , mag ook een andere zijn en heb je een goede resultaat gekregen

HELP ME OUTT

aleikoem selaaam warahmutlah wbaaraktoehoe

18-06-2008, 15:42


Tanden bleken? ... is dat wat er bedoelt wordt in de koran met het poleisten van tanden... Zo ja.. doe het niet.. want een islamitische vrouw die haar tanden poleist wordt vervloekt door Allah ta3ala

Gewoon een advies hoor.. niet aanvallend bedoelt..

18-06-2008, 15:48
nee, dat weet ik oegtie, maar ik bedoel niet het poleisten van de tanden. Het geld ook voor het vijlen van je tanden, maar dat is weer wat anders.
Het witten van je tanden d.m.v. rembrand methode bijvoorbeeld
Aanvallend ahahh natuurlijk niet, het is de taak van elke moslim om de ander te onderwijzen moge allah swt je belonen inshallah
aleikoem selaam warahmutlah wabaraaktoehoe

18-06-2008, 15:59
ik wil het ook gaan doen,hoorde dat er ook een praktijk in ALMERE gevestigd,die het ook voor 150 euro doet,de white compayne ofzoiets,weet iemand hier meer over?

18-06-2008, 16:14



Citaat door big_eyes:
nee, dat weet ik oegtie, maar ik bedoel niet het poleisten van de tanden. Het geld ook voor het vijlen van je tanden, maar dat is weer wat anders.
Het witten van je tanden d.m.v. rembrand methode bijvoorbeeld
Aanvallend ahahh natuurlijk niet, het is de taak van elke moslim om de ander te onderwijzen moge allah swt je belonen inshallah
aleikoem selaam warahmutlah wabaraaktoehoe



18-06-2008, 16:18
Aaaan je tandarst navragen raad ik je aan xx

18-06-2008, 16:22

Citaat door big_eyes:
aselaam aleikoem,

Mijn titel spreekt boekdelen Ik wil heel graag mijn tanden laten witten.
Ik heb vernomen dat er een praktijk in utrecht gevestigd is en deze behandeling uitvoeren tegen een tarief van 150 euro. Na een tijdje gezocht te hebben, heb ik de site gevonden en het lijkt mij betrouwbaar.
In amstelveen heb je er ook 1, maar mijn vraag luid alsvolgt : Wie heeft reeds een behandeling ondergaan bij 1 van deze twee praktijken , mag ook een andere zijn en heb je een goede resultaat gekregen

HELP ME OUTT

aleikoem selaaam warahmutlah wbaaraktoehoe


Mijn tante heeft het gedaan in Utrecht en het resultaat is

18-06-2008, 19:22
Er zit ook 1 in Amsterdam voor 100 euro....

hier heb je de website..( heb verder geen ervaring mee)

http://prins-hendrik-clinic-adam.tc24.nl/g1640146?gclid=CO7Ak9i0_pMCFSNPMAodQnpSVw

19-06-2008, 19:05
shukran allemaal voor jullie reacties,

19-06-2008, 21:19
En heb je al een afspraak kunnen maken, ik had gebeld naar die van amsterdam, maar het zit tot nu toe vol!..ze had plek voor me in juni, de 4e..maar ik wil nu ahahha..maar schijnt nog 1 te zijn die doet het voor 30 euro meer..130 euro..pearl nog wat, die zit een beetje door heel het land..

19-06-2008, 21:28

Citaat door lovelywoman:
ik wil het ook gaan doen,hoorde dat er ook een praktijk in ALMERE gevestigd,die het ook voor 150 euro doet,de white compayne ofzoiets,weet iemand hier meer over?


, daar ben ik vorig jaar geweest. Het is een hele aardige vrouw!

topic startster; Doen, je ziet het echt. Heerlijk mooie schone, witte tanden. Ik heb het nagevraagd bij mijn tandarts, en zij zei dat je het voor het geld zeker moest doen. En dat zij het zelf ook wilde gaan doen. Conclusie; DOEN!..hihi...

Alleen is het wel zo, dat het het niet héél lang "wit" blijft. Ik ben zelf vorig jaar september geweest, en ga volgende week weer. Zo geel zijn mijn tanden nou ook weer niet, maar goed 'k ben benieuwd hoe wit mijn tanden dit keer worden.

19-06-2008, 21:35

Citaat door berberine:
, daar ben ik vorig jaar geweest. Het is een hele aardige vrouw!

topic startster; Doen, je ziet het echt. Heerlijk mooie schone, witte tanden. Ik heb het nagevraagd bij mijn tandarts, en zij zei dat je het voor het geld zeker moest doen. En dat zij het zelf ook wilde gaan doen. Conclusie; DOEN!..hihi...

Alleen is het wel zo, dat het het niet héél lang "wit" blijft. Ik ben zelf vorig jaar september geweest, en ga volgende week weer. Zo geel zijn mijn tanden nou ook weer niet, maar goed 'k ben benieuwd hoe wit mijn tanden dit keer worden.



die heb je ook in Denhaag, ben er ook geweest toen, was wel een aanrader ja, en verbaasd me dat het nog steeds voor 150 euro is..want die actie was echt tijd terug.

19-06-2008, 22:00


ik wou nm tanden ook gaan bleken, maar mn tandarts zegt je kan het niet zo maar doen hangt af van je tandvlees enzz. maar ja ik begin er niet aan

20-06-2008, 15:29

Citaat door berberine:
, daar ben ik vorig jaar geweest. Het is een hele aardige vrouw!

topic startster; Doen, je ziet het echt. Heerlijk mooie schone, witte tanden. Ik heb het nagevraagd bij mijn tandarts, en zij zei dat je het voor het geld zeker moest doen. En dat zij het zelf ook wilde gaan doen. Conclusie; DOEN!..hihi...

Alleen is het wel zo, dat het het niet héél lang "wit" blijft. Ik ben zelf vorig jaar september geweest, en ga volgende week weer. Zo geel zijn mijn tanden nou ook weer niet, maar goed 'k ben benieuwd hoe wit mijn tanden dit keer worden.


hey hoelang blijft het wit als ik vragen mag?

20-06-2008, 16:06
ik krijg ze tot m'n 21ste vergoed bij m'n tandarts.


De White Smile Company, is inderdaad echt goed!

check dit even: http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2007/maart/The_White_Smile_Company

graag gedaan.

Pagina's : [1] 2