Bekijk volle/desktop versie : Dit Kan Toch Ook...



09-01-2004, 13:38
[GLOW=red]Hoi allemaal[/GLOW]

Het is lang geleden dat ik Yasmina nog heb bezocht maar nu verschoot ik toch echt wel een beetje!!!!!!!!!!!!!!! Woelah

Al die commentaar op de marokaanse meisjes??? What the piep is that goed voor??

Het lijkt wel of het standaard marokaans meisje een ECHTE xxxx is??
Er bestaan toch ook meisjes zoals mij

(die geen hoofddoek dragen,
die wel bidden,
die zichzelf en hun ouders respecteren

MAAR
die houden van plezier maken met vriendinnen (bv.bioscoop, winkelen)
die soms wel een beetje flirten ofzo je weet wel maar die toch op tijd stoppen!

EN DIE NOG NOOIT EEN JONGEN HEBBEN GEKUST OFZO


BESTAAN DEZE MEISJES NOG OF BEN IK DE LAATSTE




09-01-2004, 13:48


Je moet je er niks van aantrekken wat er staat, soms word ik ook gek als ik weer iets heel negatiefs lees over de marokkaanse meiden. Zolang je weet dat je geen verkeerde dingen doet, het belangrijkste is dat Allah over je beoordeelt en niet je buurman of buurvrouw.

09-01-2004, 13:51
..ik negeer het altijd..voel me niet aangesproken.....en als iemand drmee zit ...zijn probleem toch....

09-01-2004, 13:58
MISSCHIEN WEL MAAR JA....

HET ZIJN WEL GEMENE dingen precies of alé wij zijn goedkoop
En die jongens dan, die zowel van VOOR als van ACHTER met elk Nederlands, Belgisch, Surinaams, Afrikaans meisje die ze tegenkomen hebben ge ... DIE

DIE ZIJN HEILIG
DIE MOGEN DAT

Hahahahahahhaha life Sucks (sometimes hé )

09-01-2004, 15:40


SCHOOL IS GEDAAN

DOEI

09-01-2004, 16:13
het zijn er altijd maar een paar die het voor de rest verpesten

09-01-2004, 19:45
nousria, wat heeft het voor nut om te bidden, maar geen hoofddoek te dragen ? kan je me dat uitleggen ? en niet zo'n standeaardreactie van meisjes als: "geloof zit van binnen en niet van buiten, dus hoofddoek hoeft niet". als je je aan de ene regel in de islam houdt (door te bidden), waarom dan niet aan de andere regel (door hoofddoek te dragen) ? niet aanvallend bedoeld trouwens, gewoon een vraagje

09-01-2004, 19:54
Weet gewoon wie jezelf bent, en hoeveel je waard bent. Als je dat op een rijtje hebt, dan zijn al je problemen opgelost.

09-01-2004, 20:35

Citaat:
Origineel gepost door temsemni
nousria, wat heeft het voor nut om te bidden, maar geen hoofddoek te dragen ? kan je me dat uitleggen ? en niet zo'n standeaardreactie van meisjes als: "geloof zit van binnen en niet van buiten, dus hoofddoek hoeft niet". als je je aan de ene regel in de islam houdt (door te bidden), waarom dan niet aan de andere regel (door hoofddoek te dragen) ? niet aanvallend bedoeld trouwens, gewoon een vraagje
Hmm Wel iets om over na te denken..

09-01-2004, 20:40

Citaat:
Origineel gepost door temsemni
nousria, wat heeft het voor nut om te bidden, maar geen hoofddoek te dragen ? kan je me dat uitleggen ? en niet zo'n standeaardreactie van meisjes als: "geloof zit van binnen en niet van buiten, dus hoofddoek hoeft niet". als je je aan de ene regel in de islam houdt (door te bidden), waarom dan niet aan de andere regel (door hoofddoek te dragen) ? niet aanvallend bedoeld trouwens, gewoon een vraagje
Het nut er van is de verplichting ervan.

Als je moeite hebt om je aan een andere regel te houden betekend dat nog niet dat je alle regels aan je laars moet lappen.

09-01-2004, 20:42

Citaat:
Origineel gepost door Nousria
[GLOW=red]Hoi allemaal[/GLOW]

Het is lang geleden dat ik Yasmina nog heb bezocht maar nu verschoot ik toch echt wel een beetje!!!!!!!!!!!!!!! Woelah

Al die commentaar op de marokaanse meisjes??? What the piep is that goed voor??

Het lijkt wel of het standaard marokaans meisje een ECHTE xxxx is??
Er bestaan toch ook meisjes zoals mij

(die geen hoofddoek dragen,
die wel bidden,
die zichzelf en hun ouders respecteren

MAAR
die houden van plezier maken met vriendinnen (bv.bioscoop, winkelen)
die soms wel een beetje flirten ofzo je weet wel maar die toch op tijd stoppen!

EN DIE NOG NOOIT EEN JONGEN HEBBEN GEKUST OFZO


BESTAAN DEZE MEISJES NOG OF BEN IK DE LAATSTE



waarom ben je zo zeker van je????????????????





09-01-2004, 20:45
Het gaat niet om jou Nousria...maar om die regelrechte hoe.ren!

09-01-2004, 20:48


ze zijn er wel genoeg zelfs......maar die zie je niet zo gauw. Aangezien zij bezig zijn met belangerijkere zaken dan buiten zwerven.