Bekijk volle/desktop versie : rijbewijs tips........



Pagina's : [1] 2 3

17-06-2008, 19:44
salaam meiden....... drop hier jullie rijbewijs tips, en dan met name praktijkexamen, wil weer beginnen inchallah maar zie er best tegenop en dat begint niet al te best denk ik

17-06-2008, 19:53



Citaat door NajibsLiefje:
Uhm vraag maar raak

Als je van rijbaan wilt wisselen of afslaan, altijd binnenspiegel, buitenspiegel, over je schouder kijken.

Nooit gelijk plats boem op de rem, anders knalt iemand zo achterop dus altijd binnen spiegel checken.

Optrekken in z'n 1, dan 2, dan 3

Altijd goed op de borden letten....

Wat wil je nog weten??



haha oke zover was ik al, kan namelijk al heel goed rijden, maar kan dat stomme papiertje maar niet binnenkrijgen

17-06-2008, 19:56
Je vult vooraf aan het examen samen met je rij-instructeur een zelfreflectie formulier in. Op deze punten word extra goed gelet omdat je zelf aangeeft hoe goed of slecht je erin bent. Dus dat zijn de punten waar je extra op moet focussen. Heb je dat formulier al eens gezien?

17-06-2008, 19:59

Citaat door een_Rotterdamse:
Je vult vooraf aan het examen samen met je rij-instructeur een zelfreflectie formulier in. Op deze punten word extra goed gelet omdat je zelf aangeeft hoe goed of slecht je erin bent. Dus dat zijn de punten waar je extra op moet focussen. Heb je dat formulier al eens gezien?



nee dit heb ik dus nooit gekregen, ik wil nu er alles aan doen om het te halen

17-06-2008, 20:01


ik heb nu mijn twingste les al moet ik al een aanvraag doen?

17-06-2008, 20:01
ben op zich niet zenuwachtig tijdens het rijden om toch op de een of andere manier zak ik subhanAllah, ken tig mensen waarvan ik nooit had gedacht dat ze het in 1/2 keer zouden halen maar toch is het wel het geval machAllah!

17-06-2008, 20:03

Citaat door paradijs79:
nee dit heb ik dus nooit gekregen, ik wil nu er alles aan doen om het te halen



Dat formulier vul je meestal een dag voor op de dag van het examen in samen met je instructeur. Moet het is wel zo netjes om samen van te voren even de punten door te nemen. Ik hoop dat je al wel weet hoe je zelfstandig van het ene naar het andere coordinatiepunt moet rijden. Ik welke stad leg je het examen af?

Wacht, ik zal effe de vragen hier voor je plaatsen. Moet effe het formulier downloaden!

17-06-2008, 20:04

Citaat door jemaa:
ik heb nu mijn twingste les al moet ik al een aanvraag doen?


Dat doet je rijschool voor je. Hoef je je verder niet druk om te maken. En als je wilt kun je op korte termijn al examen doen als je er klaar voor bent. Maar dat moet je met je instructeur bespreken.

17-06-2008, 20:05

Citaat door paradijs79:
ben op zich niet zenuwachtig tijdens het rijden om toch op de een of andere manier zak ik subhanAllah, ken tig mensen waarvan ik nooit had gedacht dat ze het in 1/2 keer zouden halen maar toch is het wel het geval machAllah!


Hoe vaak heb je al examen gedaan? En ook al het nieuwe examen of alleen nog het oude examen?

17-06-2008, 20:07

Citaat door een_Rotterdamse:
Dat doet je rijschool voor je. Hoef je je verder niet druk om te maken. En als je wilt kun je op korte termijn al examen doen als je er klaar voor bent. Maar dat moet je met je instructeur bespreken.

oke bedankt

17-06-2008, 20:16

Citaat door een_Rotterdamse:
Hoe vaak heb je al examen gedaan? En ook al het nieuwe examen of alleen nog het oude examen?



wil je niet weten joh, maar heb dus al 6 keer afgereden maar weloe, ben een tijd gestopt, want had het helemaal gehad en nu wil ik het weer oppakken dus vandaar ...............

17-06-2008, 20:17
Ik zou dat formulier ook willen zien, rotterdamse.

Ik rijd volgende week af insha allah. Hoop dat dat de 3e en laatste keer wordt.

17-06-2008, 20:19



Citaat door paradijs79:
wil je niet weten joh, maar heb dus al 6 keer afgereden maar weloe, ben een tijd gestopt, want had het helemaal gehad en nu wil ik het weer oppakken dus vandaar ...............



Via het BNOR en nog niet geslaagd?

17-06-2008, 20:19

Citaat door mtiouia1988:
Ik zou dat formulier ook willen zien, rotterdamse.

Ik rijd volgende week af insha allah. Hoop dat dat de 3e en laatste keer wordt.


3 keer scheepsrecht. Incha'allah zul je het halen. Ik zal even de vragen hier plaatsen.

17-06-2008, 20:21

Citaat door een_Rotterdamse:
Via het BNOR en nog niet geslaagd?



ja erg he, naar mijn idee rijd ik goed maar ze hebben altijd wel wat dus zie er weer erg tegenop

Pagina's : [1] 2 3