Bekijk volle/desktop versie : Mijn grote voorbeeld Soumia Kick/Thaibokster!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-06-2008, 18:43

Ze boks, ze zingt, ze acteert & ze presenteert!!
Damn good!

Hoop ooit tegen haar te mogen vechten..






17-06-2008, 18:46



Citaat door Low:

Ze boks, ze zingt, ze acteert & ze presenteert!!
Damn good!

Hoop ooit tegen haar te vechten..







Jou grote voorbeeld?

Kijken of zij nog steeds jou grote voorbeeld is op de dag dat je Allah swt tegenkomt.

17-06-2008, 18:54

Citaat door Aheboej_N_Arif:
Jou grote voorbeeld?

Kijken of zij nog steeds jou grote voorbeeld is op de dag dat je Allah swt tegenkomt.



ze is en blijft mijn grote voorbeeld tot ik haar versla in een gevecht jij gaat te diep met je reactie ik ben een moslima ik bid en behandel me mede mensen met respect ik doneer de helft van het geld dat ik verdien bij elk wedstrijd voor de armen en weet dat wat ik nu doe niet perfect is maar met mn goede daden zal ik allah swt om vergevenis vragen want dit is mijn doel one's a fighter alway's a fighter not every body is perfect! not eaven you!!!


17-06-2008, 18:56
lahster zij mij voorbeeld

Shoumisha is mijn grote voorbeeld

17-06-2008, 18:56



Citaat door Low:

ze is en blijft mijn grote voorbeeld tot ik haar versla in een gevecht jij gaat te diep met je reactie ik ben een moslima ik bid en behandel me mede mensen met respect ik doneer de helft van het geld dat ik verdien bij elk wedstrijd voor de armen en weet dat wat ik nu doe niet perfect is maar met mn goede daden zal ik allah swt om vergevenis vragen want dit is mijn doel one's a fighter alway's a fighter not every body is perfect! not eaven you!!!



Het is haram om te kickboxen dat moet je ook wel weten.

17-06-2008, 19:00

Citaat door leipe_nadoria:
Het is haram om te kickboxen dat moet je ook wel weten.


fotos verzamelen van leden ook

17-06-2008, 19:00

Citaat door Knuflook:
fotos verzamelen van leden ook


Dat doe ik niet

17-06-2008, 19:01
hahahah wat een voorbeeld pffff

17-06-2008, 19:02
Het staat nergens in de koran, Soetra staat er in maar mijn lichaam is bedekt!!! en IK word er voor gestraft niet jij of iemand anders!!!

17-06-2008, 19:03

Citaat door Low:
Het staat nergens in de koran, Soetra staat er in maar mijn lichaam is bedekt!!! en IK word er voor gestraft niet jij of iemand anders!!!



maar mensen mogen tog zeggenw at ze ervan vinden
anders moest je ook geen topic openen

17-06-2008, 19:04
je kan wel negatiefe reacties hebben maar ja iedreen heeft vast wel een voorbeeld...en ja rasoel swt is onze EGTE grote voorbeeld van ons allemaal maar nogmaals nobody is perfect dus kom niet scheinheilig doen!!

17-06-2008, 19:04

Citaat door leipe_nadoria:
Dat doe ik niet


maak Allah swt dat maar wijs meid

mij hoef je niets te laten geloven

17-06-2008, 19:05


IEDREENS MENING EN REACTIE IS WELKOM maja ik geef ook MIJN mening en feiten.


17-06-2008, 19:06

Citaat door Low:
je kan wel negatiefe reacties hebben maar ja iedreen heeft vast wel een voorbeeld...en ja rasoel swt is onze EGTE grote voorbeeld van ons allemaal maar nogmaals nobody is perfect dus kom niet scheinheilig doen!!



nee tuurljk is niemand perfect en duhhh grote voorbeeld

maar een vraagje
mag je tijdens wedstrijden bedekt zijn?

17-06-2008, 19:13

Citaat door Knuflook:
maak Allah swt dat maar wijs meid

mij hoef je niets te laten geloven



Je hoeft het ook niet te geloven.

Deed het wel een tijdje moge Allah me daarvoor vergeven voor de rest heb k niets te melden

Pagina's : [1] 2 3 4 5