Bekijk volle/desktop versie : Een hond?



Pagina's : [1] 2 3 4

17-06-2008, 14:54
Zijn er mensen hier die een hond hebben? Zoja, leef die binnen of buitenshuis? Wat voor hond is het?

17-06-2008, 14:54


Ik WIL een hond. Duitse herder.


17-06-2008, 14:58
honden die ruiken aan andere honden hun poepertjes en likken aan ontlasting van andere dieren, je mag ze maar 1x in de zoveel tijd wassen etc etc

leuke, trouwe beesten.. maar zooooooooo ranzig

Nee voor mij geen hond.


17-06-2008, 14:59
Ik heb een lieve hondje

17-06-2008, 15:00



Citaat door Super_Nina:

Ik WIL een hond. Duitse herder.



Ga je er een nemen?

17-06-2008, 15:01

Citaat door LadyRabat:
honden die ruiken aan andere honden hun poepertjes en likken aan ontlasting van andere dieren, je mag ze maar 1x in de zoveel tijd wassen etc etc

leuke, trouwe beesten.. maar zooooooooo ranzig

Nee voor mij geen hond.



Haha, dat zijn de nadelen ervan, maar wanneer je een puppy van 4 weken in je armen hebt kan je geen nee meer zeggen, geloof me.. Net een kleine baby, zelfde liefde en aandacht nodig, misschien zelfs wel meer. Pieperds.

17-06-2008, 15:01

Citaat door K_Nour:
Ga je er een nemen?


Mocht ik ergens op den buiten gaan wonen inshallah, zeker weten (als bescherming) en niet als troeteldier. Dat zijn 1 van de beste honden.


17-06-2008, 15:02

Citaat door Gypsymeid:
Ik heb een lieve hondje


Wat voor een?

17-06-2008, 15:02

Citaat door Super_Nina:

Mocht ik ergens op den buiten gaan wonen inshallah, zeker weten (als bescherming) en niet als troeteldier. Dat zijn 1 van de beste honden.




Ook alleen dan is het toegestaan idd.

17-06-2008, 15:03
Een kruising tussen een duitse herder en een stafford, maar hij lijkt op een herder. We doen hem trouwens weg, iemand interesse

17-06-2008, 15:04

Citaat door K_Nour:
Haha, dat zijn de nadelen ervan, maar wanneer je een puppy van 4 weken in je armen hebt kan je geen nee meer zeggen, geloof me.. Net een kleine baby, zelfde liefde en aandacht nodig, misschien zelfs wel meer. Pieperds.


Mn vriendin had een amerikaanse stefferd (weet ik veel hoe je dat ras schrijft ) die kende ik al sinds dat ie een puppy was.. echt dat was zooooo een schatje he..

iedereen scheet in zn broek voor dat beest, maar het was gewoon een nerd.. deed geen vlieg kwaad.. maar ja dat weet de buitenwereld niet

tot de dag van vandaag als ik em nog zie en em aanroep vanaf de verte.. dat beest komt aaaaaanrennen alsof zn leven dr vanaf hangt.. echt zoooo een skattie..

Maar vind em nog steeds een viezerd.. daar niet van

17-06-2008, 15:04

Citaat door Gypsymeid:
Een kruising tussen een duitse herder en een stafford, maar hij lijkt op een herder. We doen hem trouwens weg, iemand interesse


Mooi, maar waarom doe je hem weg?

17-06-2008, 15:05



Citaat door LadyRabat:
Mn vriendin had een amerikaanse stefferd (weet ik veel hoe je dat ras schrijft ) die kende ik al sinds dat ie een puppy was.. echt dat was zooooo een schatje he..

iedereen scheet in zn broek voor dat beest, maar het was gewoon een nerd.. deed geen vlieg kwaad.. maar ja dat weet de buitenwereld niet

tot de dag van vandaag als ik em nog zie en em aanroep vanaf de verte.. dat beest komt aaaaaanrennen alsof zn leven dr vanaf hangt.. echt zoooo een skattie..

Maar vind em nog steeds een viezerd.. daar niet van


Zijn lieve beesten eh? Ook echt trouw, Stefford is idd niet gevaarlijk, echte nerdjes. Pittbuls daarentegen kúnnen gevaarlijk zijn, maar als je ze de goede opvoeding geeft zijn het ook echte lieverds.

17-06-2008, 15:08
ieggggggg tfoee honden yeah 3oek

17-06-2008, 15:09
Omdat ie niet de aandacht krijgt die hij verdient, zoals 4x per dag uitlaten en hondenrenbaan e.d. Vinden we zielig, we zijn nu gewoon veel vaker weg dan voorheen.

Pagina's : [1] 2 3 4