Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie gebruikt er wenkbrauw GEL



16-06-2008, 21:50
Ik heb het een aantal maanden gebruikt en als ik op foto's kijk dan merk ik dat ik daarvoor vollere wenkbrauwen had. Ik heb die gel net uit het balkon gegooid. Zo boos ben ik gewoon!

16-06-2008, 21:52



Citaat door OuJda_:
Ik heb het een aantal maanden gebruikt en als ik op foto's kijk dan merk ik dat ik daarvoor vollere wenkbrauwen had. Ik heb die gel net uit het balkon gegooid. Zo boos ben ik gewoon!

Ik snap het niet. Die gel boekte dus een goede resultaat, en jij hebt 'm weggegooid omdat je boos bent?

Vertel, why are you so angry .

16-06-2008, 21:54

Citaat door moOie_mOker:
Ik snap het niet. Die gel boekte dus een goede resultaat, en jij hebt 'm weggegooid omdat je boos bent?

Vertel, why are you so angry .



Nee, sinds ik het gebruik merk ik dat mijn wenkbrauwen lichter zijn geworden, en in die gel zag ik heel veel haartjes, dus ze vallen er langzaam uit, hoe langer je het gebruikt hoe erger denk ik

16-06-2008, 21:55
hahahaha omdat ze zeker dunnen wenkbrauwen ervan heeft gekregen mohiem ik gebruik het ook en heb ook een gel mascara voor me wimpers.
zie het verschil niet:S of komt het nog:P:P van welke merk gebruik je het?

16-06-2008, 21:57



Citaat door OuJda_:
Nee, sinds ik het gebruik merk ik dat mijn wenkbrauwen lichter zijn geworden, en in die gel zag ik heel veel haartjes, dus ze vallen er langzaam uit, hoe langer je het gebruikt hoe erger denk ik

Ewa ja, meid. Kun je je wenkbrauwen dan niet beter gewoon wat donkerder kleuren als je ze "voller" wilt hebben? Dan lijken ze toch voller?

16-06-2008, 21:59

Citaat door martilia__:
hahahaha omdat ze zeker dunnen wenkbrauwen ervan heeft gekregen mohiem ik gebruik het ook en heb ook een gel mascara voor me wimpers.
zie het verschil niet:S of komt het nog:P:P van welke merk gebruik je het?



Nee, het is echt best wel dik, het is geen olie product zoals die talika olie, deze gel die ik voor mijn wenkbrauwen gebruikte is om het in vorm te houden, van de body shop,

16-06-2008, 22:00
Ya het klopt ik heb het ook weggegooid:S ze voelen gewoon dan zo droog als je het opdoet Ieelg:S

16-06-2008, 22:00

Citaat door moOie_mOker:
Ewa ja, meid. Kun je je wenkbrauwen dan niet beter gewoon wat donkerder kleuren als je ze "voller" wilt hebben? Dan lijken ze toch voller?


NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je begrijpt me niet, mijn wenkbrauwen zijn goed zo, die gel is er om je wenkbrauwen in vorm te houden, het is doorzichtig spul, kleurloos, snap je m

16-06-2008, 22:01

Citaat door didemciQ:
Hallo Sgat

Ya het klopt ik heb het ook weggegooid:S ze voelen gewoon dan zo droog als je het opdoet Ieelg:S



Ja klopt, een beetje vies zelfs, plakkerige gel ieuww

16-06-2008, 22:04
Ik wist niet eens dat dat bestond.

16-06-2008, 22:05
Perfect spul hoor.