Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen zijn trendsetters...Net op het nieuws geweest!

Pagina's : 1 2 [3] 4

09-01-2004, 19:12
????¿¿¿

10-01-2004, 00:33

Citaat:
Origineel gepost door m0cr0dushi
0w gaat het bij j0u daar 0m,zegt mij naam ietsz 0ver mij inh0ud....????

Als je n0u nie z0 snel was 0m met je c0nclusies 0p me af te gaan dan kan ik je vertellen dat ik deze nickname nie zelf heb gemaakt!!!!!!

xjeetjuhx mensen die 0ordelen...DaMnsz wat heb ik daar een hekel aan!
ik heb nergens een oordeel over gelaten of een conclusie getrokken

nice try

10-01-2004, 11:25
jah het lijkt cker alleen maar zo:tja wat verwacht je van iemand die zich mocrodushi noemt ...???

je 0ordeelt me 0m mij name...maah maakt mij niet uit,ik ligh er niet wakker van

Succes in het verdere leven!!

peaceeee

Im 0ut

10-01-2004, 14:13

Citaat:
Origineel gepost door prettyface
Wat je trendsetters noemt,

ze lopen allemaal op van die belachelijke allstars gympen met alle kleuren v/d regenboog, dragen 10 kilo aan kettingen, en die kapsels van ze zijn regelrecht uit pokémon gehaald. Legerbroeken, strakke shirtjes in allerlei kleuren etc etc...

Ze doen niet, totaal niet.
je weet het verschil niet tussen trendsetter (meer objectief) zijn en trendy/stijl (subjectief) zijn/hebben. Zij zeggen net zo goed over anderen dat ze niet doen. Feit dat je wel of geen stijl hebt (kwestie van smaak) wil niets zeggen over het trendsetter zijn.

denk na voordat je iets roept

10-01-2004, 14:52

de meeste kleden zich goed en sommige willen het maar lukt niet altijd

10-01-2004, 14:54
jullie hebben het verkeerd begrepen!!
ik ben hier de trendsetter jullie zijn volgelingen

10-01-2004, 23:20
Marokkaanse jongeren zijn geen trendsetters... een trendsetter is iemand die iets totaals nieuws laat zien en daardoor ook bepaalde volgelingen in meeneemt...
Marokkaanse jongeren geven wel twee keer zoveel geld uit aan kleding ed. dan de autochone jongeren... In zoverre kun je zeggen dat de Marokkaanse jongeren meedoen met de mode op een bepaald niveau en dat deze niveau hoger is dan de autochtone jongeren...
Dus geen trendsetters, maar wel zeker bewust van de mode...

Sammieeeeeeeeeeeee

10-01-2004, 23:23

Citaat:
Origineel gepost door lalasamia_35
Marokkaanse jongeren zijn geen trendsetters... een trendsetter is iemand die iets totaals nieuws laat zien en daardoor ook bepaalde volgelingen in meeneemt...
Marokkaanse jongeren geven wel twee keer zoveel geld uit aan kleding ed. dan de autochone jongeren... In zoverre kun je zeggen dat de Marokkaanse jongeren meedoen met de mode op een bepaald niveau en dat deze niveau hoger is dan de autochtone jongeren...

Sammieeeeeeeeeeeee
jij hebt het begrepen!

10-01-2004, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door sahira
jij hebt het begrepen!
thank you! zo te zien jij ook...

Sammieeeeeeeeeee

11-01-2004, 00:35

Citaat:

Sammieeeeeeeeeeeee

11-01-2004, 00:40

Citaat:

Sammieeeeeeeeeeeee
Is mij bij mij in de buurt nog niet echt opgevallen...

11-01-2004, 20:50
ja mijn vader ook die draagt een djellaba van armani
elbelgha''s van nike
en een wollen muts van hugo boss.

mijn oom is best jaloers op hem want hij houd het bij rucanor,levis en bristol schoenen.

31-07-2012, 03:03

Marokkaanse jongens zijn rotzooi ze3ma trendzetters. Trendzetten in het overvallen en dealen ja.

31-07-2012, 03:17
Ik heb het 'net' ook gezien, alleen is net dan wel 8,5 jaar geleden

31-07-2012, 03:31
Nog steeds mod hier?

Pagina's : 1 2 [3] 4