Bekijk volle/desktop versie : Wat wil deze droom zeggen?



16-06-2008, 15:29


_ Nou, ik droomde dat ik op de Pc zat en me moeder kwam achter me staan en vroeg me wie die jongen was met wie ik sprak. Ik zei dat hij me hand zou komen vragen. Me moeder helemaal blij enzo. Voor ik het wist waren me haren opgestoken, had ik een witte jurk aan en zag ik er prachtig uit. Ik kwam een kamer binnen, het was me verloving. Het was in het huis van hele goede kennissen van me ( buren die bij me om hoek wonen ), maar in mijn droom voelde het aan als me eigen huis. Nou, iedereen lachtte naar me en ik ging zitten. De bruidegom kwam binnen met zijn moeder aan zijn zij en al ze zussen enzo. In mijn droom wist ik dat hij geen vader had. Ik kon iedereen zien behalve zijn gezicht. Hij kwam naar me, gaf me bloemen, kuste me op me voorhoofd. En nog steeds kon ik ze gezicht niet zien. Plots was de droom afgelopen.


Nou, heb gelezen dat een witte jurk in je droom geluk betekent,
maar als er mensen in je droom naar je lachen is het juist NIET goed,
dus ik kom binnen in die kamer met witte jurk en mensen lachen naar me,
dus een geluk bij een ongeluk. Me oma zegt dat er mensen me pijn zullen willen doen. Ook het feit dat ik zijn gezicht niet kon zien ( bruidegom ) betekent denk ik dat er iemand nieuw in me leven zal komen ( daarom kan ik ze gezicht nog niet zien ).

Maar wie kan me meer uitleggen? En ook het feit dat hij geen vader heeft?


Hartelijk bedankt,








Ps - En wat betekent het als je droomt dat je kleine soort van krokodilletjes opblaast. Iemand die ik ken had het namelijk gedroomd en had ooit ergens gelezen dat dat ook teken is,

13-07-2008, 11:55


dromen kunnen niet zomaar ff worden uitgelegd ukthi...en al helemaal niet door m.nl-bezoekertjes..ik raad u aan hier niet teveel mee bezig te zijn..

13-07-2008, 12:14
Salaam Aleykoum warahmatoullah wa barakatouh,

Niet elke droom heeft een betekenis voor de rest ben ik het eens met Souad_M.

13-07-2008, 13:20
na'am..mensen denken dat dit iets makkelijks is..echter hebben slechts weinig mensen deze gave gekregen van Allah tabaraka wa Ta'ala! Ook dat boekje uitleg van dromen, is een en al onbetrouwbaar!lakien ghayr insha Allah, moge Allah ons leiden!