Bekijk volle/desktop versie : Mensen die hun ouders gek maken



Pagina's : [1] 2

16-06-2008, 14:53
Om ff op te scheppen bij vrienden.. Je vrienden raak je ooit kwijt maar je ouders zullen je altijd blijven vergeven wat je ook hebt gedaan..

Je vrienden niet.. Ze zijn altijd wel uit op iets wat je bezit..

Wat vinden de m.nl leden hiervan..??



Er zijn zo weinig topics over ouders dus hier open ik een paar.. Mensen praten alleen over lullen en kutten die ze ahterna lopen.. We vergeten onze ouders..

16-06-2008, 14:55



Citaat door Inthesky:
Om ff op te scheppen bij vrienden.. Je vrienden raak je ooit kwijt maar je ouders zullen je altijd blijven vergeven wat je ook hebt gedaan..

Je vrienden niet.. Ze zijn altijd wel uit op iets wat je bezit..

Wat vinden de m.nl leden hiervan..??



Er zijn zo weinig topics over ouders dus hier open ik een paar.. Mensen praten alleen over lullen en kutten die ze ahterna lopen.. We vergeten onze ouders..


sletjes bijvoorbeeld doen hun ouders veel pijn

16-06-2008, 14:56
vrienden bestaan niet
ouders op nr 1

16-06-2008, 14:58
Ik denk zozeer dat sommige ouders zo machteloos dat ze gewoon die kinderen hun eigen gang laten gaan.

16-06-2008, 15:00


Je hebt gelijk. Onze ouders hebben voor ons gezorgd vanaf 't moment dat wij het levenslicht hebben gezien. Zij geven jou de oprechte liefde en warmte, schenken je alles om jezelf tot een succesvolle persoon te ontwikkelen,zodat zij trots kunnen zijn op de opvoeding.

Helaas gebeurt het weleens dat ondanks alles kinderen hun ouders aan de kant zetten.

16-06-2008, 15:03

Citaat door Rwiena_boy:
sletjes bijvoorbeeld doen hun ouders veel pijn




sletjes die verlaten ouders voor bokito.. Maar bokito die dupmt ze altijd en dan zitten ze daar met grote rode zee..

16-06-2008, 15:03

Citaat door safae_meknesia:
Je hebt gelijk. Onze ouders hebben voor ons gezorgd vanaf 't moment dat wij het levenslicht hebben gezien. Zij geven jou de oprechte liefde en warmte, schenken je alles om jezelf tot een succesvolle persoon te ontwikkelen,zodat zij trots kunnen zijn op de opvoeding.

Helaas gebeurt het weleens dat ondanks alles kinderen hun ouders aan de kant zetten.








Jij snapt het

16-06-2008, 15:04

Citaat door Inthesky:
sletjes die verlaten ouders voor bokito.. Maar bokito die dupmt ze altijd en dan zitten ze daar met grote rode zee..




bokito sloopt rode zee..


16-06-2008, 15:06

Citaat door Inthesky:




Jij snapt het


Shokrane!
Blij dat jij er ook zo over denkt. Onze ouders zijn het licht van onze ogen!

16-06-2008, 15:09

Citaat door Rwiena_boy:
bokito sloopt rode zee..



Bokito breekt mensen zoals in die dierentuin..


Citaat door safae_meknesia:
Shokrane!
Blij dat jij er ook zo over denkt. Onze ouders zijn het licht van onze ogen!


Geen dank..

Inderdaad.. Mensen komen er pas achter als de ouders er niet meer zijn maar dan is het te laat..

16-06-2008, 15:11

Citaat door Inthesky:
Bokito breekt mensen zoals in die dierentuin..



Geen dank..

Inderdaad.. Mensen komen er pas achter als de ouders er niet meer zijn maar dan is het te laat..


Wollahila en dan hoe hard t ook klinkt,denk ik :leef met de gevolgen!
Had je maar niet blind moeten zijn. Alsof je vrienden je hetzelfde willen schenken en wensen als je ouders. Come on zeg!

16-06-2008, 15:31

Citaat door safae_meknesia:
Wollahila en dan hoe hard t ook klinkt,denk ik :leef met de gevolgen!
Had je maar niet blind moeten zijn. Alsof je vrienden je hetzelfde willen schenken en wensen als je ouders. Come on zeg!






Mensen denken alleen aanzichzelf

16-06-2008, 15:33



Citaat door Inthesky:
Om ff op te scheppen bij vrienden.. Je vrienden raak je ooit kwijt maar je ouders zullen je altijd blijven vergeven wat je ook hebt gedaan..

Je vrienden niet.. Ze zijn altijd wel uit op iets wat je bezit..

Wat vinden de m.nl leden hiervan..??



Er zijn zo weinig topics over ouders dus hier open ik een paar.. Mensen praten alleen over lullen en kutten die ze ahterna lopen.. We vergeten onze ouders..



Ik vergeet mijn ouders zekkr NIET u heeft gelijk er wordt weinig over ouders gepraat mensen doe het voor dat het laat is ik had nooit gedacht dat ik mijn ouders beide kwijt zal raken op een dag

16-06-2008, 15:38

Citaat door Inthesky:


Mensen denken alleen aanzichzelf


Erg hé!
Damn kan soms daar zo over irriteren. Maar goed, we moeten naar ons zelf kijken en doen wat ons het beste lijkt.

16-06-2008, 15:38

Citaat door Etsied18:
Ik vergeet mijn ouders zekkr NIET u heeft gelijk er wordt weinig over ouders gepraat mensen doe het voor dat het laat is ik had nooit gedacht dat ik mijn ouders beide kwijt zal raken op een dag






Moge allah jou bijstaan.. Niemand kan ruiken dat zijn dagje van hem of zijn oouders is aangebroken..

Wees zuinig met je ouders..

Pagina's : [1] 2