Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk kaak uit de kom...



16-06-2008, 12:29
salaam,

ik heb een aantal dagen geleden te horen gekregen van de tandarts dat mijn kaak uit de kom schiet en dat de spier verslapt is waardoor ik dagelijks heel erge pijn heb.

Ik dacht dat de pijn van mijn verstandskiezen kwamen. Als ik gaap dan schoot hij weleens of haperde hij wel eens. Ik dacht dat dit normaal was en maakte mij er nooit druk om.
De pijn is nu onverdraaglijk en het verergerd zich alleen maar meer bij het praten en eten.

Wie heeft dit ook of heeft dit gehad.

16-06-2008, 12:39


mijn vriendin had had ook.. Als zij gaapte dan hoorde je keihard krak en dan gaaf ie weer terug op zijn plaats. Hij bleef soms ook vastzitten ze zei ook dat het heel veel pijn deed. Ze is er niet mee naar de tandarts of dokter geweest .

Soms heeft ze het dan gaat het een tijdje weg en dan komt het weer terug.

16-06-2008, 12:48
ooo nee ik ben naar de tandarts geweest omdat de pijn echt niet meer te verdragen is. praten doe ik alleen als het moet.

16-06-2008, 22:24
5 weken zo min mogelijk praten en mijn mond niet te ver open doen dus minimaal....maar geloof me ik houd me mond nu al met alle plezier....alleen ik kan niet 5 weken rond lopen met de pijn dus vroeg me daarom af wat andere gedaan hadden etc