Bekijk volle/desktop versie : et zou me niks verbazen..



15-06-2008, 23:01
Als turkije van oranje wint..

Et lijkt wel alsof er een engel met ze meevoetbalt in het laatste half uur

15-06-2008, 23:02


Heb het zojuist ook gezegd... als ze nederlanders' ass kicken stap ik zonder te schromen in een toeterende turkenauto...

--> Weetjewat!?! Ik dos me zelfs uit in pro-Turkiyem steelo

15-06-2008, 23:03
Neee! NL moet winnen.. Turkije mag 2e worden van mij..

15-06-2008, 23:04

Citaat door WATKIJKJEAAP:
Neee! NL moet winnen.. Turkije mag 2e worden van mij..


Ik ben ook voor NL, maar die Turken flikken het hem toch, op momenten dat je het niet meer verwacht

Ze mogen best gevreesd worden..

15-06-2008, 23:14



Citaat door MannenMagneet:
Als turkije van oranje wint..

Et lijkt wel alsof er een engel met ze meevoetbalt in het laatste half uur



Hahah, blijf dromen.Nederland dat van twee (Italie&Frankrijk) Europese grootmachten heeft gewonnen verliest van turkije, zie je dat al voor je?

Ik gok op 9-0 voor NL

15-06-2008, 23:19
Nederland heeft dit jaar alle geluk aan haar kant, ze wint zo van hen allemaal.

15-06-2008, 23:25

Citaat door DR.Nastic:
Hahah, blijf dromen.Nederland dat van twee (Italie&Frankrijk) Europese grootmachten heeft gewonnen verliest van turkije, zie je dat al voor je?

Ik gok op 9-0 voor NL


Ja dat dacht ik dus ook. Maar als ik zie wat die turken dit half uurtje geflikt hebben, hmm.. denk ik dat sar het wel ietsiepietsie moeilijk gaat krijgen..

Maar ik heb er wel alle vertrouwen in..

15-06-2008, 23:27
Hup Holland Hup.

15-06-2008, 23:31
De finale:

Nederland - Turkije

Een vroege goal van Sneijder op 22 meter afstand in de 12de minuut. Nederland gaat uit z'n dak. Het zit niet mee voor de turken. Tegen de rust is het al 2 - 0 voor Oranje door een mooie goal met de hoofd van Van Nistelrooy na een cornerbal van Van Der Vaart.

Het is de 85ste minuut. Arda die de hele avond nog niet z'n beste wedstrijd heeft gespeeld komt er een beetje in. Zijn goal heeft Van der Sar niet kunnen voorkomen. Het staat 2-1

Het is de 92ste minuut. Door een tekkel van Wilfred Bouma krijgt Turkije een penalty. Nihat neemt de penalty. Ook die schot heeft Van der Sar niet kunnen voorkomen.

Het staat 2 - 2



Extra tijd Bla Bla (niemand scoort)
Penalty's: Uiteindelijk wint NL en de Turken gaan in de steden alles plunderen.

15-06-2008, 23:34

Citaat door 3Birds:
De finale:

Nederland - Turkije

Een vroege goal van Sneijder op 22 meter afstand in de 12de minuut. Nederland gaat uit z'n dak. Het zit niet mee voor de turken. Tegen de rust is het al 2 - 0 voor Oranje door een mooie goal met de hoofd van Van Nistelrooy na een cornerbal van Van Der Vaart.

Het is de 85ste minuut. Arda die de hele avond nog niet z'n beste wedstrijd heeft gespeeld komt er een beetje in. Zijn goal heeft Van der Sar niet kunnen voorkomen. Het staat 2-1

Het is de 92ste minuut. Door een tekkel van Wilfred Bouma krijgt Turkije een penalty. Nihat neemt de penalty. Ook die schot heeft Van der Sar niet kunnen voorkomen.

Het staat 2 - 2



Extra tijd Bla Bla (niemand scoort)
Penalty's: Uiteindelijk wint NL en de Turken gaan in de steden alles plunderen.


Denk dat het toch wat extremer gaat eindigen. Een 6-4 voor nederland

15-06-2008, 23:48

Citaat door MannenMagneet:
Ja dat dacht ik dus ook. Maar als ik zie wat die turken dit half uurtje geflikt hebben, hmm.. denk ik dat sar het wel ietsiepietsie moeilijk gaat krijgen..

Maar ik heb er wel alle vertrouwen in..



Ze hadden ook geluk, Cech maakte een enorme blunder.Geloof mij, als turkije tegen Nederland moet, wordt er een record gebroken; turkije verliest met de meeste tegendoelpunten ooit op een eindtoernooi.

Alléén sneijder/robben/van persie, is meer dan genoeg.!

15-06-2008, 23:52

Citaat door WATKIJKJEAAP:
Neee! NL moet winnen.. Turkije mag 2e worden van mij..

Alle Welpies helpen